![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila se.
Ons ventje is weeral gelukkig. Graag gedaan.
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze nu een app zouden ontwikkelen voor Johan Segers.
Wat is dat dan? Een (H)apps? Happs? HappeHappeApps? |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een Johan Segers-app tiens.
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En als't er meedere zijn;
JohappS egers
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nat genoeg zo?
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee. Klinkt te Turks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zal het gewoon de Johan Segers-app worden, droog of ni.
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon de Happs.
Met die app kan je dan eten bestellen. Gebakken beulingen enzo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() uitwerpselen vooral, als hij eerst eens aan zijn poep krabt en dan zonder handen te wassen aan het eten begint, dan heb je een risico...
nog maar als ie het van ne marokkaanse slager koopt (Marokko is een risicoland voor hepatitis A, mede dankzij Franse-WC-met-douchekop sanitaire voorzieningen) en die doet precies dat en Jamie wast het niet, nog meer risico... of als ie gaat koken in een zone die net in quarantaine gesteld is ter voorkoming van een hepatitis B epidemie, ook niet clever.... of, hij besluit het toevoegen van azijn, tabasco of worcestersaus exact te doseren met een spuitje, maar hij vind er geen en de apothekers zijn dicht, dus raapt hij maar een insulinespuit op die hij ergens zag liggen onder een bankje in een plaatselijk park, en vergeet die spuit voor gebruik af te wassen en eventueel de naald te verwijderen, is er mogelijk kans op hepatitis C besmetting... dus je kan je soms wel zorgen maken, afhankelijk van de omstandigheden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is nu net het hele punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In 't een of ander kookprogramma gingen ze bij studenten eens polsen hoe het met hun kookkunsten zat... Bedroevende boel hoor. Het is dus geen slecht idee om de simpele en normale recepten uit de kookboek van de boerinnekesbond uit te doeken te doen. Trouwens, zo'n superaangebakken beuling is ook niet lekker hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben de laatste om Johan Segers' kookunsten in twijfel te trekken, maar als ik zijn persoon zie, dan heb ik gegeten en gedronken.
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Johan vraagt ook 35euro per persoon om hem gewoon eens te komen bekijken.
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() met VARKENSvlees was het!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Johan is een held. Zo mottig als de nacht maar dat is als held geen bezwaar.
In Italie wordt zo'n simpel 'landelijke' keuken de hemel ingeprezen. Pizzadeeg, tomatensaus, basilicum, mozarella, olijfolie en hoppa!; een culinair meesterwerk zolang het maar door een (ook al geen al te knappe) Italiaanse overgrootmoeder is gemaakt. Net wat Johan hier doet. Wat doen we met ne witte beuling? Bakken in de boter begot, wadanders? Moeilijk is da ni nee, da is gewoon eens tegen de mensen zeggen: koop eens ne goeie witte beuling (nee, ni die van den aldi) en bak die eens in goei boter (nee, niet in alpro-soya-light-fat-free-health-troep) op een vlammeke dat uwe worst onderaan zo net doet spetteren (nee, ni "vollen bak anders duurt da te lang") en presenteer hem met een deftig gekookt patatje (nee, niet een compleet platgekookte knol die al drie weken te lang in de kelder ligt) met een versbereide seizoensgroente (die van't veld en niet uit een blik of bokaal komt) en eet smakelijk. Ik kan 'em dat niet kwalijk nemen. In ieder geval: nog liever ne lelijkerd als De Johan dan zo'n afgestoft figuur als die van de Nuances bv. Allemaal heel chique en wel en 't zal allemaal wel heel lekker zijn, maar ik zie mezelf hier geen zalfkes of geleikes in mekaar staan knutselen.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 2 juni 2013 om 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij komt gewoon onfris en groezelig over. Let op, ik zeg niet dat het een vuilaard is, maar geeft die indruk. En ja, ik eet met mijn mond, maar ook met mijn neus en zelfs met mijn ogen, dat is nu eenmaal zo. Geef mij dan maar Roger Van Damme, Thierry Thys, Chiara Van Emrick (hoewel die laatste haar Alpro-soja keuken aan mij niet besteed is) Hun persoon lijkt 1000 x frisser dan Segers. ![]() ![]()
![]() |
![]() |