![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar is uw verontwaardiging over eremoorden, verstoten vrouwen, gesneden meisjes, kinderen die worden uitgehuwelijkt, en vrouwen die de deur niet uitmogen? Ik vind dat Amerikanen in die landen trouwens niets te zoeken hebben, en geloof ook niet dat zij daar zijn omwille van humanitaire bezorgdheid, maar ik ben daar tenminste niet blind voor, kunt u evengoed open kijken naar de misdaden die gepleegd worden uit naam van uw religie? UIteraard bent u daar niet persoonlijk verantwoordelijk voor, evenmin ben ik dat voor het gedrag van Amarikanen, maar wij hebben tenminste een vrije pers die dit soort wanpraktijken belicht, hoe zit dit in Islamitische landen? Of is dat niet nodig, omdat velen toch amper kunnen lezen en schrijven? U hoeft echt niet hier de moraalridder te komen uithangen hoor! Werk genoeg aan uw " eigen" winkel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dan toch niet de moskeeën die ik ken. Een zieke, corrupte bende niet meer of minder.
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het blijft echter wel de verantwoordelijkheid van moskees om die verkiezingen ook effectief in te richten! Laatst gewijzigd door alice : 13 februari 2011 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() Regelrecht BS. Elk incident dat er opkomt wordt ook telkens de hele westerse wereld op de korrel genomen en verweten en bedreigd, vlaggen verbrand en ambassades verwoest. Die vlaggen hebben toch ook niks misdaan? Het is een duidelijke uiting van haat tov een heel volk, niet tov de personen die beslissingen nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() als het echt nodig is zal filip dewinter zich zelf wel verontschuldigen ,daar heeft hij geen nitwit zoals jij voor nodig hoor
|
![]() |
![]() |