![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en "volkomen leugenachtige tendens"... je ziet ze vliegen. blijf bij de feiten. respect voor iemand als xenophon, niet meteen de meest linkse mens, maar wel de mishandeling en pesterijen in gesloten centra durft te erkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Schitterende ontmaskering van deze ordinaire leugenaar. Krantenberichtjes vervalsen om zijn (linkse) zever verkocht te krijgen. Het is nu toch al ver gekomen als je daarvoor al krantenmateriaal moet vervalsen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() waar in hemelsnaam trekt dit op mijn originele tekst? kun jij lezen? ik post hem nog eens. zet uw bril op:
"Afgelopen nacht is het gesloten centrum 127bis is opnieuw het toneel van afschuwelijke gebeurtenissen geweest. Een gevangene, een jonge man ( 18 jaar) van Egyptische afkomst werd door 4 bewakers meegenomen in een isoleercel. Hij werd gemarteld door bewakers en heeft er sporen van op zijn lichaam. Het doel van deze houders van slagen en verwondingen lijkt me duidelijk misbruik van macht.. Hem ontmoedigen om zijn volgende deportatie te weigeren en hem een voorproefje te geven van wat hem te wachten staat als hij terug wil naar België." u mag blij zijn dat dik in een goeie bui ben en eens kan lachen met scheldpartijen als "ordinaire leugenaar" die dan nog gebaseerd zijn op dikke zever. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Zou je dat over pakweg Morel ook zeggen, of speelt daar je 'menselijkheid' je te zeer parten?
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() HLN is de nieuwe bijbel waarvan je elk woord letterlijk moet geloven? Eerder in deze draad zei je nog te willen afwachten tot de ware toedracht bovenkomt...
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Normaal krijgt men toch gewoon het bevel het land te verlaten als de aanvraag afgewezen wordt ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() bij nader inzien heb ik u toch gemeld savatage voor uw blind gescheld, 'k vond het nogal zielig en laag bij de grond.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof voorlopig niets. In de media wordt er duidelijk vermeld dat er nog niets bevestigd is, het gaat enkel om een serie geruchten. Tamam komt hier eventjes af met een bericht alsof het feiten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister-President
|
![]() Lees het artikel en mijn stukje eens. Waar in hemelsnaam trekken die op elkaar??? Zijn jullie op jullie hoofd gevallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() Kerel... Ik verlies m'n geduld... Ik ga u laten.. Ik hoop dat andere mensen het artikel eens lezen, en m'n stukje, en inzien dat Jozef en jij hier wat uit jullie botten slaan. Ik had zelf dat HLN artikel nog niet gelezen toen ik het plaatste (omdat het een flutkrant is)!
Ajuus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat je wel kan opmerken, is dat er in het verleden tal van dossiers zijn geweest waarbij agenten en personeel van gesloten instellingen zich ontoelaatbaar hebben opgesteld. Verschillende gevallen zijn daarbij goed gedocumenteerd. Soms door rechterlijke uitspraken, soms door derden. (AI veroordeelt ons land zowat jaarlijks voor haar gesloten centra. En ik dacht dat politiebrutaliteit ook hoog scoorde in die ranking.) Je kan eveneens opmerken dat datgene wat hier aangeklaagd wordt niet zo bijzonder is. Agenten/cipiers/bewakers hebben macht over anderen en misbruiken dus die macht. In andere landen (Thailand bvb), alsook in eigen land bestaan er erg gelijkaardige dossiers van machtsmisbruik. Ook in psychologische experimenten kan je dat machtsmisbruik als het ware triggeren. De mishandelingen zijn (als ze kloppen) zeker niet onverwacht. Tenslotte kan je je afvragen of asielzoekers in het verleden valse beschuldigingen aflegden. Valse verklaringen om aan een identiteitskaart te raken: jazeker, daar zijn tal van voorbeelden van. Maar valse beschuldigingen die op niets gestoeld zijn? Daar schieten me niet direct voorbeelden van te binnen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 19 februari 2011 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik vind het raar dat de meerderheid hier lijkt te doen alsof zoiets niet kan gebeuren hier.
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
om uw eigen geheugen even op te frissen http://forum.politics.be/showpost.ph...34&postcount=9 erkent u dat uw eigen versie is van het krantenbericht http://forum.politics.be/showpost.ph...6&postcount=30 maak je het nog erger "JE WAS AANWEZIG" zogezegd http://forum.politics.be/showpost.ph...8&postcount=73 beweer je dat je het bewuste artikel nog niet gelezen hebt, waarvan je erkent in post 9 dat het uw eigen versie is Misschien dat men in het eerste kleuterklasje je fantasieën gelooft, daar wordt ook volop geloofd in de kerstman
![]() Laatst gewijzigd door rookie : 19 februari 2011 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik zei nergens "een artikel" te posten.. ik postte een mening, want dit is een forum. dat u op de een of andere manier gelijkenissen ziet met een artikel uit een flutkrant als HLN (dat totaal anders geschreven is!) is uw persoonlijk probleem. dat u daarbij nog hysterisch gaat schelden neem ik niet. nogmaals, leg de twee stukken naast elkaar en vertel mij hoe ze inhoudelijk, grammaticaal of qua zinsbouw op elkaar lijken, en kom dan schelden en zielig doen alsof ik hier leugens kom posten. verdiep u in de plaats eens in dit geval, informeer u (bij andere bronnen), ipv schouderklopjes te zoeken van mensen hier van een bepaalde politieke kleur die NIET GELOVEN dat machtsmisbruik niet bestaat of nog erger; het gewoon ondersteunen omdat het aan "afradingseffect" heeft. Andy, tot de tweede wat je daar zegt trouwens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
dat ik zei dat "ik aanwezig was" is puur sarcasme.. hoe je zoiets niet doorhebt verontrust me ergens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |