![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nnieuws.be/magazine/48912...adevergoeding/ 118 miljoen schadevergoeding.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'To catch a predator' kijk daar maar eens naar, de maatschappij is vergeven van kinderprutsers met of zonder 'colleke'. Wie voor of tegen een verlenging was weet ik niet, maar u en alle politieke partijen weet dat een aanpassing van de verjaringstermijn NIET van toepassing is op lopende zaken , en dus vangheluwe en vrienden geen voor- of nadeel hebben bij een aanpassing |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn afkeer over een mogelijke chantage vertaald gij maar al te graag in een nuancering of vergoeilijking van Vangheluwes geprutst met kinderen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Ik stel alleen maar vast, hoor. Vangheluwe maakt van zijn slachtoffer een dader (klassiek bij pedo's) en jij volgt hem daarin. Ik vind dat eerlijk gezegd totaal niet van belang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vangheluwe blijft hoe dan ook een dader maar slachtoffers moeten zich ook aan de wet houden en krijgen van mij geen vrijgeleide om zelf de crimineel uit te hangen.. En dat heeft niks met bisschoppen te maken , toen het eerste slachtoffertje van michael jackson zijn miljoenen ontving heb ik hem onmiddelijk van mijn compassielijst geschrapt. Ik begrijp ook niet dat die man dat geld heeft aangenomen, ..tenzij op advies van de famillie die een soort interne minnelijke schikking zocht om een publieke schande te vermijden.. We kennen natuurlijk het hele verhaal niet.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 april 2011 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Ik heb hier een aantal dingen over te zeggen:
1. Vangheluwe heeft een zieke, perverte geest en het zal nooit meer goedkomen met deze mens. Hij sleurt iedereen mee in zijn val: zijn familie, zijn slachtoffers en de Heilige Kerk. Bovendien probeerde hij nog te insinueren dat het slachtoffer hem afperste met een paar miljoen BEF. Graag zou ik de versie van het slachtoffer ook eens horen. Het zou ook goed kunnen dat Vangheluwe gewoon dat geld gaf om zijn geweten te sussen en het slachtoffer bang was om voor de reacties, voor een doofpotoperatie en dergelijke. Een grondig onderzoek naar de gebeurtenissen lijkt me dan ook aangewezen.Door de details van het misbruik gewoon in de media te gooien vernedert hij nogmaal eens zijn slachtoffer en eigenlijk de volledige kerkgemeenschap. Daarom herhaal ik mijn eis dat de Heilige Vader deze figuur onmiddelijk uit de katholieke Kerk moet zetten met de zwaarste straf: ex-communicatie ! 2. Ik vind ook wel dat de media hier een smerige rol heeft gespeeld, door dit ranzig creatuur zo'n forum te geven, gewoon voor de sensatie en de kijkcijfers, en zonder de slachtoffers of wie ook te verwittigen. Zo smeert VT4al een proces aan VTM aan, gewoon om de exclusieve beelden. Bovendien komt deze zaak een aantal extreem progressieven in de media goed uit, want dit is een natuurlijk een nieuwe zware kap voor de katholieke kerk. Door het gebral van deze zieke geest 1 miljoen keer uit te vergroten alsof er een massamoord gebeurd is, lijkt de media toch de kerk verder de dieperik in te willen sleuren. 3. Al heeft de kerk dit toch ook wel een beetje aan zijn eigen te danken. Door deze man nog in de katholieke geloofsgemeenschap toe te laten, stelt men zich uiteraard kwetsbaar op. De redenen dat ze dat gedaan hebben zijn eerbaar, dat is een zondaar niet zomaar laten vallen. Dat heeft Jezus ook gedaan. Maar men brengt hiermee wel de volledige geloofsgemeenschap in gevaar, zeker ook omdat het iemand betreft die absoluut niet normaal is in de bovenkamer. Vergeving kan pas gebeuren als er oprecht berouw getoond wordt, iemand die zijn fouten voluit erkend en ook bereid is om boete te doen, om zijn straf te aanvaarden en niet wachten tot de feiten verjaard zijn en zo zijn straf te ontlopen. Zo iemand moet gewoon uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat Vangheluwe geld heeft gegeven uit gewetensbezwaar betwijfel ik, schuldbesef en oprecht berouw heb ik nog niet gezien bij die vent. Mogelijk heeft hij dit zelf gegeven als een soort zwijggeld.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
Ik begrijp de frustratie, boosheid en gekwetstheid van de goedbedoelende en oprechte katholiek Max. Maar ik vind bijvoorbeeld een Danneels een even groot krapuul. Hij wist volgens mij heel goed waar er stront aan de knikker zat. Hij wist bovendien even goed als de ganse katholieke kerk al generaties lang wist dat het boerkesvolk hier (en elders) ongelooflijk werd uitgebuit en gediscrimineerd. Men kan onmogelijk van Danneels een superintelligente "herder" maken en anderzijds verklaren dat hij een domme kloot was. Maar neen: hij moest toch, met goud beladen, in zijn peperdure kathedraal de mis opdragen voor en de loftrompet steken van de machtshebbers in wiens dienst hij stond...bah...walgelijke kaloten... Als zelfbenoemde dragers van de moraal begrijp ik de eerste sossen heel goed als zij zagen hoe deze machtshebbers hun volk uitbuitten terwijl ze datzelfde volk hun "moraal" door de strot splitsten. Spijtig dat ook zij hun eigen "moraal" hebben geofferd op het altaar van de macht...en ook dat frustreert mij mateloos...
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() zum kotzen dat soort huichelaars..die kunnen langs Vangheluwe gaan staan met hun hypocrisie.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 april 2011 om 18:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tiens... Zo iemand kwam ik nog nooit tegen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Vangheluwe heeft naar eigen zeggen ook nog nooit een pedofiel gezien..
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 april 2011 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik schat de geloofwaardigheid van Van Gheluwe iets lager in dan jij...
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vangheluwe wordt terecht verkettert terwijl een andere pedofiel (Mo) verheerlijkt/aanbeden wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar ?? Door wie ??