Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 februari 2011, 10:15   #61
Another Jack
Banneling

Standaard

En nog zullen er mensen zijn die willen snoeien in het budget van onderwijs, vorming en wetenschappelijk onderzoek, de universiteiten trokken nochtans dikwijls aan de alarmbel...

Kanker zal niet bestreden worden met mierzoete berichtjes maar met harde cash.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 10:22   #62
cheverrant
Partijlid

Standaard Marie-Rose Morel (38) is overleden

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rookie Bekijk bericht
innige deelneming aan de nabestaanden.
Persoonlijk weet ik amper wie ze was (heb een beetje informatie nageplozen op internet: nu weet ik dat ze miss Vlaanderen was in 1994)... Of ze lid was van VB laat me koud noch warm. Het doet er weinig toe. Al denk ik wel dat mocht zij lid geweest zijn van CDN&V en 40 jaar ouder zij waarschijnlijk een staatsbegrafenis had kunnen ontvangen... Waaraan zij overleden is, laat me eveneens koud noch warm. Mensen sterven elke dag aan een of andere vorm van kanker. Waarom is het altijd zo belangrijk als een politica of politicus eraan sterft ? Dat zijn uiteindelijk ook maar alledaagse mensen, niet ?
cheverrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 10:36   #63
Steben
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steben's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cheverrant Bekijk bericht
Persoonlijk weet ik amper wie ze was (heb een beetje informatie nageplozen op internet: nu weet ik dat ze miss Vlaanderen was in 1994)... Of ze lid was van VB laat me koud noch warm. Het doet er weinig toe. Al denk ik wel dat mocht zij lid geweest zijn van CDN&V en 40 jaar ouder zij waarschijnlijk een staatsbegrafenis had kunnen ontvangen... Waaraan zij overleden is, laat me eveneens koud noch warm. Mensen sterven elke dag aan een of andere vorm van kanker. Waarom is het altijd zo belangrijk als een politica of politicus eraan sterft ? Dat zijn uiteindelijk ook maar alledaagse mensen, niet ?
neen, je weet duidelijk niet wie ze was.
Steben is nen goeie kerel
leve de manmanman club
Steben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 10:46   #64
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
En nog zullen er mensen zijn die willen snoeien in het budget van onderwijs, vorming en wetenschappelijk onderzoek, de universiteiten trokken nochtans dikwijls aan de alarmbel...

Kanker zal niet bestreden worden met mierzoete berichtjes maar met harde cash.
't is nu niet dat er wereldwijd nog geen harde cash naar dat onderzoek is gegeven hé?
Ik weet niet over hoeveel miljarden men mag spreken, maar het zullen er heel veel zijn.
Maar ja, ik vrees dat het onderzoek veel meer opbrengt dan een gewenst geneesmiddel.
In hun geval zou ik me ook liever concentreren op onderzoeken en beursspeculatie en giften en subsidie.
Oud 9 februari 2011, 10:50   #65
Steben

Standaard

Een van mijn zussen is actief in de sector. Bio Ingenieur. Heeft pracht doctoraat afgelegd.
Nu zit ze in Australië
leve de manmanman club
Oud 9 februari 2011, 10:57   #66
Ars_Nova
Minister

Ars_Nova's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik wist dat ik verkeerd begrepen ging worden, daarom het maar aangepast.
Ach, jeugdige onbezonnenheid... het is u vergeven!
Ars_Nova is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 11:04   #67
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Moest ze gestorven zijn in een ordinair verkeersongeval dan had je gelijk. Nu is het echter veel meer dan dat omwille van de manier waarop ze met haar ziekte is omgegaan. Dat maakt haar een inspiratie en voorbeeld voor velen die met hetzelfde te maken krijgen. Dat maakt haar tot een niet alledaags mens.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 11:51   #68
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Het is erg voor de mensen die ze achterlaat
En voor haar zelf niet?
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 11:56   #69
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Moest ze gestorven zijn in een ordinair verkeersongeval dan had je gelijk. Nu is het echter veel meer dan dat omwille van de manier waarop ze met haar ziekte is omgegaan. Dat maakt haar een inspiratie en voorbeeld voor velen die met hetzelfde te maken krijgen. Dat maakt haar tot een niet alledaags mens.
Zo zijn er veel maar die komen niet in de media.
En dan zwijg maar beter nog over al die kinderen...
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 12:04   #70
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Kan er gewoon absoluut nie tegen dat mensen blij zijn met een ander zijn dood. Voor mij kunnen zulke mensen de pot op, sorry.
2
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 12:07   #71
Sammael
Gouverneur

Standaard

Omdat God niet overal kon zijn, heeft hij moeders geschapen - Joods spreekwoord.

Mijn hart brak toen ik het nieuws vernam.

Innige deelneming en veel sterkte toegewenst aan haar nabestaanden. Woorden schieten tekort om uit te drukken hoe erg ik dit vind voor haar kinderen.

Laatst gewijzigd door Sammael : 9 februari 2011 om 12:08.
Sammael is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 12:09   #72
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus Bekijk bericht
Zo zijn er veel maar die komen niet in de media.
En dan zwijg maar beter nog over al die kinderen...
U wil het overduidelijk niet begrijpen. Uw probleem, niet het mijne.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 12:12   #73
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
veel forummers hier hebben haar persoonlijk van dichtbij gekend
Oud 9 februari 2011, 12:22   #74
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is hier nu eenmaal een politiek forum. Ik kan me voorstellen dat bv. muziekliefhebbers dit weekend ook de dood van Gary Moore met meer dan gewone kennisname onthaald zullen hebben.

Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 9 februari 2011 om 12:22.
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 12:33   #75
kizzy
Gouverneur

Standaard

Hoewel het te verwachten was, doet het toch pijn te vernemen dat Marie-Rose de strijd verloren heeft.
Een strijd die ze nochtans met ongelooflijke moed heeft volgehouden tot het einde. Ik denk niet dat ik, mocht het mij ooit overkomen, even bewonderenswaardig zou vechten tot het einde.

Zo vroeg te moeten gaan, twee jonge kinderen en een liefhebbende echtgenoot achterlatend, moet een kwelling geweest zijn. Voor haar is de kwelling voorbij, voor Frank en haar prinsjes niet. Zij zullen haar altijd moeten missen.

Haar politieke voorkeur doet er niet toe: ze was een mens en wel een die ik op meer dan 1 vlak bewonderde.
Aan haar kinderen, echtgenoot, familie en vrienden wil ik vooral mijn steun betuigen bij het verwerken van dit verlies.

Laatst gewijzigd door kizzy : 9 februari 2011 om 12:37.
kizzy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 12:43   #76
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Zeker, veel kankerpatienten hadden aan haar een goed voorbeeld; nooit opgeven!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 12:48   #77
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Vreemd...

Hoewel iedereen het al lang zag aankomen en ook al behoorde Marie-Rose tot het "andere kamp", toch heb ik het gevoel alsof ik iemand uit mijn eigen omgeving verloren heb...

Het zet de dingen weer wat in perspectief: wij kunnen hier op het forum en daarbuiten elkaar om de oren slaan met allerlei tegenstellingen die ons delen; Vlamingen tegen Walen, autochtonen tegen allochtonen, links tegen rechts,... Uiteindelijk worden we toch weer samengebracht door hetgene wat ons bindt: het voortijdige verlies van een medemens aan een smerige ziekte, die geen enkel onderscheid maakt tussen Vlamingen en Walen, autochtonen en allochtonen, links of rechts,...

Mijn hart bloedt voor haar kindjes en voor Frank. Mogen zij bij elkaar steun en troost vinden...

Hier kan ik niet anders dan me volledig bij aansluiten, bij zo'n iets vervallen alle meningsverschillen in het niets.
Marie-Rose, je was een prachtige madam; die gevochten heeft als een leeuwin maar het heeft helaas niet mogen zijn maar één ding weet ik zeker, vele mensen hebben enorm veel moed en kracht geput uit je enorme vechtlust en blijvende optimisme in de zin van: opgeven staat niet in mijn woordenboek.
Je wekelijkse collums in het laatste nieuws waren fantastisch, niet rond de pot draaiend maar telkens kwam die moedige vrouw daar terug in naar boven.
En als er hier effectief een hemel zou zijn ben ik er rotvast van overtuigd dat je daar als een prachtige moeder zal blijven waken over je prinsjes.

Heel veel sterkte aan Frank, haar kindjes en haar familie en ieder die haar liefhad.

Vaarwel lieve Marie-Rose.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 februari 2011, 12:57   #78
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vind dit zeer laag, als je iemand niet gekend hebt kunt u zich beter van commentaar onthouden.
Oud 9 februari 2011, 13:01   #79
Steben

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Je wekelijkse collums in het laatste nieuws waren fantastisch, niet rond de pot draaiend maar telkens kwam die moedige vrouw daar terug in naar boven.
Zij had beter het VB geleid... maar soit
leve de manmanman club
Oud 9 februari 2011, 13:12   #80
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik vind dit zeer laag, als je iemand niet gekend hebt kunt u zich beter van commentaar onthouden.
U kent toch ook niet alle moslims en brult hier constant over de gemene moslims.
U kent toch ook niet alle Walen en brult hier constant over de gemene Walen.
U kent toch ook niet alle sossen en brult constant over de idiote sossen.

Zwijg dan een beetje in het vervolg en kom niet aandraven met zo'n onnozele opmerking.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 9 februari 2011 om 13:12.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be