![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]()
![]() |
#63 |
|
![]() Al dertig jaar en tientallen miljarden subsidies aan vakbonden, media, justitie, kerk, koningshuis, staatsveiligheid, kultuursector, enz verder...en nog krijgen ze die niet klein...dat moet toch nogal frustrerend zijn voor de schatplichtigen van ons establishment...met mijn goed hart zou ik waarempel diep medelijden krijgen bij zoveel frustratie...
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een paar jaar geleden nog een meisje van 5 ten grave gedragen, dat gestorven is aan kanker. Morel ken ik enkel uit de media, en kan mij dus niet verbonden voelen met haar en haar ziekte. Heb dus geen behoefte om haar lijdensweg alle dagen in de media te moeten terugvinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het VB gooit Debie buiten omdat die op facebook zijn mening uit. Ik dacht dat het VB zo principieel voor de vrijheid van meningsuiting was?
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
Evenwel: áls het waar is dat Debie zulke uitspraken ivm Morel heeft gedaan dan is het nog een grotere krapuleuse schlemiel dan voor dewelke hem altijd heb gehouden. Laat dit gezegd zijn door een jarenlange sympathisant van het VB dat op dat terrein altijd een voorbeeld is geweest en nooit een gevallen tegenstander heeft nagetrapt. In tegendeel. Zulke uitspraken stellen u gelijk met een al even walgelijke Thielemans met zijn uitspraken bij het overleiden van de paus in aanwezigheid van de burgemeester van Angoulême (waarvoor hij alleminst is buitengesmeten door de sossen, wel in tegendeel). En geloof me...nog lager kan je bijna onmogelijk vallen...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 november 2010 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
De reden waarom Debie buiten wordt gezet is NIET omdat hij facebookt maar omdat zijn mening (die hij zeker mag blijven uiten) niet strookt met de waarden en normen die bij het VB horen.
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() En als ze hem niet uit de partij gezet hadden was het nu van: 'wat een onmenselijke zakken'. Wordt dat niet vermoeiend, dat eindeloze zagen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Da's misschien een andere inhoud geven aan de slogan 'eigen volk eerst'?
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is wat u hier verkondigt pure laster. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 november 2010 om 18:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Weliswaar veroordeeld door de rechtbanken maar door het VB blijvend aan de borst gekoesterd, zij het soms via een achterpoortje.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoedanook, voor het VB geen reden om deze mensen aan de deur te zetten. Dat gebeurt pas als men eigen volk eerst goor beledigt.
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 24 november 2010 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat voordoen als 'een aanslag van extreem-links' is dan weer wel typerend voor het VB.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Is dit de ware aard van het VB?
![]()
![]() |
#79 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Rob verrycken werd door z'n gekke vrouw aangevallen met pepperspray, ze mocht ook op dat moment daar ook al niet zijn en ze had ook het hoederecht niet over diene kleinen wat trouwens al veel zegt als een vrouw/moeder het hoerecht niet krijgt. ps; gaan we eens het lijstje gaan van mensen uit andere partijen? Deze zijn groter dan die van het vb zenne. |
|
![]() |
![]() |