![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag lijden miljoenen mensen honger door financiële parasieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat bedoel ik dus. Ik ken niemand die een vermogen heeft opgebouwd met daytrading. Echt niemand: niet uit mijn omgeving (wel waardebeleggers en NAIC-fanaten), niet uit de media (wel types als Buffett)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik laat mijn aandelen dan ook vaker meerdere jaren tot zelfs langer staan. ALs 1 jaartje slechter is verkoop ik niet meteen. Tot nu toe is dit geen slechte zet geweest. De paniekverkopers in 2008 hadden gewoon even moeten wachten, en zoals nu, zitten ze weer in de winst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
En waarom jij al terug in de winst zit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daytraden is een hype die indertijd ontstaan is tijdens de tech bubble eind jaren '90. Je moest gewoon aandelen kopen en ze namen toe in waarde, totdat de bubbel uit elkaar spatte. Sindsdien is het al lang niet meer zo populair en een heel klein veld binnen de traderswereld. Je hebt uiteraard nog wel een hele hoop mensen die zo geld proberen te verdienen. Ik heb echter ook nog nooit gehoord van iemand die hier miljarden mee heeft verdiend (of een ander waanzinnig hoog bedrag).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal bij IB. Betaal ongeveer 1$ per transactie (vooral opties zijn er goedkoop) en relatief lage margin requirements.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.finviz.com/futures_charts.ashx?t=CT Als je ziet wat je daarmee had kunnen verdienen door gewoon long te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite is het zo simpel ja, maar gemakkelijk om toe te passen? Neen, verre van. Veel mensen zeggen dat ze laag kopen en hoog verkopen, maar slechts een heel kleine minderheid doet dat ook effectief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de USA zijn er regels om daytraden tegen te gaan: als je account kleiner is dan 25.000$ mag je maar een beperkt aantal transacties per dag doen (waarbij zowel een buy als sell order komt kijken op hetzelfde onderliggende actief).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nooit al uw eieren in dezelfde mand leggen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Daytraders beinvloeden de prijs van een aandeel, zonder enige interesse te hebben in de onderliggende fundamenten van een bedrijf.
Kortom, jij gaat voor de korte winst gebaseerd op handelsvolumes terwijl mensen die op lange termijn investeren meer kijken naar de resultaten en de groei van een bedrijf. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() Heb dat eerlijk gezegd niet in mot gehad door mijn fixatie op olie en edelmetalen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Ik verkoop u 1000 aandelen die ik niet bezit maar waarvan ik denk dat de waarde gaat dalen, als ze genoeg gedaald zijn koop in die 1000 aandelen die ik u verkocht heb en neem mijn winst, simpel uitgelegd en wie berokken ik daar schade mee? Laatst gewijzigd door Hoomer : 13 februari 2011 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |