![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Europees Commissaris
|
![]() Vind jij het dan normaal dat ik voor die 41 per uur 160 euro moet ophoesten? En dit in een straat waar geen enkele persoon, fietser of auto te zien was op dat moment? Ik kan het weten want ik woon er al vierentwintig jaar.
Laatst gewijzigd door Karma : 15 april 2011 om 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan in de rapte al eens gebeuren, zelfs overzien bij het nalezen;
dat kost je dan 50 € onmiddellijke inning. ![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 15 april 2011 om 13:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ofwel snapt u het niet, ofwel bent u gewoon oneerlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, dat vind ik normaal. Wat ik niet normaal vind, is dat u doelbewust te snel rijdt, in uw eigen straat dan nog. Wat als u botst tegen "die persoon, fietser of auto" die voor u "niet te zien was op dat moment"? Hoeveel zal het u dan kosten? Aan euro's en schuldgevoel? Zal u zich dan ook beroepen op die lakse Brusselaars?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Mensen komop laat ons toch even realistisch blijven, overal zone 30 invoeren heeft geen nut (buiten aan scholen daar ben ik niet tegen). Waarom niet vraagt u zich af, omdat in steden waar de wegen heel smal zijn en in slechte toestand zijn. Daardoor is het haast onmogelijk om toch sneller te rijden. Deze invoering heeft dan ook niets met veiligheid te maken maar is een puur financiële ingreep die men de bevolking voorschotelt als veiligheidsmaatregel en dat vind ik, is om misselijk van te worden. en om OT te komen: ik zou dit niet betalen dit is duidelijk een vorm van discriminatie. Ik zou in jou geval zelfs naar het alom machtige CGKR gaan misschien gaan ze jou helpen daar (maarja als gewone vlaming zijnde zul je daar weinig kans maken) maar toch baat het ni...
Living is dying just a little bit every day. Laatst gewijzigd door Dayko : 15 april 2011 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Waar jij die ongelijkheid ziet weet ik eigenlijk niet. Jij krijgt toch ook geen boete als je in Brussel 57 rijdt in een zone 30 en een Brusselaar die in Oost-Vlaanderen 41 zal ook een boete krijgen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door George : 15 april 2011 om 15:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor alle duidelijkheid ... ik ben een zeer voorzichtige chauffeur die zijn ogen op de weg houdt en niet altijd op de snelheidsmeter. Dus jij vindt dat normaal in België dat men in de ene stad veel moet betalen en in de andere stad niets voor dezefde overtreding. Eventjes ter vergelijking met Brussel Als men in een zone dertig 56 rijdt in Brussel dan betaalt men niets Als men in een zone dertig 56 rijdt in Gent betaalt men 310 euro. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Anderzijds is het wel zo dat vele ouders op onverantwoordelijke wijze hun kinderen in het "verkeer" sturen en zelf als ze erbij zijn niet eens opletten. Zo vetrok ik nekeer dwars op het fietspad, achteruit met een gesloten bestelwagen. Ik kijk zo goed mogelijk of er geen fietsers aankomen maar weet dat de kans bestaat dat ik een fietser niet gezien heb dus vertek ik zééér langzaam achteruit. Komt daar toch een familie aangereden met een peuter op een fietsje zonder remmen die ik niet gezien had. Bijna botsing. De moeder kwam naar mij en begon me uit te schelden voor het rot van de straat, een roekeloze doodrijder. Ik stond versteld. Dat mens zag niet eens het verschil tussen mijn voorzichtigheid en een echte roekeloze bestuurder die zonder kijken vollen bak achteruit vertrekt. Wellicht was ze verschoten om dat ze zelf pas op het laatste moment zag dat ik het fietspad opkwam, omdat ze niet aan het opletten was en dat in't stad tijdens het spitsuur. Maarja, zo zijn mensen. De hel zijn altijd de anderen.
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik ben niet naast de kwestie, gehele stadskernen verkeerskundig verneuken met een veralgemeende zonering zonder eens effe 2 minuten na te denken daar ging het over, niet over de klassieke 30 zones rond scholen en ziekenhuizen.. En een lichte verkeersovertreder vergelijken met pedofiel, DAT heeft u gedaan in deze draad, en dat is 100 onversneden hysterie..punt uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Wat Micele hier mee wil aantonen is me een raadsel.
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Verschillende ernst, verschillende boetes.
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Doe ik al jaren. ![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
|