Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 27 november 2010, 00:31   #61
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ouch. Die heb ik verdiend. Gelukkig zit ik op veilige afstand en zijn jullie blijkbaar ingesneeuwd.
Typisch amerikaans weerbericht gezien zeker
It's snowing in europe and the sun shines in afrika..
Eigenzinnig is offline  
Oud 27 november 2010, 00:49   #62
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Typisch amerikaans weerbericht gezien zeker
It's snowing in europe and the sun shines in afrika..
Try HLN.be: 'Hevige sneeuwbuien teisteren West-Vlaanderen."
'Teisteren' doet me denken aan een meter sneeuw maar waarschijnlijk is het maar een centimeterke.
longhorn is offline  
Oud 27 november 2010, 00:51   #63
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'Teisteren' doet me denken aan een meter sneeuw maar waarschijnlijk is het maar een centimeterke.
Het blijft hier zelfs niet liggen .
Inno is offline  
Oud 27 november 2010, 01:28   #64
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Hier is zelfs nog helemaal geen sneeuw gevallen...
Raf is offline  
Oud 27 november 2010, 01:46   #65
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog geen vlokje gezien.

On-Topic.

Ik durf wel eens gebruik maken van het driehoekje, maar dan verwittig ik wel eerst de persoon zelf dat hij/zij er voor mij aan het over gaan is.
Behalve bij feremans, die moet niets verkeerd posten of ik druk.
Jantje is offline  
Oud 27 november 2010, 08:01   #66
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
We kunnen niet allemaal onze aandacht exclusief toespitsen op tenen en tetten. Het zou dan maar een saai forum worden.
Dat is waar.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 27 november 2010, 08:02   #67
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Doe wat jullie willen, maar ik vraag beleefd: spaar de bomen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 27 november 2010, 08:15   #68
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg Bekijk bericht
Dat geeft me een idee : misschien kan de moderatie mensen belonen die een echt sterke inhoudelijke post geplaatst heeft door bijvoorbeeld maandelijks 5 sterke posts te nomineren.

Op die manier kan er zonder inhoudelijk te modereren toch een signaal gegeven worden.

En kunnen mensen die nooit genomineerd raken subtiel duidelijk gemaakt worden dat ze harder hun best kunnen doen.

als subtiliteit niet werkt, kunnen ze nadien ook nog een categorie 'de vijf zwakste posts van de maand' instellen.
Geeuw, een posting die ik als belachelijke praat klasseer zal arti dan bv weer een "nagels met koppen slaan" posting vinden.
Stel dat de moderatie links gericht is dan zullen de vijf beste postings van linkse rakkers zijn en de vijf slechtste van rechtse posters zijn. Stel dat de moderatie hier rechts gericht is, wel dan zal het juist andersom zijn.
Oud 27 november 2010, 08:37   #69
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Ik heb mijn mening over dat driehoekje indrukken nooit onder stoelen of banken gestoken.

Het is en blijft kinderachtig.

Kun je niet overweg met één of meerdere forummers, gebruik dan de negeerlijst of reageer gewoonweg niet.

Komt daarbij nog eens het gegeven dat bepaalde forummers doelbewust die techniek gebruiken teneinde andere forummers te (laten) bannen hoogst verwerpelijk is en getuigt van een kleinzielige ingesteldheid.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 november 2010 om 08:41.
Esperanza is offline  
Oud 27 november 2010, 11:22   #70
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Niemand kan je verbieden van je eigen gedrag te outen :

Heb punten gehad voor meldingen van hot marijke en Filo
Heb (voor zover ik me herinner) ooit Raf,Filo ,Hot Marijke,Flanelcondoom en enkele ééndagsvliegen gemeld

Kom maar uit de kast..i'm free

Ik geef toelating aan de mods om mijn meldingen openbaar te maken, ik kan zelf niet meer zien wat het was
Wat jammer dat je nog geen punten kreeg voor meldingen van ENO2, bij een zestal gelegenheden.
eno2 is offline  
Oud 27 november 2010, 11:23   #71
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Het is maar een ideetje maar kan niet openbaar gemaakt worden wie er op de driehoekjes drukt. Misschien dat er dan wat minder op zal gedrukt worden en dat er minder mensen moeten verbannen worden.
Iedereen die ook maar een beetje bekommerd is over de properheid van Forum, zou het als een heilige plicht moeten beschouwen alles te melden wat tegen het forumreglement is, ook als hijzelf niet betrokken is.
eno2 is offline  
Oud 27 november 2010, 11:24   #72
eno2
Banneling

Standaard

@Esperanza:

Ik heb al tien keer uitgelegd waarom de Negeerlijst contraproductief is. Ik ga daar eens een standaardrepliek over bijhouden en posten.
eno2 is offline  
Oud 27 november 2010, 11:27   #73
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Iedereen die ook maar een beetje bekommerd is over de properheid van Forum, zou het als een heilige plicht moeten beschouwen alles te melden wat tegen het forumreglement is, ook als hijzelf niet betrokken is.
Telt dat ook voor spam gedrag,zelfs de vernietiging van het debat rond armoede,want de moderatie heeft dit niet gezien,wel erg omdat het over 16% van de bevolking gaat
Bij deze vraag ik aan de moderatie om eens eerlijk te wezen
duveltje
Oud 27 november 2010, 11:28   #74
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht
Ik heb mijn mening over dat driehoekje indrukken nooit onder stoelen of banken gestoken.

Kun je niet overweg met één of meerdere forummers, gebruik dan de negeerlijst of reageer gewoonweg niet.

Komt daarbij nog eens het gegeven dat bepaalde forummers doelbewust die techniek gebruiken teneinde andere forummers te (laten) bannen hoogst verwerpelijk is en getuigt van een kleinzielige ingesteldheid.
Dikke 2
Hertog van Gelre is offline  
Oud 27 november 2010, 11:35   #75
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Telt dat ook voor spam gedrag,zelfs de vernietiging van het debat rond armoede,want de moderatie heeft dit niet gezien,wel erg omdat het over 16% van de bevolking gaat
Bij deze vraag ik aan de moderatie om eens eerlijk te wezen
duveltje
Over dingen die je niet begrijpt kan je beter zwijgen.
eno2 is offline  
Oud 27 november 2010, 15:54   #76
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Ik heb gedrukt !!!!
Een pure sang spammer vers op dit forum : deal03
we kunnen ons eens goed laten gaan : DRUKKEN allemaal :-d
Scherven A. Mok is offline  
Oud 27 november 2010, 17:14   #77
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Esperanza Bekijk bericht

Als je dit ziet als "overdragen, klikken" kan je dit als kinderachtig beschouwen.

Dikwijls is het geen kwestie van "niet overweg kunnen met één of meerdere forummers" maar "één of meerdere forummers" die niet overweg kunnen met een repliek de ze krijgen op hun post. En dan hun toevlucht nemen tot op de persoon spelen en beledigen; leugens vertellen (wat niet in strijd is met het forumreglement) en zelfs anderen oproepen om een forummer te negeren. (wat ook niet in strijd is met het forumreglement)
Wat vind je eigenlijk van zo'n gedrag? Ook kinderachtig?

In het echte leven kan je een persoon die dit doet, daar op aanspreken. In het echte leven zouden velen van deze dapperen niet eens durven zeggen wat ze hier neerschrijven.

Deze forummers op een negeerlijst zetten, lost niets op. De posts verdwijnen daar niet door. Het weerhoudt hen niet, steeds weer discussies te verkakken met persoonlijke aanvallen en beledigingen.
artisjok is offline  
Oud 27 november 2010, 17:39   #78
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Als je dit ziet als "overdragen, klikken" kan je dit als kinderachtig beschouwen.

Dikwijls is het geen kwestie van "niet overweg kunnen met één of meerdere forummers" maar "één of meerdere forummers" die niet overweg kunnen met een repliek de ze krijgen op hun post. En dan hun toevlucht nemen tot op de persoon spelen en beledigen; leugens vertellen (wat niet in strijd is met het forumreglement) en zelfs anderen oproepen om een forummer te negeren. (wat ook niet in strijd is met het forumreglement)
Wat vind je eigenlijk van zo'n gedrag? Ook kinderachtig?

In het echte leven kan je een persoon die dit doet, daar op aanspreken. In het echte leven zouden velen van deze dapperen niet eens durven zeggen wat ze hier neerschrijven.

Deze forummers op een negeerlijst zetten, lost niets op. De posts verdwijnen daar niet door. Het weerhoudt hen niet, steeds weer discussies te verkakken met persoonlijke aanvallen en beledigingen.
²
Raf is offline  
Oud 28 november 2010, 07:54   #79
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Juist. Pestgedrag - wat uiteraard eerst door de gepeste wordt opgemerkt -mag streng worden aangepakt. Negeren is slechts een deel van de oplossing.
Rudy is offline  
Oud 28 november 2010, 09:24   #80
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Pesterijen, pesterijen.

Worden er leugens verteld? Weerleg ze en laat ze staan opdat de rest kan zien tot welke technieken sommige forummers hun toevlucht moeten zoeken om hun gelijk te halen.

Wordt er opgeroepen tot het negeren van forummers? Sommigen zullen er effectief op ingaan, anderen niet. So what? Laat die oproepen staan om dezelfde reden als hiervoor vermeld.

Wordt er gescholden? Haal je schouders op en laat die scheldpartijen staan om dezelfde reden als hiervoor vermeld.

En laat die pathetische bemerkingen over de "teloorgang van het niveau van Politics.be" maar achterwege. Er wordt niet meer of niet minder gescholden dan voorheen het geval was.

Djeezes, ik krijg meer en meer de indruk dat sommigen het immense verschil niet meer (kunnen) zien tussen een virtueel internetforum en de reële wereld.

Grow up. Of koop een muis met een scroll-wieltje.

Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 november 2010 om 09:32.
Esperanza is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be