![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer wordt Vlaanderen onafhankelijk? | |||
In 2004 al! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,86% |
Nou, ik denk 2005... |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,57% |
Ergens van 2006 tot en met 2010 |
![]() ![]() ![]() |
18 | 25,71% |
Tussen 2011 en 2020 |
![]() ![]() ![]() |
17 | 24,29% |
Pfff... Laat ons zeggen tussen 2021 en 2050 |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,86% |
Voor 2100 alleszins |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,71% |
België kan wat andere staten als het Romeinse Rijk niet konden en zal EEUWIG blijven bestaan, whoehahahaha!!!! Fascisten! Nazi's |
![]() ![]() ![]() |
21 | 30,00% |
Aantal stemmers: 70. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geertje BOURGEOIS !
[size=6]Pretentie is een brevet van domheid ![/size] Vlaams gezegde !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het antwoord op deze topic is simpel. Zolang België bestaat, zal Vlaanderen nooit onafhankelijk worden. En vermits Vlaanderen nooit de oorzaak zal zijn dat België verdwijnt, blijft België dus eeuwig bestaan.
![]()
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik blijf het supergrappig vinden. Vorig jaar beweerde hij dat hij GEEN hulp nodig had van grotere partijen (CD&V?), want dan zou er geen rechtlijnige vlaamse partij meer bestaan. En kijk nu eens aan:
![]()
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Belgicisme als religie. Maar de kerk loopt wel leeg. ![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik koos voor optie 3, tussen 2006 en 2010.
We moeten er aan werken om de onafhankelijkheid te realiseren in 2007 bij de volgende federale verkiezingen.
![]() |
#70 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet te stoppen, enkel te vertragen.
![]() |
![]() |
#72 |
Vreemdeling
|
![]() Ik weet niet.
Het kan dit jaar zijn, het kan nooit zijn. Dat is moeilijk. Ik denk wel niet dat Belgie eeuwig zal bestaan. Dat kan niet. Of Vlaanderen onafhankelijk word of niet, dat weet ik niet zeker. Een ander land kan het veroveren. Europa kan later ook unitaire staat worden.
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() Vlaanderen onafhankelijk... Over mijn lijk zoals de situatie nu is... Tenzij de Wale expleciet onafhankelijkheid in 2/3 meerderheid zouden goedkeuren... (en dan nog)
Ik ben wel voor het verdwijnen van België, maar dan wel opgenomen in de staat Europa (indien socialer)... Ik verhuis alleszinds al Vlaanderen onafhankelijk wordt... Vlaanderen is al zo'n rot streek, laat het er nog bij komen dat ze hun (in de meeste gevallen) progressieve broers moeten afstoten...
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
@Jonas: Waarom is Vlaanderen een rotstreek ? Waarom denkt u dat de Walen progressiever zijn dan de Vlamingen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wallonie is niet progressief. De PS is de meest conservatieve partij van Wallonie en de grootste. MR is progressiever.
![]() |
![]() |
#76 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
sorry ![]() Een vraagje: hoe sterk leeft het België-gevoel nog in Wallonië ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alles hangt er van af, als het Blok de verkiezingen wint zal het 14 juni 2004 zijn waarschijnlijk. Maar of dat zo goed is voor Vlaanderen...
Als onze landdag enigszins een succes wordt verwacht ik dat wij tussen 2006 en 2010 de Vlaamse democratische republiek zullen hebben ingesteld. ![]() [size=1](reclame maken[/size] ![]()
![]() |