![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Ooit geflitst? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
12 | 23,08% |
Wel eens |
![]() ![]() ![]() |
13 | 25,00% |
2-5 keer |
![]() ![]() ![]() |
21 | 40,38% |
10-20 keer |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,77% |
meer dan 20 keer |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,77% |
Aantal stemmers: 52. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 30 keer geflitst, vorig jaar op een ritje van mijn dorp naar Zaandam zelfs twee keer.
Nog nooit gepakt met drank op. Strafste overtreding: 130 km/uur op brommer, een Zundapp met een 125 cc motorfietsblok. 30 km te hard voor een motor. 90 km te hard voor een brommer. Rijden zonder helm. Rijden op een motorfiets zonder rijbewijs en verzekering. Zou me 1500 gulden gaan kosten, maar door afstand te doen van het apparaat en connecties werd dat 500 gulden. Hoogste boete: Per abuis een jaar geen wegenbelasting betaald en toen geflist. 1250 Gulden heeft me dat gekost, en dat was toen een maandloon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() Nee. Ik heb dan ook geen auto.
En figuren als Dronkoers zouden geen recht mogen hebben op privaat gemotoriseerd vervoer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ach, ik heb altijd wel wat kraaiepootjes in mijn zak voor die haastigaards
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone Laatst gewijzigd door groentje : 16 februari 2011 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel niet met een brommer maar met een motor en ietsje sneller aan het gaan toen ik gepakt werd. GIGANTISCHE boete geweest. En 3 jaar voorwaardelijk. Toen zat ik nog in mijn wilde jaren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik tuf hier al bijna 22j rond en heb nog nooit een boete gehad. Ik hou me gewoon aan't reglement, vertrek altijd 10minuutjes vroeger naar 't werk en moet me dus ni haasten. Als ik al die gestresste, opgefokte chauffeurs zie dan heb ik er medelijden mee dat die zo aan hunnen dag moeten beginnen. Man-man-man...en dan komen janken dat ze boetes krijgen. In die bijna 22j ben ik 1 keer tegengehouden voor een alcoholcontrole. Ook daar hebben ze mij niet mee: ik drink nooit wanneer ik nog moet rijden. Hihi, aan mij verdienen ze dus NIKS. Anderzijds is het wel zo dat de toegelaten snelheid soms om te huilen is. 50/u buiten de bebouwde kom, waar geen huizen staan; is idd belachelijk. Toch respecteer ik dat gewoon (denk aan mijne portemonee), tot spijt wie achter mij rijdt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() ik dacht dat die draad hier over de ware liefde ging gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 16 februari 2011 om 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Heum-heum, ik heb daarstraks gezegd dat ik nog nooit een boete gekregen heb op nu bijna 22j tijd. Dat is idd zo. Toch voel ik mij genoodzaakt het volgende op te biechten: dit is ongeveer 25j geleden gebeurd. Een bloedverwant van mij was toendertijd een" hoge piet" bij de politie van een Brusselse randgemeente. Op een dag, in die bewuste gemeente, draai ik per ongeluk een straat "éénrichtingsverkeer" in. Uiteraard langs de "verboden" richting. Na een tiental meter zie ik mijn vergissing in en rijd een inrit op om rechtsomkeer te maken. Net op dat ogenblik komt er een combi van de flikken aangereden. Ja zeg, die zagen mijn manoeuvre, kwamen tot naast mij gereden en deden teken om mijn raampje te openen. Zegt die flik tegen mij: "awel madammeke, wat zijt gij hier aan het doen? Kom, toon mij ne keer uw papieren: uwe pas, rijbewijs, grijze kaart, schouwingsbewijs..." Ik grabbel dus in mijn sacoche, neem mijne portemonee en geef alvast mijne pas aan die flik. Zegt die ineens: "Tiens; mevrouw XXX (mijn familienaam). Toch geen familie van Jean XXX "? Ik zeg "ja, dat is mijne YYY". Die flik bekijkt nogmaals mijne pas en zegt tegen zijn collega: Ja, ze woont in dezelfde gemeente. En dan tegen mij: "allee, we hebben niks gezien. Rij maar door. Maar doe wel de groeten aan Jean hé"
Alhoewel: ik denk dat dat hedentendage ni meer bestaat. Zelfs de Laurent is zijn rijbewijs kwijt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() allez, ze laten me er toch voor stoppen als ze dan de oprechte verbazing zien als ze me vragen of ik gedronken heb ("éééh?! ik kom gewoon van m'n werk?!") dan mag ik wel doorrijden, maar toch. drugscontrole: iedere keer prijs. buiten een occasioneel jointje in de tienertijd heb ik nog geen drugs aangeraakt ![]()
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |