![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Bent u een racist? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 72,73% |
Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Lijkt me een perfecte beschrijving van wat sommigen hier doen
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=115
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 20 februari 2011 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch net even iets anders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
![]() Mijns inziens is het racistisch zijn volgens de definitie van de VN niets om trots over te zijn, maar iedereen zijn mening natuurlijk.
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Waarvoor dank.
Het is altijd fijn te weten dat de ideologische tegenstanders op een forum nauwkeurig een archiefje bijhouden van wie wat wanneer heeft gezegd. Dat scheelt mij weer een hoop opzoekwerk. De definitie van een organisatie die ooit een nobel doel had, maar inmiddels al lang tot een soort van internationale CGKR is verworden, en waarvan bovendien keer op keer blijkt dat het slechts een wassen neus is, zal mij verder mijn anus oxideren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik herinnerde me de term 'geuzennaam', dus de zoekfunctie van het forum had die direct teruggevonden
![]() |
![]() |
#67 | |||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mensen als u zouden eens meer buiten moeten komen. U bent absoluut niet slecht van wil maar ik lees vaak tegengestelde zaken van u. Begrijp me niet verkeerd, in Hoboken zit ik liever ook niet en dat zeg ik als allochtone. De ene moment bent u anti-vreemdelingen en de andere moment bent u open van geest. Mijn excuses mocht ik me vergissen. Maar bij mij komt het zo over. Citaat:
Over welke cultuur heeft u het? Ik heb u al eens gezegd dat ik u gelijk geef. Mensen uit de maghreb-landen die hun vrouwen onderdrukken en weigeren te werken moeten dringend aangepakt te worden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Ja, natuurlijk. Dat zijn niet mijn woorden maar zijn woorden. Sus weet gewoon hoe hij zoiets moet inkleden. Sus heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij de pest heeft aan vreemdelingen (lees: Marokkanen).
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 20 februari 2011 om 21:25. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sus Iratus heeft nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een gloeiende pesthekel heeft aan onaangepaste vreemdelingen die ten ene male weigeren zich te integreren. Laat staan assimileren. Tevens heeft Sus Iratus het nooit onder stoelen of banken gestoken dat hij een gloeiende pesthekel heeft aan de islam. Het feit dat u dat vertaalt naar "vreemdelingen (lees: Marokkanen)" zegt meer over uzelf dan over het vermeende racisme bij Sus Iratus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() En hoe zit het met die Vlaamse aanhangsels van Phillipe?
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb geen zin om me bezig te houden met dit soort spelletjes. U bent een racist en dat weet iedere forummer met een tikkeltje verstand. Verder, heeft iedereen een hekel aan onaangepaste vreemdelingen. Maar u hebt hier vaak gemeenschappen over eenzelfde kam geschoren. En uitgehaald naar allochtonen. En dat is uw probleem.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 20 februari 2011 om 21:31. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Klopt. Zie maar naar een forummer als Jazeker. Altijd in de bres springen voor een racist maar o wee als een linkse eens afkomt met een uitspraak als 'liever een fascist met kanker, dan een fascist zonder kanker'. Toppunt van hypocrisie.
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik volgens u een racist ben omdat de VN het nodig vonden om 'racisme' te herdefiniëren teneinde tegenstanders van ongebreidelde immigratie et al de mond pogen te snoeren, dan draag ik, zoals gezegd, de titel 'racist' (volgens de verknipte VN-definitie welteverstaan) vol trots als geuzennaam. En wat uw verwijten over mijn kakken op Marokkanen betreft: uw uitspraken in dit bericht zijn, zoals in zovele andere berichten van uw hand, als niets anders te zien dan kakken op Vlamingen. U bent derhalve een racist, Suqar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze was op weg naar haar werk. Ze werd naar verluid aangesproken door 3 Marokkaanse van een jaar of 12 of 13. Ze vroegen haar om een sigaret. Mijn dochter repliceerde dat ze die zelf moesten kopen, waarop ze een harde schop tegen haar been kreeg van één van hen. Mijn dochter, van geen kleintje vervaard, wou zichzelf verdedigen maar de pestertjes liepen weg. Omdat haar been flink pijn deed, zette ze de achtervolging niet in. Maar toen ze buiten het park kwam, zag ze het drietal staan. Ze is er naartoe gestapt en heeft het kereltje dat haar die stamp verkocht had, een flinke stamp in zijn kruis gegeven. De twee anderen zijn (uiteraard) gaan lopen. Terwijl dat stuk crapuul lag te kermen is ze gewoon verder naar haar werk gestapt. Ik heb mijn kinderen geleerd om verdraagzaam te zijn en begrip te tonen. Maar in dit geval kan ik haar alleen maar gelijk geven. Het is reeds de derde of de vierde keer dat ze dat soort pestgedrag moet ondergaan in dezelfde omgeving. Waarmee ik maar wil zeggen dat het echt wel moeilijk wordt om het allemaal goed te praten. Zelfs de meest verdraagzame persoon krijg je op die manier murw. Eerlijk gezegd, hoop ik dat dat kereltje zijn ballen nog een paar weken pijn doen. Laatst gewijzigd door hurricane : 20 februari 2011 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
|
![]() Citaat:
Ik scheer niet elke Vlaming over eenzelfde kam en als ik dat doe dan is het meestal onbewust. Vaak heb ik ook Vlamingen geprezen. U daarentegen zou het niet over uw hart krijgen een allochtoon te prijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Banneling
|
![]() Toch wel, aangezien ik de islam als een remmende factor op een succesvolle integratie beschouw omdat met name islamieten allerhande keer op keer niet of slecht blijken te integreren.
Citaat:
U mag mij verder gerust een racist vinden, daar lig ik echt niet wakker van. En ieder forumlid met een tikkeltje verstand weet wanneer het op zijn plaats is een bepaalde term te gebruiken, en wanneer niet. U weet dat blijkbaar niet. Jammer, maar helaas. Citaat:
Potten. Ketels. Zwart als roet zien. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
Een tijdje geleden opende u een topic waarin u schreef dat uw zoon een ongeluk heeft gehad en werd geholpen door Marokkanen. Vandaag heeft uw dochter een voorval gehad met enkele kleine Marokkaantjes en hupla 'alle Marokkanen zijn slecht'. Maar ik begrijp u wel. Ik vind het jammer dat uw dochter zoiets heeft mogen meemaken. Ik zou er de politie gewoon bijhalen en die gasten eens goed in elkaar trappen. Komaan 12 jaar en dan zo een agressie. Maar laat ons eerlijk zijn, Antwerpen loopt vol met uitschot. En u ziet niet anders dan dat. Maar buiten Hoboken is er ook nog veel te zien en te doen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ook verdraagzaamheid kent uiteraard grenzen. |
|
![]() |
![]() |