![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij lijkt dat een zeer homogeen blok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, onlangs kwam iemand die op de lijst staat van het Vlaams Belang hier trots verkondigen dat hij elk jaar naar de Gay Pride ging om te kijken wie de viespeuken nu precies waren. Notoire homohaatster Alexandra Colen zetelt nog steeds voor het Belang. En dan zouden holebi's nu ineens moeten geloven dat het VB hun vrienden zijn. Ronduit lachwekkend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Heb ik dat geschreven misschien? Maar het feit dat de club van de homohaters nu plots de grote voorvechters zouden zijn van de homorechten omdat ze tegen een club van andere homohaters zijn is bijzonder grappig. En daar mag dan ook op gewezen worden. Maar ik snap dat je dat niet tof vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor het overige, dus u denk dat er een algemene regel bestaat omdat sommigen zeggen dat die regel zou moeten bestaan?
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem aan jij ook kritiek hebt op de uitgbesproken homohaat die er in de islam via het godsdienstonderwijs en de opvoeding ingelepeld wordt. Moet ik jou nu een VB-er noemen? Of heb je liever dat ik je 'lid van de club van de homohaters' noem? Laatst gewijzigd door Pilleke : 27 februari 2011 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is overduidelijk dat Pakistan het meest achterlijke is van de drie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Voor mij val jij niet onder extreem-links.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder is je gradatie in verontwaardiging lachwekkend: wie trekt er zich nu een reet aan van wat Joris Claessen of Colen denkt? Laat ze denken. Je bent niet verplicht hun mening te ondergaan : blijf dan weg van hun websites. Belangrijker is dat ze hun denken niet in de praktijk brengen : ze slaan geen homostellen in elkaar zoals moslimjongeren steeds meer doen. D�*t is me dunkt een beetje erger. Maar daar durf je geen woord over te reppen. Of nog hypocrieter: die noem je niet bij naam : 'club der homohaters'. Laatst gewijzigd door Pilleke : 27 februari 2011 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom is het ook belangrijk in te zien dat er een groot verschil is tussen de relatieve homo-onvriendelijkheid van een partijprogramma en de rabiate homohaat van religieuzen die er van kindsbeen af wordt ingestampt. Vooral als telkens weer blijkt dat religieuzen, en dan vooral die van het islamitische soort, maar al te graag daad bij woord voegen. Beide zaken zijn verwerpelijk, maar afkeuring met woorden acht ik toch een vergrijp -voor zover men überhaupt van een vergrijp kan spreken- van een geheel andere orde dan de misdaad van effectief potenrammen en homo's de 'verrijkte' wijk uitjagen door middel van pesterijen, vernieling van eigendommen, bedreigingen en geweld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat hier niet om jouw persoontje dat hengelt naar de oscar van politieke correctheid. Laatst gewijzigd door Pilleke : 27 februari 2011 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sommige forummers ergeren zich aan het feit dat ik op dat verschil hamer. Ze lopen er de muren van op. Dan krijg je politiek correcte banbliksems over je heen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Verder vrees ik dat je niet begrijpt wat "politiek correct" precies betekent: wat mij betreft smijten ze alle potenrammers en dergelijke gewoon de cel in, moslim of niet. |
|
![]() |
![]() |