![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'Teisteren' doet me denken aan een meter sneeuw maar waarschijnlijk is het maar een centimeterke. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is zelfs nog helemaal geen sneeuw gevallen...
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
On-Topic. Ik durf wel eens gebruik maken van het driehoekje, maar dan verwittig ik wel eerst de persoon zelf dat hij/zij er voor mij aan het over gaan is. Behalve bij feremans, die moet niets verkeerd posten of ik druk. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe wat jullie willen, maar ik vraag beleefd: spaar de bomen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stel dat de moderatie links gericht is dan zullen de vijf beste postings van linkse rakkers zijn en de vijf slechtste van rechtse posters zijn. Stel dat de moderatie hier rechts gericht is, wel dan zal het juist andersom zijn.
![]() |
#69 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik heb mijn mening over dat driehoekje indrukken nooit onder stoelen of banken gestoken.
Het is en blijft kinderachtig. Kun je niet overweg met één of meerdere forummers, gebruik dan de negeerlijst of reageer gewoonweg niet. Komt daarbij nog eens het gegeven dat bepaalde forummers doelbewust die techniek gebruiken teneinde andere forummers te (laten) bannen hoogst verwerpelijk is en getuigt van een kleinzielige ingesteldheid.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 27 november 2010 om 08:41. |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Iedereen die ook maar een beetje bekommerd is over de properheid van Forum, zou het als een heilige plicht moeten beschouwen alles te melden wat tegen het forumreglement is, ook als hijzelf niet betrokken is.
|
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() @Esperanza:
Ik heb al tien keer uitgelegd waarom de Negeerlijst contraproductief is. Ik ga daar eens een standaardrepliek over bijhouden en posten. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze vraag ik aan de moderatie om eens eerlijk te wezen duveltje
![]() |
#74 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Over dingen die je niet begrijpt kan je beter zwijgen.
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Ik heb gedrukt !!!!
![]() Een pure sang spammer vers op dit forum : deal03 we kunnen ons eens goed laten gaan : DRUKKEN allemaal :-d ![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dikwijls is het geen kwestie van "niet overweg kunnen met één of meerdere forummers" maar "één of meerdere forummers" die niet overweg kunnen met een repliek de ze krijgen op hun post. En dan hun toevlucht nemen tot op de persoon spelen en beledigen; leugens vertellen (wat niet in strijd is met het forumreglement) en zelfs anderen oproepen om een forummer te negeren. (wat ook niet in strijd is met het forumreglement) Wat vind je eigenlijk van zo'n gedrag? Ook kinderachtig? In het echte leven kan je een persoon die dit doet, daar op aanspreken. In het echte leven zouden velen van deze dapperen niet eens durven zeggen wat ze hier neerschrijven. Deze forummers op een negeerlijst zetten, lost niets op. De posts verdwijnen daar niet door. Het weerhoudt hen niet, steeds weer discussies te verkakken met persoonlijke aanvallen en beledigingen. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist. Pestgedrag - wat uiteraard eerst door de gepeste wordt opgemerkt -mag streng worden aangepakt. Negeren is slechts een deel van de oplossing.
|
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Pesterijen, pesterijen.
Worden er leugens verteld? Weerleg ze en laat ze staan opdat de rest kan zien tot welke technieken sommige forummers hun toevlucht moeten zoeken om hun gelijk te halen. Wordt er opgeroepen tot het negeren van forummers? Sommigen zullen er effectief op ingaan, anderen niet. So what? Laat die oproepen staan om dezelfde reden als hiervoor vermeld. Wordt er gescholden? Haal je schouders op en laat die scheldpartijen staan om dezelfde reden als hiervoor vermeld. En laat die pathetische bemerkingen over de "teloorgang van het niveau van Politics.be" maar achterwege. Er wordt niet meer of niet minder gescholden dan voorheen het geval was. Djeezes, ik krijg meer en meer de indruk dat sommigen het immense verschil niet meer (kunnen) zien tussen een virtueel internetforum en de reële wereld. Grow up. Of koop een muis met een scroll-wieltje.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 28 november 2010 om 09:32. |
![]() |