![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij zei helemaal niet alleen maar dat en je zei wel degelijk dat hun persoonlijkheid afstraalde op die faculteit. Iedereen kan het zien als ze er je berichten op na slaan. En o ja, vooraleer je begint, ik doe niet mee aan semantische discussies. Je voorgaande berichten staan bol van de neerbuigendheid dus doe geen moeite. Citaat:
Citaat:
Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 16 mei 2011 om 16:10. |
|||||
![]() |
![]() |
#62 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
staatshervorming - standpunt Vlaamse partijen Laatst gewijzigd door Jakko : 16 mei 2011 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Conclusie: A/ u kan geen enkele quote van mij aanhalen waar ik de kwaliteit van de fakulteit economie zou hebben in vraag gesteld B/ u ontkent niet dat De Grauwe en Eyskens tjeverige klootzakken zijn C/ U vindt de fakulteit Politieke en Sociale wetenschappen...en in tegenstelling tot u citeer ik wel: kijk Fox zo doe je dat: "Iedereen weet dat het niveau van de faculteit pol en soc beneden alle universitaire niveau is"...beneden alle universitaire niveau...wat een hoogmoed zeg... ![]() Beseft u niet, Fox, dat u in de laatste paar interventies nu net dat gedaan hebt waarvan ik Eyskens en De Grauwe NIET heb beschuldigd namelijk een zeer bedenkelijk intellectueel niveau...en dat mijn beste straalt in tegenstelling tot hoger vernoemde klootzakken WEL af op de fakulteit waar u "gevormd" bent geweest en door dewelke u een diploma (mag ik hopen) is uitgereikt.
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Akkoord. "Elk jaar 25 miljard minder ton zuurstof in de atmosfeer door fossiele brandstoffen." http://www.demorgen.be/dm/nl/5397/Mi...dstoffen.dhtml "Mensheid zit tegen limiet natuurlijke rijkdommen." http://www.demorgen.be/dm/nl/5397/Mi...jkdommen.dhtml
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Frans Oghtendlicht : 16 mei 2011 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat iemand met een diploma economie (OK, eentje van de KUL, maar toch een diploma) als eerste minister alles wat hij geleerd heeft over economie vergeet en een land bijna ten gronde heeft gericht. De schade betalen we vandaag nog altijd terug. Blijkbaar is het woord "beroepseer" bij economen een onbekend begrip.
|
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
![]()
![]() |
#69 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#71 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() second that...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 16 mei 2011 om 18:52. |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 mei 2011 om 08:22. |
|
![]() |
![]() |
#74 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#75 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() "Er is geen nood aan een staatshervorming" (Paul De Grauwe).
![]() En alle ondernemers smeken om een grondige staatsthervorming... Ons Polleke... |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het soort dat verantwoordelijk is voor de bankencrisis.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 21 mei 2011 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ²!!
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat zaten die te doen in de raden van bestuur van de banken (Dexia, Fortis, Ethias), buiten hun eigen zakken vullen? Om van het PS-bijhuis de nationale bank maar te zwijgen, daar zitten ook nogal wat vakbonds pigs bij trouwens. Wat presteren die mannen in ruil voor de kruiwagen vol geld waarmee ze maandelijks naar huis stappen? Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 mei 2011 om 15:24. |
|
![]() |