![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vrees dat ik daar helemaal geen kick van krijg, en nog minder een testosteron uitbarsting. Buiten een paar "Joyceke van den hema"'s die voor Mohammed de suikerversie van islam gaan omarmen, zie ik inderdaad niet dat de Vlamingen zich tot die woestijnsekte gaan bekeren, ik denk eerder dat ze het gewoon gaan afbollen en als dhimmie in een minderheidsstatuut gaan geraken. (wel yizyah taksen betalen : deze keer onder de vorm van hogere sociale lasten, om dan de massa's uitkeringsgerechtigden (het herrnvolk) te kunnen onderhouden). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Egypte is ondertussen het moslimbroederschap de touwtjes in handen aan het nemen. Wat dacht je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementslid
|
![]() Onophoudelijk Marokkaantjes kweken, bestemt voor eigen inlands gebruik en daarnaast de invoer kranen opendraaien, lijkt op economisch vlak niet verantwoord. Alsof er al niet genoeg miserie is!
Temeer dat uit hoofde van deze 'importbaby's' wel enkele wetten zullen kunnen omzeilt worden om; familiale hereniging te bekomen. Een voorbereidend marktonderzoek zal eveneens wel achterwege gelaten zijn; welke nog gezond verstandige zou er nu nog bereid zijn om zo een 'import mini-catastrofe' in huis te halen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderzijds het moslimbroederschap zou in principe ook via het democratisch proces moeten verkozen geraken. en finaal, terug, de beste manier is volgens mij via facebookkanalen de procedures en de systemen van democratie diets maken aan de jeugd. het is vanuit de basis da thet moet groeien. Het is een goeie factor dat GSMnetwerken, en internet ervoor zorgen dat informatie kan vloeien. En het debat mag inderdaad gevoed worden vanuit onze democratien... Ik denk dan vooral dat we onze mensen, burgers en vooral migranten mogen onderwijzen, zodat zij op hun beurt diezelfde informatie kunnen sharen met hun broeders ... we kunnen niet genoeg hameren op die integratiecursus, met opleiding naar de grondwettelijke principes, zoals vrijheid van burger, rechten, en plichten, en vooral gelijkheid van vrouw-man, emancipatieprincipes, discriminatieprincipes, privacy principes etc. allemaal zoveel mogelijk in een goed boekje (of stripverhaal ) uitleggen en in mensentaal geschreven uitleggen.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 5 mei 2011 om 09:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() cynara scolymus dacht ik, maar nee het is een distel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moslim Broederschap begint partij in Egypte zaterdag 30 april 2011 CAÏRO (ANP) - De voorheen verboden Moslim Broederschap in Egypte heeft zaterdag een politieke partij opgericht. De Vrijheids- en Gerechtsheidspartij rekent op bijna de helft van de 508 parlementszetels bij de verkiezingen in september, meldde de broederschap zaterdag. Het zijn de eerste verkiezingen sinds de opstand waarbij president Hosni Mubarak in februari vertrok. Mohammed Hussein, secretaris-generaal van de Moslim Broederschap, benadrukte dat de politieke partij niet islamitisch is. De Egyptische grondwet verbiedt namelijk partijen die zijn gebaseerd op geloof, klasse of regio. Leden van de Moslim Broederschap die individueel meededen aan de verkiezingen in 2005, wonnen een vijfde van het aantal zetels. Ze scoorden minder goed bij de verkiezingen in 2010, waarbij volgens waarnemers was gefraudeerd door Mubaraks partij http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/La...-in-Egypte.htm[/quote] lijkt me duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 mei 2011 om 11:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moest verboden zijn. Laatst gewijzigd door eno2 : 5 mei 2011 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 5 mei 2011 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() °°°°
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 mei 2011 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Dat beleid is inderdaad even kleinzierig discriminerend dankzij een religieuze idioterie..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'afval dumpen', da's pas intelligent gesproken.
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() ik neem aan dat Edina de feiten en reglementen niet uit haar duim zuigt, dus is het niet Edina die bullshit verkoopt. Neemt niet weg dat ik die feiten en reglementen als bullshit beschouw.
|
![]() |
![]() |