![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik weet dat veel expats andere IP's voorwenden om one line TV te kunnen bekijken van hun thuislanden, meestal UK en USA. Waar vind ik dat "extra" om mee te beginnen tegen vegetarisme.be? Ik ben (nog) geen geek. Ik heb me wel geabbonneerd op "Geek" Bovendien is mijn laptop deels spaans, deels engels geconfigureerd, en slecht. ñññññ¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Ik ken zelfs mijn toegangen nog niet tot de computerregelingen in mijn nieuwe windows 7 Laatst gewijzigd door eno2 : 11 april 2011 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar stel dat ik het probeer en het me lukt, wat soort resultaat geeft dat dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Kan je toch niet op het forum desondanks alles, zou ik de hardware van je computer aanpassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Nee,de PC waarmee ik inlog, in welke account dan ook (ik heb er zo een twntigtal aangemaakt, ze hebben me zelfs gedreigd met gerechterlijke vervolging), wordt toegang ontzegd, en meteen ook alle computers in die bibliotheken, bv in Oostende en in Knokke, en dat zijn er daar zo een twintigtal, inn Brugge 35.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu mijn eigen IP Ook gebanned. Ik vergat nog Bredene , zeven of zo Ik ben een overtuigd veganist en er is maar een (goed) forum in Vlaanderen. Bovendien gaven ze geen waarschuwingen en geen reden. Ik zei toch, als ik nog internationaal vertegenwoordiger was,zoals vroeger, zou ik alle bibliotheken ter wereld gebruiken. Ik heb er trouwens al een paar in Spanje gebruikt. Plus een aantal prive-pc`s Lees mijn draden op EVA! Laatst gewijzigd door eno2 : 11 april 2011 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() Ja sorry ma ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Het scheelde niet veel of ik was de eerste aangeklaagde voor het voortdurend wisselen van IP's
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Jezus man, wie heeft het hier nu over online TV kijken?
Zoek eens zelf op met google wat een proxy is. webproxy = ander IP adres = ban omzeilen zucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() Men kan je de toegang tot een forum ontzeggen, maar niet het recht stukken van je pc door te verkopen. Maar ten aller tijde blijft toegang een gunst (tenzij je betaalt) en kan je nooit toegang eisen.
Laatst gewijzigd door CyberpunX : 12 april 2011 om 15:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijf beleefd tegen de medemens. Hoe oud/jong of wijs/dom die medemens ook moge zijn. Dan hoef je je nooit zorgen te maken over IP's of proxy's.
Voor wie het echt niet kan laten. Uiteindelijk, en zo zal het uiteindelijk altijd blijven, zal de rationele, wie technische kennis bezit, de techneut, de slimste dus, het steeds halen tegenover de emotionele filosoof. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ik heb nooit met een gebanned account ingelogd, dat gaat trouwens niet eens, als je gebanned bent, maar ieder keer met een nieuwe nick en een nieuw e-mail adres, en ieder keer met een ander IP want vanuit een andere locatie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Smeggy heeft gelijk, je kan geen MAC opvragen over het internet, spoofen is dus nutteloos.
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |