![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zoals ik al zei: wie de hond een opsodemieter wil verkopen, vindt overal wel een stok...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Behalve die van hardleerse bannelingen die oogluikend worden getolereerd, zoals ene Carlgustaaf, die ondertussen aan zijn 36ste dubbelnick is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 februari 2011 om 16:16. |
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De ene keer wordt de tekst in de post weggeknipt; een andere keer verdwijnt de volledige post. Waardoor de linken naar de posts, die erna stonden, niet meer werken. |
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Banneling
|
Citaat:
2 eigenlijk wel erg heel I&I staat vol fysieke bedreigingen. Allemaal bannen dan en een slotje op I&I ? |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=150570 Tientallen posts werden daar zonder meer verwijderd. |
|
|
|
|
|
#66 | |
|
Global Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
Global Moderator
|
Wij bannen niet op basis van vermoedens. En zo ontspringen sommigen helaas de dans. Maar meestal niet voor lang, omdat ze snel in hun oude gewoontes hervallen.
|
|
|
|
|
#68 |
|
Global Moderator
|
Dat heeft vooral te maken met de hoeveelheid beschikbare en nodige tijd om in te grijpen.
|
|
|
|
|
#69 |
|
Global Moderator
|
Het gaat hier om bedreigingen tegenover medeforummers. Wat niet wegneemt dat oproepen tot geweld ook niet zijn toegestaan en daar wordt ook tegen opgetreden.
Laatst gewijzigd door celebes : 10 februari 2011 om 17:12. |
|
|
|
|
#70 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#71 | |
|
Global Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Banneling
|
Wat mij al opgevallen is gedurende mijn ban is dat 2/3 van de mods blijkbaar in winterslaap zijn...geen activiteit meer gedurende minstens 6 maanden..
|
|
|
|
|
#73 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dan heb je nog heel wat knipwerk, want ik zie hier alleen al op de eerste pagina van S&M verschillende draden met honderden reacties. Je zou zelfs kunnen spreken van heuse discussies. Veel succes!
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Global Moderator
|
Citaat:
|
|