![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is dat eerlijk? Wat dit voorbeeld betreft misschien, misschien ook niet. Trek je de vergelijking door naar dit forum dan weet ik wel heel zeker dat dat niet terecht is. Het puntensysteem houdt simpelweg geen rekening met goeie posts, enkel met slechte. Wie ontzettend veel interessante dingen post, maar ook af en toe een persoonlijke aanval uit wordt even snel geband als iemand die alléén maar persoonlijke aanvallen uit maar gewoon minder vaak post. Wat daar niet inzichtelijk aan is, is me een raadsel. En de discussie op een oneerlijke manier voeren door een onvolledige vergelijking te poneren is erg laag. Waarschijnlijk ga je nu nog opperen dat die racer zijn boetes wel kan betalen als hij wel werkt maar daarvoor de baan niet op moet. ![]()
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 25 november 2010 om 03:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het lijkt me dat er sommige vlakken te mild gemodereerd wordt, en op andere vlakken te streng. En dat lijkt me dan weer een gevolg van het tekort aan moderatoren. Ik lees hier regelmatig dat jullie niet de tijd hebben om álle posts te lezen. Ik ken fora, zelfs groter dan dit, waar dat wél gebeurt. Ze hebben er wel een stuk of vijftig, en zijn allen zeer actief.
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 25 november 2010 om 03:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop vooral dat er objectieve criteria bestaan voor dat flooden (en andere inbreuken op het forumreglement). Zojuist kon ik een draad over films amper openen omwille van de hoeveelheid fotos in 1 bericht. Wacht de moderatie tot er iemand gaat klagen? In dat geval zal Flannel eerder 'gepakt' worden op flooden dan moest er een driehoekjeonafhankelijk systeem bestaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die komt praktisch volledig overeen met mijn stelling..dat die zogenaamde 'mondige' forummer op regelmatige basis afgleed naar zatte toogpraat.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 25 november 2010 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vanaf de moment dat je een aantal overtredingen begaat, krijg je strafpunten, zo simpel is het. Als de moderatie eerst altijd alle berichten van het forumlid moet bestuderen om een idee te hebben van de kwaliteit (dat is zeer subjectief trouwens) + rekening moet houden met zijn aantal berichten vooraleer er besloten kan worden of er misschien een strafpuntje kan uitgedeeld worden... Ingewikkeld en omslachtig hoor. Overtredingen leiden tot strafpunten, moeilijker is het niet. Of je nu veel post of weinig heeft er weinig tot niets mee te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd ik ervaar dit ook zo .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Kom nog eens terug als je eigen posts niet langer volstaan met persoonlijke aanvallen en gescheld ("belachelijke vent", "mislukte soepgroente", enz.).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() uw nickname is eigenlijk maar om te lachen eh
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Flanelcondoom kan mij de pot op.
Dat zal hem leren mij een oude homo te noemen en een forumtrol. (hoewel hij daarvoor niet bestraft is). Permontbanden die er meteen weer met de grove borstel doorgaan, moeten maar weer eens permgebanned worden (tot de volgende amnestie) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Let maar op dat jij niet geband wordt wegens het hardnekkig blijven posten van topics in het verkeerde subforum.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() ³
Blijven, heren. Toe.
![]() |
#78 | |
Global Moderator
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Burger
|
![]() Waar Arnold vd Laan opduikt moet ik altijd weer denken aan een vreemde hobby die iemand ooit had wat betreft modereren op een politiek getint forum. Laat u echter niet afleiden door mij: off-topic posten is mij namelijk een gruwel.
Laatst gewijzigd door Hensup : 25 november 2010 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik zou eens willen weten waarom sommige wel 10 berichten na elkaar mogen posten,en anderen niet,en ik vind dat tijd hier niets ter zaken doet Steeds omhoog halen van dezelfde versleten post,tot 10x toe is toch duidelijk Flooden,en ben ik fout nu? Edit 12 maal al ondertussen,en de moderatie laat begaan ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 25 november 2010 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |