![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() ja, maar voor veel groot-nederlanders is het ontstaan van een onafhankelijk vlaanderen juist een opstap naar het groot-nederland. Volgens mij is de realisatie van een groot-nederland toch moeilijker vanuit het belgisch denkkader?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De vraag was om BVs met 'Vlaamse sympathieën'. Dat wil bij mij niet zeggen dat iemand een onafhankelijk Vlaanderen moet nastreven.
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij stoort zich alvast wel een het bekrompen segment van provincialen die reclameren over 'teveel Hollanders op den tevee' (ik zweer het, ik heb die klacht écht al gehoord).
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 12 januari 2011 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=ohv1HGkluFw Laatst gewijzigd door Hollander : 12 januari 2011 om 20:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anciaux heeft zijn Nederlandsgezindheid bij mijn weten nooit ontkent hoor, op d�*t vlak is hij wel consequent geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Verder ben ik eerder een tegenstander van wat sommigen 'Belgitude' noemen, ook die staat los van de landsgrenzen van het Koninkrijk België. Het is een mentaliteit waarmee sommigen hier ongelukkig zijn. Ook voor mij gaat de voorkeur uit naar een Belgisch-voelende die open staat voor Nederland boven een Flamingante provinciaal die 'Ollanders haat voor een mij onbekende reden, niet zelden zijn het xenofobe Flaminganten bovendien. Het heeft lang geduurd voor ik het besefte, maar eigenlijk ben ik geen Flamingant. Voor mij kan Vlaanderen en diens symboliek me matig schelen (voor mij is het een hersenspinsel van Romanticisten, en in dat licht enkel 'interessant' als studieobject). Het welzijn van mijn streek kan me uiteraard wel schelen, wat er los van staat. Bovendien is het ook zo dat Flaminganten vaker raakpunten hebben met mij dan Belgicisten. Ik ben wel Nederlandsvoelend. Men reageert wel eens geëmotioneerd hierop, maar laat de bom maar barsten. Dat men maar uitkomt voor wat men denkt. Als men er niet mee om kan, pech gehad.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 12 januari 2011 om 21:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Prins Filip?
Wat die allemaal niet doet om geen koning te worden.
![]() |
#69 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wie kan deze vlag eens vanaf de tribune aanreiken? Heeft Kim Clijsters geen belangstelling de vlag op te nemen na een Grand-Slam zege? Willen de Vlaamse top-voetballers niet eens tegen het Catalaanse team spelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Meneerke vond dat hij spirit had... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de eerste internationale Vlaamse topsporter die na een gouden medaille met een vlaamse vlag een ere-rondje gaat draaien mag wel afscheid nemen van zijn carrière.
Maar het zou een mooi statement zijn, dat wel, waar heel de wereld naar kijkt. http://www.youtube.com/watch?v=daY-x...e=related&hd=1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() wat is de wereld lekker simpel he?
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]()
![]() |
#77 |
Minister-President
|
![]() mag ik Carl Devos aanvoeren?
"De verschillen tussen Vlamingen en Franstaligen zijn niet langer te overbruggen. “België is kapot,” concludeert politicoloog Carl Devos vandaag terecht in De Morgen. Het is dan ook meer dan tijd voor het plan B van het Vlaams Belang: de ordelijke opdeling van België. "
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Ik duid het u niet euvel.