![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijkt ergens te komen beweren dat we ons helemaal geen zorgen hoeven te maken over dat RKK en in dezelfde post zeg je dat het niet eens zolang geleden is dat je niets anders deed dan RKK-'bevelen' op te volgen. Vervolgens moet dat een 'argument' vormen om te gaan stellen dat uitgerekend een persoon die zegt dat de strijd bijlange nog niet gestreden is zich ondertussen gewenteld zou hebben in de positieve gevolgen van diezelfde strijd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typisch dat jij een nog erger standpunt moet aanhalen. Vertel me, welk standpunt neem jij in? Je mag kiezen tussen alle mogelijke standpunten. Laatst gewijzigd door artisjok : 22 februari 2011 om 06:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() De post net boven de mijne die je citeert.
Ik had geen goesting om al de vuiligheid die bf62 schreef te citeren. Ik vond "modieuze, dwaze en gevaarlijke onzin" over holebi-huwelijken en adoptie door hen meer dan voldoende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
me dunkt is dat een politieke mening en geen "vuiligheid". Was het niet Stalin die andersdenkenden als "vuiligheid" naar Siberie stuurde? Of sluit je liever aan bij Warlord Mohammed die andersdenkenden een kopje kleiner liet maken? Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 22 februari 2011 om 09:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, daar ben jij als islamknuffelaar niet aan toe hé. Ach, ik wou gewoon je schijnheiligheid nog's dik in de verf zetten. Want zo zit jij wel ineen hé, veel cinema maken over het VB-standpunt over homo's, maar not a bad word over wat de sharia/islam erover denkt. Vertel, wat vind je zo leuk aan die hypocrisie? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus zoals ik reeds dacht het VB, discrimineert openlijk de holebigemeenschap, voor het VB hoeven holebi's niet dezelfde rechten te krijgen? Het is dus wel discriminatie en wel eentje van de bovenste plank! De zorg voor een gezonde samenleving? Dus homo zijn is ongezond voor de samenleving? Welke samenleving wilt het VB dan? Eentje waar homo's zichzelf niet mogen zijn? Waar homo zijn een schande is? Laatst gewijzigd door Wisord : 22 februari 2011 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer juist Arti maar kom laten we eerst eens het VB standpunt over de holebi's bespreken...Wat het rechtse tuig daar in de moslimlanden doen haat en hekel ik evengoed. Erg opvallend dat onze rechtse ratjes hier dat als excuus gebruiken om hun discriminatie te rechtvaardigen?? Dat excuus ( Net zoals bf schreef) is fucking sick man! Hoe komt het over naar de holebi's denk je? Laatst gewijzigd door Wisord : 22 februari 2011 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hier waren we gebleven. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Global Moderator
|
![]() Gelieve het geruzie te stoppen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Gouverneur
|
![]() Zucht! Ik stel je een duidelijke vraag, het kan toch niet zo moeilijk zijn om daar op te antwoorden. Als je het niet weet, of niet wil zeggen dan ga ik je het niet kwalijk nemen. Blijkbaar is één voorbeeld al voldoende om je te laten steigeren. En zoals altijd maakt links zich enorm druk rond een standpunt van het VB en veel minder/niet druk rond een veel extremer standpunt van de islam .
Mijn vraag was hoe komt dat? Lees anders dit eens: http://weeswaakzaam.com/?p=15213 citaat: Eenvoudig: de linkse media is gewoon onverschillig tegenover het lijden van deze “zwakken”, het komt hen gewoon beter uit. Een houding die voort komt uit hun dwingende impuls tot het delegitimeren van de westerse beschaving. En wat is een betere manier om dat te doen dan het joods-christelijke erfgoed te onderdrukken – vandaar, het vooroordeel tegen alles wat joods (Israël) of Christelijk (vervolging) is. Voorbeelden genoeg op het forum om deze stelling te bewijzen! Nu is nog de vraag van waar komt die "dwingende impuls".
![]() |
#75 | ||
Banneling
|
![]() @ Bf
Kan je eerst even hierover verdergaan ipv over iets anders te beginnen? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 22 februari 2011 om 18:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Gouverneur
|
![]() Ik begin niet over iets anders, jij doet dat. Kan je niet lezen?
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 22 februari 2011 om 18:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je het zelf maar gelooft. Of heb je het over "de verworven rechten" van de verrijkers? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De "godsdienstvrijheid �* la islam" staat gelijk aan het einde van de godsdienstvrijheid van de anderen. Kijk maar wat ze doen in de landen waar ze het voor het zeggen hebben! Voor die achterlijke dictatortjes zijn wij toch maar ongelovige honden... Vrijheid van meningsuiting voor de islam opnieuw, niet voor de anderen! Dan staan ze klaar om je kop ervoor af te hakken, die barbaren... Het is geen discriminatie op basis van "afkomst" maar op basis van vaststellen dat je met lieden te doen krijgt die hier niet thuis horen vanwege hun gedrag en instelling. Het kleurtje is geen probleem, maar het probleem heeft te dikwijls een kleurtje, nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 22 februari 2011 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |