![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik; anders zat ik met een bende broekschijtende dwijlers in huis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen heeft mijn vriendin me op het "rechte" pad gekregen en sta ik op zaterdag of zondagmorgen braaf aan te schuiven aan de kassa in den delhaize.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Sinds ik niet meer rook verdient de lokale cornerpaki niets meer aan mij.
Ik heb intussen een behoorlijke trouw aan de Lidl ontwikkeld. Afgewisseld met Aldi (voor de pizza's). Duits en goedkoop, daar ben ik voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Men zou zich eerder afvragen hoe het komt dat vorige generaties nog in leven zijn. ![]() Laatst gewijzigd door CyberpunX : 31 maart 2011 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() of bedoel je met knalrode ogen en een bierwalm aan de kassa van den Delhaize om 9 uur met een sixpack bier? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Het stokbrood is er even duur als bij de bakker (1 euro), maar is wel snel op. Als ik de nacht heb, ben ik vaak niet wakker voor een uur of 4-5, en ik heb graag vers brood. Dan is een bezoekje aan mijn favoriete nachtpakistaan gewoon logisch. Buiten stokbrood, bananen en samosas heeft die mens wel niets in huis dat niet voorverpakt is. Misschien maar goed, ik weet het niet.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Europees Commissaris