![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beleid de naam waardig. Versnelde procedure, niet in aanmerking = terug naar land van herkomst. Een inperking van het recht om in beroep te gaan. ....
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zet je oogkleppen af en doe wat cijfer- en opzoekwerk.
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat het nu net om. We moeten bij de hoogste belastingen in Europa betalen en nog is er nergens geld voor. Er zijn natuurlijk meer oorzaken, maar dit is wel een heel belangrijke.
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() ³
Citaat:
En denken dat het allemaal slachtoffers zijn is wel serieus naïef. Laatst gewijzigd door CyberpunX : 25 november 2010 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dezelfde regering die ze gekocht heeft, heeft ze ook weer terug verkocht
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb jaren geleden verschillende gezinnen asielzoekers opgevangen. Mij moet je het zeker niet komen vertellen. Wat ik van die mensen hoorde ....
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verplicht 1 toilet per 15 personen.
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij moeten wij ze niet terugsturen, we moeten ervoor zorgen dat ze niet naar hier komen.
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben euigenlijk geen gebouwen nodig, hetgeen we nodig hebben is een beleid, zodat deze mensen niet meer naar hier komen.
![]() |
#72 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De grabbelkassen kunnen niet snel genoeg leger dan leeg zijn.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zijn reeds lang leeg.
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Mij stoort enkel de mentaliteit van vele Vlamingen. Zelfs erger ik me nauwelijks aan de politiek..wat heeft het voor nut? ...denk dat vele simpele menskes als ikzelf het al opgegeven hebben...het is aan de politiekers om met meer mooie praatjes ons terug wat te sensibiliseren..ze moeten ons, de koeien, terug 1 richting zien in te krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ook de landen aanpakken. Het probleem, er zijn zeer veel burgemeesters en politici en ministers die denken dat deze nieuwe migranten de pensioenen van de ouderen gaan betalen. Dit is ronduit verkeerd. Want als het zo is hoe komt het dan dat al die generaties werkende allochtonen de pensioen niet hebben versterkt. Er is gewoon een probleem met dit land namelijk: een geldverslindende overheidsapparaat. Minisers hebben dure wagens, dure kleren, dure reizen, teveel ambtenaren, teveel regeringen, Ik pleit voor de aanpak van Telenet, Suez, Electrabel, Belgacom die sowieso machtig zijn geworden door het geld van belastingbetaler. Behalve telent waren deze bedrijven eerst staatsbedrijven. Ik pleit voor de harde aanpak van de banken die welig bonussen uitkeren bovenop de riante inkomens en firmawagens, Wat ook een goed idee zou zijn is het openen van een rekeningnummer van de Staat voor solidaire mensen, mensen die dus de Staat willen helpen, zoals men doet met Pakistan en Haiti. Ik denk dat het tijd wordt om ook voor Belgie een inzamelactie te doen zoals men heeft gedaan voor Haiti en Pakistan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 26 november 2010 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar goed, diegene die zot genoeg waren te denken dat ze de wereld kunnen veranderen waren diegene die het deden. Ware het maar zo dat deze lawaaimakers ook maar de geringste inspanning deden om hun grote praat in daden om te zetten... Buiten wat uitspattingen op een forum zit er niet veel in denk ik... 2 jaar bak ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd om de bal terug te kaatsen naar de ontwikkelingslanden die nochtans meer grondstoffen en goedkopere lonen hebben. Het wordt tijd dat hun "bevolking" gaat vechten voor hun rechten. Bouw wegen, bouw ziekenhuizen, stop de corruptie, richt een sociale zekerheid op, zorg voor veiligheid, zorg voor een democratiseringsproces, In Afrika en Azie, kan je ondanks de armoede, kan je jezelf opwerken door gewoon hard te werken, kan je je levensstandaard verhogen, Woorden kunnen soms scherper zijn dan een zwaard. Dus daarom ik gebruik mijn tong om te spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dus dat men een soort potje maakt, voor Belgen die zich solidair voelen met vadertje staat, en die dus de staat een handje willen toehelpen, en dus ja gewoon geld storten zonder daar iets voor te verwachten, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Indien Europa zijn werk deed dan was er geen asiel probleem . dan waren er grenzen .
Europa licht bijna rondom in gesloeten in de zee , alleen een grens Turkije Griekenland is al genoeg voor 600 ilegalen per dag . dan nog de grezen met de Rusland bewaken en klaar is kees . Ik denk dat een EU burger veel moeilijker Rusland binnen komt dan dat Rusland Ilegalen uit kazacstan en dergelijke naar hier laat . Regel 1 buitengrenazen van EU DICHT Regel 2 Wie Ilegaal in Europa verblijft verliest het recht op Asiel . Om rechtsgeldig asiel aan te vragen zou je rechtsgeldige documenten moeten hebben dat je op een faire manier de grenbsposten bent gepasseerd . zoniet start je hier al met een misdaad . Ik kan Als EU nergens ter wereld de internationale zone of landsgrens over steken zonder documenten , Niet de Filipijnen binnen komen , niet van Vietnam naar Cambodia of China , niet van Brasilie naar Peru . niet van de internationale zone in een luchthaven , het land binnen gaan zonder documenten. In Europa kan alles , maar 10.000 politiekers hebben een zitje in EU Bende slapers en zakkenvullers zonder efficientie . Is het nu zo moeilijk om een grens te sluiten en grensposten te organiseren waar men niet zonder documenten kan passeren ? |
![]() |
![]() |