![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik al zei: wie de hond een opsodemieter wil verkopen, vindt overal wel een stok...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Behalve die van hardleerse bannelingen die oogluikend worden getolereerd, zoals ene Carlgustaaf, die ondertussen aan zijn 36ste dubbelnick is...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 10 februari 2011 om 16:16. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ene keer wordt de tekst in de post weggeknipt; een andere keer verdwijnt de volledige post. Waardoor de linken naar de posts, die erna stonden, niet meer werken. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 eigenlijk wel erg heel I&I staat vol fysieke bedreigingen. Allemaal bannen dan en een slotje op I&I ? |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=150570 Tientallen posts werden daar zonder meer verwijderd. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#67 |
Global Moderator
|
![]() Wij bannen niet op basis van vermoedens. En zo ontspringen sommigen helaas de dans. Maar meestal niet voor lang, omdat ze snel in hun oude gewoontes hervallen.
|
![]() |
![]() |
#68 |
Global Moderator
|
![]() Dat heeft vooral te maken met de hoeveelheid beschikbare en nodige tijd om in te grijpen.
|
![]() |
![]() |
#69 |
Global Moderator
|
![]() Het gaat hier om bedreigingen tegenover medeforummers. Wat niet wegneemt dat oproepen tot geweld ook niet zijn toegestaan en daar wordt ook tegen opgetreden.
Laatst gewijzigd door celebes : 10 februari 2011 om 17:12. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Wat mij al opgevallen is gedurende mijn ban is dat 2/3 van de mods blijkbaar in winterslaap zijn...geen activiteit meer gedurende minstens 6 maanden..
|
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan heb je nog heel wat knipwerk, want ik zie hier alleen al op de eerste pagina van S&M verschillende draden met honderden reacties. Je zou zelfs kunnen spreken van heuse discussies. Veel succes!
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |