![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die "vermeende" ontevredenheid leeft alleen in de harten van sommige vlaamsnationalisten die de indruk willen wekken dat minstens heel vlaanderen ze weg wil. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zeker.
Een prachtig stuk folklore.
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb nergens iets anders beweerd. Mijn bijdrage en mening beperkt zich tot het aanhalen van een roddel dat uw Koningshuis zich kennelijk ongerust voelt over de huidige regeringscrisis.
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen als het over "rechtsen" gaat, daar mag niet aan geraakt worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Graag zou ik deze boude bewering gestaafd willen zien aan de hand van een degelijke bron.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helemaal geen elitaire bende zoals u blijkbaar wilt laten uitschijnen. Haar vader werkte in de staalnijverheid en deed tegenover de fabriek een café open. |
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De cijfers die u en uw anschluss-vriendejes aan deze zijde van de staatsgrens aanhalen kloppen gewoon voor geen meter. 25% van de vlamingen zou voor onafhankelijkheid zijn, dus 75% is tegen. Als u in dat cijfer ook de Walen gaat meetellen bent U helemaal verloren. Trouwens, hoeveel van die 25% vlamingen zou na een eventuele splitsing in uw VKN droom willen meestappen denkt U ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 31 januari 2011 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
haar moeder was algerijnse hoor! echt waar! waar haal je dat ik er een "elitaire bende" van wil maken? Is het woord "parisienne" voor U gelijk aan "elitair" ??? Citaat:
Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 31 januari 2011 om 19:51. |
||
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=143614 |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat dat eerder in uw verbeelding speelt dat de koning in vlaanderen populair is.
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() waarom niet?
waarom denk jij dat het "elitair" is als je parisienne bent? en waarom is de afkomst van haar vader wèl belangrijk en die van haar maman niet? beetje sexistisch hé monsieur! blijkbaar zit het Noord-Afrikaanse drugsmilieu haar wel dicht op de hielen als men haar 1ste marokkaanse echtgenoot voor ogen neemt en de rest van haar broers en zussen.... ook haar dochter neigt nogal naar "le business de papa" nietwaar? Wat had ze nu niet Onkelinx geheten, maar een Algerijnse vader had gehad en een Limburgse "maman" ----- "Laurette Ali Bakir".... had de afkomst van die Algerijnse vader dan wel belang gehad monsieur Henri? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 31 januari 2011 om 19:56. |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Europa zijn de Nederlanders wellicht het gekst van hun Koningshuis, daar kan geen enkel land ter wereld aan tippen. Ik verwachtte wel meer van u dan een poging te doen om mij in een hoekje te drummen. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar neen, die zogenaamde elitaite Parisienne was toch getrouwd met haar vader. Werd die dan door haar als werkend onderkruipsel behandeld ? Ik dacht van niet hé.
|
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kloppen in die mate dat blijkbaar 25% van de Nieuwsbladlezers die online zitten in die poll voor onafhankelijkheid stemden, niet dat er hier een overweldigende meerderheid van Vlamingen voor het behouden van een koningshuis is ...
Trouwens , 59% ziet z'n heil in het behouden van belgie, ook niet echt een goed teken hé... |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus zou het algemeen cijfer ook eens tuk lager kunnen liggen, bedoelt u dat ? |
|
![]() |