![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() weer 2 pagina's gemekker.. pffft dat jullie niet moe worden van jullie zelf.. sorry ze maar er wordt ook nooit iets opgelost zo snappen jullie dat dan niet?
Op de baan kunnen we elkaar rauw opeten, op de tram, in een pretpark, op een internet forum (maar ondertussen wel 500 vrienden op smoelboek), ... Intollerant ten opzichte van alles wat anders is dan onszelf zijn we geworden... On topic: Of het nu ne bruine aap of ne witte aap is maakt op zich minder uit; het is het gedrag dat jniet enkel jonge mensen aannemen maar iedereen; angst en afdwingen van angst zijn onze hoofdbezigheden geworden. En af en toe laten we eens de stoppen doorslaan. Dit soort gedrag zal enkel escaleren en ik geloof al lang niet meer in een goede wil van de mensen, er zijn er nog maar ze zijn met uitsterven bedreigd. Als we zo verder gaan duurt het geen 10 jaar meer of we zitten elkaar constant op de lippen of meer nog, we slaan elkaars kop in voor een euro of één of ander luxeartikel of meer nog zonder enige justificeerbare reden.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zo vrolijk zou 'die kleine' er niet meer bij lopen, wees maar gerust. Wie mijn vrouw mishandelt, mishandelt mij.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hey, ik begrijp uw reactie ze, en deel ze, maar de realiteit is dat jij als volwassene zwaar aangepakt zou worden, terwijl dit minderjarig krapuul er met een slag op de pols vanaf zal komen. (Met of zonder kloten)
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() U kent duidelijk de huidige wetgeving..grats
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() ²
²
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
|
![]() voila, een dubbele dienst: enerzijds de kazernes opkuisen, anderzijds zware fysieke trainingen. Het gedeelte met de wapens laten we weg, je moet de kat niet bij de melk zetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Waar lees jij dat het om een allochtoon gaat? Bron?
Dit soort moet hard gestraft worden, afkomst is totaal niet relevant. Het gaat in de eerste plaats om jongeren, u doet alsof vlaamse jongeren zo een stoten niet zouden durven uithalen. Paar dagen geleden stond ik op een middelbare school (een klas die bestond uit 10 autochtonen, 4 turken en een neger). Ik zag jongeren die geen blaadje voor de mond hielden 'Seg juffrouwke, kem ne condoom bij, uitproberen ofwa?', vliegtuigkes vouwen en naar medeleerlingen mikken, elkaar 'op een speelse' manier rammel verkopen. Maar al bij al vind ik het onverantwoord om te stellen dat alle allochtonen crapuul zijn of alle autochtonen of alle jongeren. Vaak gaat het om jongeren die aandacht te kort komen of gewoon geen opvoeding hebben genoten. Jammer genoeg worden vele jongeren aan hun lot overgelaten en als iedereen eens zou proberen om die jongeren te helpen ipv in een hokje te duwen, dat zou al veel behelpen heb ik gezien. Geweldig idee. Hebben ze genoeg plaats voor al die aanhangers van leonard?
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Ik zie ook autochtonen in Molenbeek rondlopen dus bron graag?
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt mij eigenlijk geen fuck uit wie dat gedaan heeft, ik kan alleen maar zeggen moest er een of andere minderjarige nitwit dat proberen met mijn madam , dan ging ik middeleeuwse dingen met dat ventjen doen, mijn werkbak bevat genoeg werktuigen om hem eens stevig en voor eeuwig en 3 dagen duidelijk te maken, dat ge niet slaat op vrouwen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
We zouden ons beter eens de vraag stellen hoe we dit soort jongeren kunnen helpen(aanpakken)..
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() Een andere, meer westerse opvoeding geven.
![]() |
#77 | |
|
![]() Wat is 'een westerse opvoeding'?
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Zorgen dat dergelijk denken niet meer bestaat.
Citaat:
Dat vrouwen ook gezag kunnen en mogen uitoefenen en dus geen pak slaag verdienen zoals in de koran staat. En vooral respect voor niet-moslims.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 11 november 2010 om 13:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet ik wel zeggen: ik kén de school waar het incident zich afspeelde, en de kans dat het een 'autochtone' leerling is die door het lint ging is wel héél erg klein. Dat neemt evenwel niet weg dat er - bijvoorbeeld in de school waar ik zelf les geef - heel wat 'allochtone' leerlingen helemaal géén problemen veroorzaken, integendeel zelfs. Zo heb ik nu al twee jaar na elkaar de eer en het genoegen een aantal meisjes en enkele jongens voor mij in de klas te hebben die ik zonder aarzelen een échte aanwinst voor onze samenleving durf te noemen. En bij diegenen die ik voor het éérst in de klas heb, zitten er ook een paar erg beloftevolle 'exemplaren'. Ik hoop dat ik ze zal kunnen helpen om 'op het goede pad' te blijven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 11 november 2010 om 13:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() de kans is groot dat die leerling er ook nog trots op is en ermee opschept