![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En samenwerken, zoals we dat nu doen, is prima. Eén staat maken, is wat anders.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Quercus,
Ik moet NL niet. En velen met mij. Ik ken in mijn familie, vriendenkring én werkomgeving niemand maar dan ook NIEMAND die anders denkt over NL. De Vlaming veracht de Nederlander nog méér dan de Waal. NL? No. Fucking. Way. Versta dat nu toch eens. |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Niet altijd, maar toch met een zekere vaste regelmaat.
Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 12:21. |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Waren de Vlamingen maar minder 'nederig' geweest in het verleden, het was wel anders verlopen! Vlamingen zoals u benoemen nogal vlug een houding als zijn 'hubrisachtig'. Liever 'hubrisachtig' dan 'mosselachtig'.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Wever geeft gewoon de Latijnse tekst in een 'vernederlandste' vorm weer. Dat is natuurlijk het gemakkelijkste. Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
U bent als een trainer van FC De zuipschuit die Jacky Mathijssen de buitenspelregel probeert uit te leggen. Laatst gewijzigd door Francis Vere : 18 oktober 2010 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() U vergist zich. Hetgeen menselijk is. Edoch, ik neem mijn tijd om de teksten goed door te lezen in plaats van er maar op los te babbelen. In casu verwijs ik u door naar #758 van de draad: De langverwachte tekst van De Wever !
Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 12:43. |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() Beste Quercus,
Als je denkt dat mijn handtekening racistisch is, moet je op het knopje drukken. Je moet dan ook kunnen BEWIJZEN dat ze racistisch is. Ik viseer alleen een bepaalde strekking hier op het forum. Ik heb NIETS tegen Nederlanders, ik heb ook NIETS tegen Fransen, maar dat wil niet zeggen dat ik deel van hun land wil worden. De meeste beledigingen komen dan ook van de kant van de Orangisten. Ze kunnen eenvoudigweg NIET verdragen dat er iemand TEGEN hen is. Welnu, de meerderheid der Vlamingen deelt mijn mening. Vraag maar rond.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#72 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat je niet de beste latinist bent op het forum en dat je een probleem hebt om dat toe te geven.
|
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() Die vergelijking raakt noch kant noch wal. Integendeel, de wal is nog niet eens in zicht. Laat staan dat ze een link kan leggen voor het correct citeren van Latijnse spreuken.
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is een anesthesist nodig om het "land" wakker te maken. Daarna is er zware medikatie vandoen om een en ander terug "gezond" (?) te maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Punt uit. En al de rest, zoals uw commentaar, is praat voor de vaak. Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Ik kon vermoeden dat je enkel je latijn kent via bekende spreuken, maar het echte gebruik ervan niet machtig bent. Je onderstreept dat hier nog eens. Niet bijster slim. Je ontgoochelt me.
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Eilaas, u hebt pech. Mijn humaniora was een Grieks-Latijnse. Een van de laatste die er nog bestond in mijn school. Ik heb meer Latijnse spraakkunst (én Griekse...) moeten slikken dan u ooit kunt bedenken. Want mijn school was een ouderwetse strenge school waar er nog echt 'geblokt' moest worden. Ik ben mijn school daar dan ook eeuwig dankbaar voor gebleven.
Laatst gewijzigd door system : 18 oktober 2010 om 12:52. |
![]() |