![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: steunt u de beslissing van de belgische regering? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 27,59% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
21 | 72,41% |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder betwijfel ik sterk of de Kapelaan een fan van het Iraanse systeem zou zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteraard is Cyriel Verschaeve een heel redelijk man. Ik twijfel daar geen seconde aan ! Verschaeve zou de lijn tegen de islamisering in Europa opkomen, maar niet tegen de moslims in hun eigen land. Ik denk dat hij op de lijn zou zitten van het Nieuw-Solidaristisch Alternatief. Vergeet niet dat Verschaeve ook een beetje revolutionair was, hij verliet de Frontpartij en sloot zich aan bij het Verdinaso van Joris Van Severen. Pas na de Nieuwe Marsrichting verliet Verschaeve het Verdinaso om zich bij de nieuwe partij van Staf De Clercq te voegen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen. Daarvoor was Verschaeve niet conservatief genoeg. Verschaeve was een nationalistische revolutionair, iemand die religie combineerde met nationalisme. Zijn conservatisme was iets minder uitgesproken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Soms draait mijn maag zich in vreemde bochten....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]() Onze maten van Sharia4Belgium willen De Crem een kopje kleiner maken ... omdat hij moslims doodt. Nogal grappig - zijn de Libische opposanten plots geen moslims meer?!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die rebellen hangen meer aan bij de ideologie van sharia4Belgium, dan Kadhafi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een hekel aan wie statements poneert zonder argumenten. Ik heb de indruk dat uw visie zich beperkt tot wat het populistisch "Nieuwsblad" poneert. Hoogstens kwalitatief de gratis-krant "Metro" in de stations.
|
![]() |
![]() |