![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hou niet van de drukte daar, véél teveel volk in Brussel
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Noem mij dan eens een 'Belgische grootstad' met een 'rechts beleid' ? |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is desondanks toch nog steeds ONZE stinkstad ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat het in Brussel in vergelijking met pakweg Londen, Parijs, Amsterdam of Barcelona best wel meevalt met die drukte en dat teveel volk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Vreemdeling
|
![]() Maar jij woont in die stinkstad, net als ik, en het bevalt me dat je er ook de goeie kanten van ziet. Dat is het probleem van Brussel voor de meeste Vlamingen. Ze kennen hoogstens de weg van het station naar hun werk of naar de Nieuwstraat. Stationsbuurten zijn nooit aangenaam. En omdat het aantal Vlaams-nationalisten er klein is, spuwen de meeste NVA en VB-kiezers de stad, die ze niet kennen, uit en spreken erover in clichés.
|
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 april 2011 om 21:18. |
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie voorkanten (façades) en achterkanten (intérieurs), ik zie bovenkanten ('élite') en onderkanten ('basse classe'), ik zie buitenkanten (périphérie) en binnenkanten (vraie dimensions), ik zie goeie kanten (mijzelf en mijn vrienden) en slechte kanten (de rest ![]() Overigens ken ik ook buiten de stationsbuurten hoekjes en muren die als publieke pisbak worden gebruikt, en ook daar kan het als het een beetje warm wordt, flink beginnen stinken. Vergeet daarnaast ook de talrijke 'décrottoirs' niet, de openbare WC's voor honden (en blijkbaar ook sommige baasjes!!!).
|
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=FhqlXScVaK0 http://www.youtube.com/watch?v=Tyk9BhzwLm0 http://www.youtube.com/watch?v=4ichkWVs2EY http://www.youtube.com/watch?v=sYY9GZ1FBN8 http://www.youtube.com/watch?v=oFl2rR-K82U http://www.youtube.com/watch?v=svBZJe6kcYs Toegegeven, dat zijn allemaal clichés, maar het trauma is blijven hangen. ![]()
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 april 2011 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beke geeft het op?
Vergadering tussen Beke, De Wever en Di Rupo uitgesteld Gelukkig dat onderhandelaars altijd wel een familielid hebben dat dood gaat om zich achter te verbergen. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk pas opnieuw onderhandelingen na paasmaandag, Elio Di Rupo buiten bereik . De echte reden dat er donderdag geen vergadering is: Elio is met congé. De onderhandelingen interesseren hem geen barst. En zo een onverantwoordelijk sujet werd dan ooit gezien als een potentieel premier van on-land België! |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, doorgaan nu, we staan op enkele dagen van een akkoord.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Elke dag kost handenvol geld.
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is het goede nieuws, Belgie zal blijven bestaan zolang er nog iets is in Vlaanderen dat ze kunnen kapotmaken.
Hoe rapper het geld op is, hoe rapper Belgie barst.
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
En hoe eerder de splitsing, hoe minder fel er moet worden gerecupereerd. La belgique wordt pas gelost als er geen geld meer te rapen valt in Vlaanderen, eerder lossen ze het niet vrees ik.