![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik weet waar jij het over had.
Jij weet niet waar ik het over had. Zal ik daar ook een conclusie uit trekken? ![]() Ga je nu weer reageren met - een vraag achter een bron - een van-de-pot-gerukte vergelijking - een antwoord dat volledig naast de kwestie is |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Gouverneur
|
![]() Je kan een probleem niet verkleinen door een ander probleem uit te vergroten.
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Ik verklein niks. Ik wijs op wat volgens mij het echte probleem is. Je hebt volgens mij namelijk altijd een hoofdprobleem waar een aantal andere problemen uit voortvloeien. Je kan dan veel tijd en energie steken in het proberen oplossen van die nevenkwesties maar zolang je het hoofdprobleem niet oplost verander je niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag er niet gezegd worden dat het onderscheid sterker - minder sterk samenvalt met socio-economische afkomst? Dat was 50 jaar geleden zo, en vandaag nog altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Mag er niet gezegd worden dat een oppervlakkig onderscheid ook door andere culturen en volkeren wordt gemaakt? Dat was +2000 jaar geleden zo, en vandaag nog altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Voorlopig wordt er in het onderwijs niets meer opgelost want het geld is op. Maar zelfs zonder geld kan je de belasting van de leerkracht nog vergroten. ![]()
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 25 februari 2011 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
EDIT: interessante link vergeten: http://www.skolo.org/spip.php?article572 Laatst gewijzigd door abou Anis : 25 februari 2011 om 14:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is dus onzin, de kans is veel groter dat er in een klas van 30 een hoop leerlingen zitten die niet meewillen en kunnen. Bovendien zal de te grote klas er mee de oorzaak van zijn. Een klas van slechts 10 leerlingen zal ten eerste de kans verkleinen daar er meer aandacht kan gaan naar de student die niet meekan. En bovendien is de klans kleiner dat er hier meerdere studenten die niet meekunnen zitten. Laatst gewijzigd door comandante : 25 februari 2011 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
The paradox - The secret - The solution In België kan je gerust spreken van een multiculturele maffia Het sprookjesbos! Laatst gewijzigd door bf62 : 25 februari 2011 om 14:18. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben leerwinst gemeten. Niet eindresultaat. LeerWINST. Dus het verschil begin - einde. Wie heel slecht scoort in het begin heeft meer kans op grotere leerwinst dan wie al goed scoort in 't begin. Het zegt ook niks over het eindresultaat. Bovendien was de uitval in de studie nogal groot. Begrijp je?
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Deze discussie en de tijd en moeite die we erin steken misschien wel, idd. De zwijnen hier blijven haram
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 februari 2011 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||