![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amen
![]() |
#62 |
Minister-President
|
![]() Het was een beetje in de stijl van het ter ziele gegane blad (?) "WelkomECho". Dan snap je ook in één moeite dat natrappen totaal geen vruchten voor het VB heeft afgeworpen. Wat indien de N-VA het cordon zou opblazen?
Laatst gewijzigd door Jakko : 24 maart 2011 om 17:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat dit te laat is... De 'fatsoenlijken' zijn vertrokken en als de leiding 'fatsoenlijk' wordt, verdwijnen de 'onfatsoenlijken'... De winter zal nog bar worden voor het VB... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom niet? Ik ben fatsoenlijk en hoor thuis in een uiterst radikale partij. Bijvoorbeeld Batasuna.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is er niet fatsoenlijk aan de dingen bij zijn naam te noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onderstaande daarentegen is dan weer wel politiek correct. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 maart 2011 om 01:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Ja wadde...na de kaping annex verkrachting van de begrippen racisme, solidariteit, woord houden, democratie, onverwijld, eer, trouw, enz enz is er nu een nieuw semantisch slachtoffer gevallen: het begrip "fatsoen".
Radikaal woord houden en niet kapituleren ter bescherming van onze westerse en democratische waarden heet nu: "onfatsoenlijk"
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
prachtig woord hé fatsoendelijk ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Is er hier eigenlijk geen topic te vinden over de reportage over het VB gisteren?
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Euhmmm, den vrt... Of canvas
Heb 't gisterenavond bekeken. Vlaams Belang barst of zo was de titel, 't was niet echt lang hoor. Allez, 'k vind dat nu nergens terug
![]() |
#74 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Al zappend heb ik er een stukje van gezien, en ik dacht dat het op VTM was.
Men liet de Gentse VB raadsleden aan het woord alsook Koen Dillen. Allen hadden blijkbaar genoeg van de dictatuur van FDW en Annemans. Koen Dillen zei, als mijn vader dit had moeten meemaken was hij stande pede een andere partij begonnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Bedankt Speurneus, 'k begon al aan mezelf te twijfelen, pfiew! ![]()
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Even extrapoleren: het verraad van Verhofstadt en Leterme noemen we dus: "altruïstisch en voluntaristisch staatsmanschap". ![]() Het trieste aan deze zaak is het feit dat deze leugens zo stakato op de Vlaming worden afgevuurd dat er pipo's zijn die deze schande op den duur nog gaat geloven ook... Zo kán het dus in Vlaanderen: - dat er jaarlijks gespeculeerd wordt of hun eindeloos gepromote clubschrijver nu eindelijk de Nobelprijs gaat winnen - Dat het weggelachen produkt van hun eindeloos gepromote derderangsschrijfstertje "met het vettige haar" als "literatuur" wordt verkocht - Dat "feministen" opkomen voor de geïnstituionaliseerde onderdrukking van de vrouw - Dat verraad wordt verkocht als staatsmanschap - Dat de NVA wordt opgeroepen om zijn woord te breken en alzo "verantwoordelijkheid" te nemen - - . . . (a propos: in dit verband: vindt u ook dat BDW als hij zijn programma trouw blijft "aan de ruif" blijft hangen?
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Zipper : 25 maart 2011 om 18:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als zelfs Francis Van den Rynde (of hoe heet hij juist) daar al problemen mee heeft... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |