![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat lees ik in wat je schrijft Citaat:
Overeenkomstig het forumreglement. Zo heb ik het toch begrepen. |
||
![]() |
![]() |
#62 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Dit forumonderdeel heet tot nader order 'Suggesties & Mededelingen. Zolang het niet verandert in 'Bevelen en Oekazen aan de Beheerders en Moderatoren', is het steeds mogelijk dat met aan suggestie géén gevolg gegeven wordt. Mag ik u dan ook vragen om het protest en de discussie omtrent een beslissing te beperken, en gewoon te aanvaarden dat u uw zin niet krijgt? Ik herhaal nogmaals: als geen van de u hier aangeboden opties u zint, start dan zelf een blog of forum, dat u kan inrichten voor 100% naar eigen inzichten. Dat neemt minder tijd en moeite in beslag dan hier urenlang te blijven contesteren. U mag zelfs een eenmalige reclame-link voor uw initiatief hier posten. Bij Suggesties en mededelingen. Pontifex. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gezien andere moderatoren wel banpunten uitdelen, lijkt het meer dan een persoonlijke perceptie, Pontifex.
#64 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#65 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Ik bemoei me niet met de politiek van anderen. Ik ga er van uit dat elke moderator op zijn eigen wijze bijdraagt aan het in stand houden van dit forum. Elk gebruikt daarbij de bestaande hulpmiddelen naar eigen inzichten. Als uop een normale manier van het forum gebruik maakt, en geen overlast bezorgt, hoeft het beleid het laatste van uw zorgen te zijn. Pontifex. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Super Moderator
|
![]() Citaat:
Ik onderschrijf het reglement, maar voel me niet gebonden door een 'hulpmiddel' als het puntensysteem. Het reglement zelf kan op vele wijzen toegepast worden. Als het puntensysteem me nuttig lijkt, kan ik het ten allen tijde gebruiken, maar tot hiertoe heb ik er geen behoefte aan. Pontifex. Laatst gewijzigd door Pontifex : 13 januari 2012 om 20:51. |
|
![]() |