![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#62 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nergens staat het Vlaams Blok tegen homo's. Alleen zijn we niet akkoord dat deze huwen en met een pluim in hun kont in de straten paraderen. Mogen we er a.u.b. ook een andere mening op nahouden, of moeten we PC denken? Dat de moslim gemeenschap een gevaar vormt voor onze democratie, dat mogen we gerust stellen aan de hand van de wereldvoorbeelden. Overal waar deze gemeenschap een 12% haalt in de bevolking, gebeuren er aanslagen, kortom. Deze godsdiens is een veroveringsgodsdienst, en we willen de moeilijkheden vermijden. Dat is politiek, vooruitdenken. Vluchtelingen moeten opgevangen worden in de landen naast het land waar ze vandaan komen, en DAAR moeten ze geholpen worden. De vluchtelingen die hier aankomen zijn economische vluchtelingen, want ze lmoeten reeds over veel geld beschikken om naar hier te kunnen komen. Wat de migranten betreft, we hebben een werkloaasheid ven meer dab 500.000 ingeschreven werklozen. We hoeven geen migranten aan te trekken om werkloos te worden hier. Dat creeërt voor deze mensen een achteruitstelling, en met hun "cultuur", een zeker afdrijven naar criminaliteit. Dus dat is mijn visie, en nu hoop ik eens een goede sugestie van U te verkrijgen waarom ik niet mag zeggen dat de allochtonen een groter aandeel hebben in de criminaliteit. Waarom ik ik zou mogen zeggen dat ze thuis moeten opgevangen worden! Vol is vol! |
||
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() Erw, bedankt voor het vele werk dat je hier in steekt, maar uit alle quotes die je me hebt gegeven, blijkt gewoon dat je een paardebril op hebt. Je leest wat je wil lezen, en trekt er allerhande maffe conclusies uit.
Om er maar eentje uit te halen. Eerst een stukje over hoe thePiano voor Groen! blijkt te willen stemmen omdat die partij uit de boot dreigt te vallen door de kiesdrempel van 5%. Dat vindt thePiano een verschraling van de politiek. Daarna wat quotes over hoe thePiano de 5% kiesdrempel verdedigt. En dat zouden dan tegenspraken zijn? Kan iemand niet pro de kiesdrempel zijn, en het ondertussen nodig vinden dat Groen! blijft? Kan iemand niet tegen een versplintering van het politieke landschap zijn, maar voor het behoud van een groene partij? (Oh, en ik ben hier al langer dan 2 dagen. Ben pas sinds kort beginnen bijdragen, dat is alles). |
![]() |
![]() |
#64 | ||||
|
![]() Citaat:
Flauwe kul, dat is regelrecht in tegenspraak met onze doelstellingen: de participatie, emancipatie en de integratie van immigranten afkomstig uit Georgië in Vlaanderen, te bevorderen. Wij doen precies wat de overheid van ons verlangt en dat totaal op vrjwillige basis en onbezoldigd, zonder subsidiering van wie dan ook. Tenandere, ik ben verschillende malen in Georgië geweest, ik ben daar zelfs gehuwd, en neem het maar van me aan: het is een prachtig land met prachtige mensen. Persoonlijk ken ik geen enkele Georgiër die graag in België is. Van de 7.000 Georgiërs die sinds 1992 naar België zijn gevlucht is al ruim driekwart teruggekeerd. Sinds er een nieuwe president is en er een nieuwe wind waait door het land, wil iedereen terug. Citaat:
En natuurlijk is het VB tegen homo's. Om je geheugen even op te frissen nog een paar citaten: Karel Dillen op 16 januari 1990 in het Europees Parlement: "In een vrij, sterk, eenwordend Europa moet een einde worden gesteld aan alle mogelijke ontaardingsverschijnselen als homohuwelijken en transseksuele fokkerijen!" Volksvertegenwoordiger Alexandra Colen in het jongerenmagazine Teek van februari 1998: " Ik vind homoseksualiteit vies en de homoseksuele praktijk een perversie." en in Het Nieuwsblad van 16 december 1996: "De homoseksuele praktijk is tegennatuurlijk. Zij is een degradatie van het menszijn en druist in tegen de orde van de schepping."
![]() |
#65 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Nog even gecheckt wat het VB over homo's denkt. En jawel, ze schreeuwen het uit : ze hebben er niets tegen. Alleen ontkennen ze elke vorm van holebi-relatie, immers seksuele geaardheid is iets voor in de slaapkamer of zo. Maw, een holebi-relatie kan enkel louter seksueel zijn ! Ze hebben dus niet tegen holebi's, ze ontkennen hun (sorry, ons) bestaan. Tenzij natuurlijk ook heteroseksuele geaardheid enkel in de slaapkamer thuishoort, en dus ook het heterohuwelijk niet hoort ? Trouwens het feit dat holebi's lid of mandataris bij het Vlaams Blok zijn, is een zeer overtuigend bewijs ! Er waren in Zuid-Afrika ook zwarten die meewerkten aan met het Apartheidsregime, nietwaar ??? |
|
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#67 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dan alleen niet waarom je tegen uitzettingen bent. Er worden bij mijn weten alleen mensen uitgewezen die hier geen recht op verblijf hebben. |
||
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
’t Zal wel aan mij liggen zeker. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak zelf uit wie off topic ging. |
||
![]() |
![]() |
#72 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#73 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Houd Uw geaardheid in Uw huis. Zoals een normaal mens dat doet! Dan zal men een homoi ook als normaal beschouwen! Citaat:
U mag wel zeggen dat Vlaams Blokkers racisten zijn! Moeten we allemaal hetzelfde denken! Neen wanneer men niet hetzelfde denkt als de homollobby, is men homofoob. Zo is het heel gemakkelijk om mensen in het verdomhoekje te drukken. Wat kan mij die kontenneuker schelen, zolang ik er geen last mee heb. Maar het probleem is dat we er steeds last mee hebben. ze kunnen het niet laten om te provoceren! |
|||
![]() |
![]() |
#74 |
Vreemdeling
|
![]() Hebben ze in je gat geknepen, Fernand?
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |