Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 13 februari 2011, 16:35   #61
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Blazen die mensen op uit naam van de tandenfee of zo?
Mocht dat gebeuren, wat valt de andere blonden en tandelozen dan te verwijten?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 17:33   #62
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is nochtans de moslimgemeenschap zelf die de klungels kiest, even niet vergeten!
Zoals het de Vlamingen zijn die de klungels van het Vlaams parlement kiezen.

Ik verontschuldig me bij deze voor de uitspraken van Filip Dewinter.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 17:37   #63
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abdelbari Bekijk bericht
als jij denkt dat alles wat zich islam noemt verwijst naar één bevolking dan zegt dat meer over jouw.

en waar was dan jou of moet ik zeggen jullie afkeur van de gruwelijkheden die werden verricht in Irak, afganistan, jemen..., meisjes die werden verkracht en in brand gestoken door amerikaanse soldaten, vrouwen die in gevangenissen worden verkracht. mannen die aan allerlei bestialiteiten werden/worden onderworpen. daar ben jij dan ook schuldig aan? en nu ga jij met de vinger wijzen terwijl wij niets van jullie kant hoorde. doe geen moeite, wij hechten geen waarde aan wat iemand als jij denkt. mensen die dergelijke zaken toelaten en dan nog zelf met de vinger durven te wijzen...

maar dit gezegd hebbende zal ik niet van jou eisen om je te verantwoorden voor de daden van andere. ik hou niemand verantwoordelijk behalve zij die die gruwelijkheden verrichtte, het was een amrikaanse soldaat en niet amerika die die gruwelijkheden verricht. het was een moslim, maar niet de gehele islamitische gemeenschap. ik ken amerikanen, joden die strijden voor de moslims net zoals er amerikanen en zionisten zijn die tegen de moslims strijden. ik heb geleerd om nooit een hele gemeenschap te beschuldigen omwille van de daden van sommige.

iets dat klaarblijkelijk niet vanzelf sprekend is. en soms is het beter geen waarde noch tijd te hechten aan bepaalde zaken. want sommige zaken zijn vanzelfsprekend of zijn gewoon niet noemenswaardig.
Ik weet niet aan wie u dit richt; maar waar was uw verontwaardiging toen meisjes in Afghanistan niet naar school mochten?
Waar is uw verontwaardiging over eremoorden, verstoten vrouwen, gesneden meisjes, kinderen die worden uitgehuwelijkt, en vrouwen die de deur niet uitmogen?

Ik vind dat Amerikanen in die landen trouwens niets te zoeken hebben, en geloof ook niet dat zij daar zijn omwille van humanitaire bezorgdheid, maar ik ben daar tenminste niet blind voor, kunt u evengoed open kijken naar de misdaden die gepleegd worden uit naam van uw religie?

UIteraard bent u daar niet persoonlijk verantwoordelijk voor, evenmin ben ik dat voor het gedrag van Amarikanen, maar wij hebben tenminste een vrije pers die dit soort wanpraktijken belicht, hoe zit dit in Islamitische landen?

Of is dat niet nodig, omdat velen toch amper kunnen lezen en schrijven?
U hoeft echt niet hier de moraalridder te komen uithangen hoor! Werk genoeg aan uw " eigen" winkel!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 17:41   #64
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet niet aan wie u dit richt; maar waar was uw verontwaardiging toen meisjes in Afghanistan niet naar school mochten?
Waar is jouw verontwaardiging voor al die ander meisjes en jongens die niet naar school kunnen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2011, 17:52   #65
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Daar zal de man vast van opknappen!
Oud 13 februari 2011, 17:54   #66
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar is jouw verontwaardiging voor al die ander meisjes en jongens die niet naar school kunnen.
Wie zegt dat ik dat niet evengoed ben?
Oud 13 februari 2011, 22:25   #67
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, zeg niet dat je dit niet weet, in moskees worden op dat moment de verkiezingen georganiseerd, heb er nog aan meegeholpen!
Dan toch niet de moskeeën die ik ken. Een zieke, corrupte bende niet meer of minder.
Oud 13 februari 2011, 22:28   #68
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Dan toch niet de moskeeën die ik ken. Een zieke, corrupte bende niet meer of minder.
Dat klopt dat het een corrupte bende is maar in iedere moskee; zowel Marokkaanse als Turkse konden mensen stemmen op de kandidaten.
Het blijft echter wel de verantwoordelijkheid van moskees om die verkiezingen ook effectief in te richten!

Laatst gewijzigd door alice : 13 februari 2011 om 22:29.
Oud 14 februari 2011, 11:18   #69
CyberpunX
Staatssecretaris

CyberpunX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abdelbari Bekijk bericht
ik hou niemand verantwoordelijk behalve zij die die gruwelijkheden verrichtte, het was een amrikaanse soldaat en niet amerika die die gruwelijkheden verricht.
Regelrecht BS. Elk incident dat er opkomt wordt ook telkens de hele westerse wereld op de korrel genomen en verweten en bedreigd, vlaggen verbrand en ambassades verwoest. Die vlaggen hebben toch ook niks misdaan? Het is een duidelijke uiting van haat tov een heel volk, niet tov de personen die beslissingen nemen.
CyberpunX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 februari 2011, 15:30   #70
louis1949
Banneling

Standaard

Citaat:

als het echt nodig is zal filip dewinter zich zelf wel verontschuldigen ,daar heeft hij geen nitwit zoals jij voor nodig hoor
louis1949 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be