![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het subtiel tegen elkaar opzetten van twee bevolkingsgroepen bijvoorbeeld. Iedereen behalve zichzelf de schuld geven bijvoorbeeld. |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Die tweedracht is er al jaren. En verwacht jij echt van politici dat ze zichzelf de schuld van vanalles gaan geven? Bart de Wever is overigens niet schuldig aan de impasse, hij heeft al meer inspanningen gedaan dan Di Rupo en ook zonder N-VA aan tafel was het aartsmoeilijk (lees: onmogelijk) om een compromis over BHV en de staatshervorming te vinden.
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() we zitten in twee, een dat was 2007
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De status quo wordt eigenlijk verdedigd door al degenen die op CD&V en Open VLD stemmen. Die kleden België hoogstens wat verder uit op een aantal prutsbevoegdheidjes. Die status quo zal steeds minder aanhang kennen naarmate duidelijk wordt dat de huidige situatie geblokkeerd zit. Maar een neo-unitaristisch reveille zit er wel aan te komen hoor, goed gesteund door buitenlandse hulp. Ik wil geen zware woorden gebruiken maar ik heb het goed overwogen volgens mijn vermoeden van wat de toekomst met zich mee zal brengen: er is een Belgofascisme in de maak. Niet zozeer met zwarthemden die door de straten marcheren maar wel een heel venijnige mediaguerilla. |
|
![]() |