![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot nader order heeft De Wever geen akkoord gebroken. Wie iets anders beweert liegt. Een Waal bedriegen is helemaal niet minder erg. Dat heb ik ook niet beweert. In dit land kan enkel een akkoord gevonden worden als 1 landsgedeelte zijn kiezers bedriegt. In het verleden is dat elke keer Vlaanderen geweest. Nu weigert BDW dat en zitten we met de gebakken peren. Dat is niet de schuld van De Wever, dat is de schuld van dit land dat er geen is.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als u liever blijft geloven wat de betreffende partij als excuus voor het eigen falen aanbrengt, is dat uw goed recht, mij geen zorg. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ps: De boel = Belgische staat.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan moet ik gewoon mijn reactie herhalen. U beweert er zomaar op los zonder dat te staven. Dat is uw goed recht natuurlijk, maar het slaat uiteraard nergens op.
Uit goede bron weet ik dat Elio zijn woord niet hield en dat Bart dus niet anders kon dan de financieringswet op tafel gooien. Ik ga echter niet vertellen wie ik ben en ook zeker mijn bron niet onthullen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé jong, vanaf nu meer dan ooit. Alsof er ook maar ene betrouwbare rondloopt in die cirque. Dus als hij laat uitschijnen van wel: totaal onbetrouwbaar sujet.
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Gewoon een minderheidsregering vormen zonder meerderheid aan waalse kant. Ieder op zijnen toer is niks teveel. Geen PS in de regering dus. Wat gaat La Rupette doen? Splitsen?
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Uiteraard is't allemaal de schuld van de N-VA, ze willen niet buigen!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#73 |
Europees Commissaris
|
![]() U moet mij niet geloven, u mag mij geloven. Een voorstel:
Vraag het na op het partijhoofdkwatier, ik denk dat ze eerder jullie zullen antwoorden dan mij, en laat het mij het antwoord weten aub. Ik zal dan met zekerheid kunnen uitmaken of die partij inderdaad zijn eigen kiezers niet bedriegt. |
![]() |
![]() |
#74 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
BDW zag geen andere uitweg meer, nadat Elio op alle beloften was teruggekomen en er geen enkele vooruitgang geboekt kon worden. Wie anders beweert is intellectueel oneerlijk. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#78 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door spherelike : 12 mei 2011 om 15:53. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even een opmerking voor de Bart-bashers; is het ook de schuld van de N-VA dat de 'staatshervorming' van Yves Leterme er niet gekomen is? Was het de schuld van de N-VA dat er van Verhofstadt zijn voorgestelde staatshervorming ook bijna niets in huis kwam? Ongeacht welke partijen en personages voorbij komen, telkens dezelfde problemen. Het lijkt me dan ook bijzonder onwaarschijnlijk dat de moeilijkheden aan één persoon te wijten zouden zijn, hoeveel jullie die ook haten.
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 12 mei 2011 om 15:57. |
![]() |