Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 1 februari 2011, 21:53   #61
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Uit de lezerscommentaren op de web-stekken van Le Soir en La Libre Belgique valt op te maken dat de "curieuzeneuzemosterdpot" ook in Franstalig België een voltreffer is, een echte 'hit', zeg maar.

En dan dat driehoekje ernaast

Deze verbale & picturale middenvinger ter attentie van de theatrale politiekers-kaste en de daarmee bevriende persmeute gaat alleszins een schone carrière tegemoet

De naar mijn goesting véél te rechtse, véél te koningsgezinde, véél te belgicistische heer De Wever komt af en toe toch wel écht geniaal uit de hoek.

't Is ne krak!
Als komiek gaat Dewever inderdaad een gouden toekomst tegemoet.
solidarnosc is offline  
Oud 1 februari 2011, 21:55   #62
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Uit de lezerscommentaren op de web-stekken van Le Soir en La Libre Belgique valt op te maken dat de "curieuzeneuzemosterdpot" ook in Franstalig België een voltreffer is, een echte 'hit', zeg maar.

En dan dat driehoekje ernaast

Deze verbale & picturale middenvinger ter attentie van de theatrale politiekers-kaste en de daarmee bevriende persmeute gaat alleszins een schone carrière tegemoet

De naar mijn goesting véél te rechtse, véél te koningsgezinde, véél te belgicistische heer De Wever komt af en toe toch wel écht geniaal uit de hoek.

't Is ne krak!
Heer Djim, ge hebt het duidelijk over broer bruno. Immers, geen kwaad woord over de leider hé! (u weet wel - ik help graag clichés in stand houden... soms toch)
den ambetantsten is offline  
Oud 1 februari 2011, 21:58   #63
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
om u aan het lachen te krijgen zijn er zwaardere middelen nodig
born2bewild is offline  
Oud 1 februari 2011, 22:01   #64
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Als u daar de humor en ongelooflijke zelfrelativering niet van inziet, moet u toch beginnen opletten want dergelijke pathologische haat kan al vlug doorslaan naar geweld...
Oud 1 februari 2011, 22:04   #65
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs als komiek zou hij het kunnen maken, ja.

Mij doet Bart echter steeds méér denken aan een kruising tussen Reynaert De Vos en Tijl Uilenspiegel (al heeft hij daar niet echt de fysiek meer voor).

Daartegen is - voorlopig toch, en het ziet er naar uit dat dat 'voorlopig' nog lang zal duren - geen énkele vaderlandsche politieker opgewassen.

Hij maakt ze gewoon allemáál af, en veegt ze op een hoopje bijeen.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline  
Oud 1 februari 2011, 22:05   #66
fcal
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ambras, ambras, alle verzuurden aan het lachgas!
fcal is offline  
Oud 1 februari 2011, 22:08   #67
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steben Bekijk bericht
mooie naam als je ... stel ... een derde krijgt (enkel als die een meisje zou zijn ...)
Je kan er altijd van dromen dat ze turnster wordt.
fonne is offline  
Oud 1 februari 2011, 22:11   #68
omaplop
Minister-President

omaplop's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk zielig die franstaligen!!

Ze begrijpen echt de Vlamingenvoor geen zier; Telkens ze iets uitvinden om hen op stang te jagen, of schrik aan te jagen, draait het net anders uit.

Di Rupo heeft zich nogmaals eindeloos belachelijk gemaakt. Wie moet nu na zeven maanden opschrijcven voor de koning wat hij wil (zeggen).

En dan nog zo kinderachtig zijn en par 2 niet invullen en dan met balpen achteraf invullen zodat het goed opvalt.

Ze zijn woedend omdat ze na alle pogingen de CD&V niet kunnen loskrijgen van de N-VA, en ze reageren als kleine kinderen die geen lolly krijgen, kwaad ( onckelinckx) en belachelijk (De Rupo).

Bart zal dat opnieuw theater vinden en heeft ze letterlijk en figuurlijk een neus gezet!!
omaplop is offline  
Oud 1 februari 2011, 22:24   #69
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
om u aan het lachen te krijgen zijn er zwaardere middelen nodig
Das waar. Met wat in Vlaanderen veelal voor komieken/komisch doorgaat lukt het niet echt.
solidarnosc is offline  
Oud 2 februari 2011, 10:24   #70
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Je kan er altijd van dromen dat ze turnster wordt.
of dat ze gezond is en haar papa graag ziet bv
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline  
Oud 2 februari 2011, 10:31   #71
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten Bekijk bericht
Ik denk niet dat je je de vraag moet stellen over de opzettelijkheid van dit alles. Uiteraard is dit opzettelijk gebeurd. Omdat de gesprekken bij de Koning geheim horen te blijven, heeft Elio dit "dehaeneke" gedaan om zijn onderdanen (lees: de electorale achterban) nog eens duidelijk te maken waar het op staat. Om de uitwerking en perceptie aan Vlaamse kant maakt hij zich duidelijk niet de minste zorgen!
scherpe analyse

en bewijs dat PS nog steeds spelletjes speelt ...

hier valt geen regering te vormen ... PS zal nog wel blijven rekken en CD&V bewerken ...
Anna List is offline  
Oud 2 februari 2011, 10:50   #72
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Di Rupo gaat binnenkort nog een plaatske krijgen op mijn domein naast de bustes van Happart, Onckelinckx, Moreau, Maingain, Milquet...alhoewel men die tronies niet meer herkent door de duivenstront...
Die sujetten staan allemaal in een lange openluchtgallerij omdat zij meer voor mijn volk hebben gedaan dan een ganse divisie oostfrontkamikazes...
Oud 2 februari 2011, 11:21   #73
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Gewoon geniaal.
Oud 2 februari 2011, 12:47   #74
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat je je de vraag moet stellen over de opzettelijkheid van dit alles. Uiteraard is dit opzettelijk gebeurd. Omdat de gesprekken bij de Koning geheim horen te blijven, heeft Elio dit "dehaeneke" gedaan om zijn onderdanen (lees: de electorale achterban) nog eens duidelijk te maken waar het op staat. Om de uitwerking en perceptie aan Vlaamse kant maakt hij zich duidelijk niet de minste zorgen!
Dat komt dan weer omdat hij geen enkele voeling heeft met de leefwereld van de Vlaming.

Hij leeft in de imperialistische waandenkwereld, hij is er van overtuigd dat ze Brussel tot aan Wallonie gaan uitbreiden, en dat ze het dan als lebensraum gaan annexeren zonder dat er boe of ba gezegd wordt.
Oud 2 februari 2011, 13:03   #75
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
scherpe analyse

en bewijs dat PS nog steeds spelletjes speelt ...

hier valt geen regering te vormen ... PS zal nog wel blijven rekken en CD&V bewerken ...
De PS speelt altijd spelletjes. Wie de politieke zeden in ons Belgisch parlement een beetje van nabij volgt, weet dit al veel langer dan vandaag. Deze machtspartij is op dat vlak zelfs erger dan de tsjeven, en dat is voor velen onder ons toch dé referentie.
De PS speelt bovendien momenteel vooral electorale spelletjes. Een akkoord komt er niet meer, een regering komt er ook niet en dus resten er enkel nog de verkiezingen. In die optiek zou het dus handig meegenomen zijn om nu ook nog eens Didier een "blauwtje" te laten oplopen.

Laatst gewijzigd door den ambetantsten : 2 februari 2011 om 13:12.
Oud 2 februari 2011, 13:29   #76
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
De PS speelt altijd spelletjes. Wie de politieke zeden in ons Belgisch parlement een beetje van nabij volgt, weet dit al veel langer dan vandaag. Deze machtspartij is op dat vlak zelfs erger dan de tsjeven, en dat is voor velen onder ons toch dé referentie.
De PS speelt bovendien momenteel vooral electorale spelletjes. Een akkoord komt er niet meer, een regering komt er ook niet en dus resten er enkel nog de verkiezingen. In die optiek zou het dus handig meegenomen zijn om nu ook nog eens Didier een "blauwtje" te laten oplopen.
² er alweer boenk op.

Laatst gewijzigd door Anna List : 2 februari 2011 om 13:29.
Anna List is offline  
Oud 2 februari 2011, 13:30   #77
pixelpower
Provinciaal Gedeputeerde

pixelpower's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Apple mikt op mensen die teveel geld hebben of ze nu rechts of links lullen zolang ze maar hun zakken kunnen vullen! Qua naakte cijfers is het gewoon waanzin om te zien hoeveel geld mensen neerleggen om die egostreelders aan te kopen. Het volstaat gewoon om de winstmarges van Apple te bekijken om in te zien dat je grandioos wordt genaaid.

Nu ik heb ooit ook een mac gehad maar om vandaag nog te zeggen dat mac os zoveel beter is dan Windows 7 vind ik niet meer opgaan.
Duidelijk de reactie van ne jaloerse, verzuurden typ

"Ooit gehad" telt al niet. Alles evolueert. Je moet producten vergelijken uit dezelfde periode.

Voor de rest; ik (en bij uitbreiding elke Mac-gebruiker die ik ken, op één sukkel na) ben het levende bewijs dat je thorietje niet klopt; ik heb niet teveel geld en mijn ego hoeft niet gestreeld.
Ik was het gewoon beu dat mijn PC steeds trager begon te lopen, en dat ik 2x per jaar dat bakske moest herinstalleren (bye bye weekend) om van de problemen af te zijn. Ook dat popup gedoe en die verslindende virusscanner(s) kwamen mijn oren uit.
Mijn iMac is nu in zijn 4e levensjaar, heeft nog geen reïnstall nodig gehad, start nog steeds op op 22 seconden pil, en het enige programma dat er af en toe op crascht is ... MS Office.

Laatst gewijzigd door pixelpower : 2 februari 2011 om 13:31.
pixelpower is offline  
Oud 2 februari 2011, 13:30   #78
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Verkiezingen en regeringsonderhandelingen zijn irrelevant geworden.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 2 februari 2011, 13:35   #79
den ambetantsten
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
² er alweer boenk op.
Als 't klopt wat ik van je las over de sp.a en je rol op dat vlak dan zijn we waarschijnlijk allebei op onze eigen, bescheiden manier goed bezig om nog meer boenken te geven...
Oud 2 februari 2011, 13:38   #80
Open & Bloot
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Inderdaad; ShowBizz Bart!

Voor de rest, zie ik weinig kwaliteiten...
Open & Bloot is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be