![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() En nog een als uitsmijter.
![]() http://www.demorgen.be/dm/nl/5401/Mu...oude-Mac.dhtml Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie wil gamen koopt een Playstation/X-box/whatever... maar toch geen computer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bwa een RTS, FPS, MMORPG speel je best op een pc.
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ...er zijn dan ook speciale gaming-pc's als ik me niet vergis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burgemeester
|
![]() Voor de duidelijkheid ik ben voor mijn andere dingen ook altijd een Mac gewoon geweest, ik ben pas DAARNA overgeschakeld naar windows dus volgens jou theorie zou ik nog steeds voor alles Mac moeten gebruiken. Welk besturingssysteem het beste is hangt gewoon af voor wat je het nodig hebt, doe je iets in de grafische sector moet je niet twijfelen en een Mac nemen maar voor de meeste andere zaken gebruik ik toch liever windows.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Voor relatief weinig geld is het mogelijk om al een serieuze gaming machine in elkaar te laten assembleren met allemaal toponderdelen. Voor €1149 heb je een iMac met oa. een harde schijf van amper 500 gb en voor wat 4 giga ram extra betaal je 200€. Je zou moeten onnozel zijn om als consument zulke oude rommel te kopen.
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken zo iemand die gewoon zweert bij zijn Amiga, ... de laatste Amiga is ondertussen al meer dan 10 jaar geleden gebouwd, toch kan je daar nog altijd spullen voor vinden (wie goed zoekt) ik heb mij uren geamuseerd met vastgelopen windows en dos pc's te repareren, Heb soms uren bezig geweest om een Unix aan het bollen te krijgen, (ja er was toen nog geen internet zoals we dat nu kennen. ) en dat was allemaal heel leuk en interressant maar soms heb ik de behoefte aan iets dat gewoon werkt. op die knop duwen, djing, en hop daar staat het gereed, dat heb ik dus met Mac OS X Maar ook met Windows 7 , groot was mijn verbazing toen ik dat op een netbook installeerde, het ging sneller dan met XP, ? fantastisch. Ze moeten niet echt meer onderdoen voor mekaar, Apple is duur ja, dat is waar, maar als ge centen hebt waarom zou je je die BMW kopen die iedereen heeft, en niet gaan voor die Jag ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mochten ze wat meer waar geven voor hun geld dan zou ik ook wel eens een Mac overwegen.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Mja, ik heb mij dit weekend een Core i5 2500 pc geassembleerd , met 8 GB werkgeheugen, lichte grafische kaart (aangezien ik nu meer console gaming doe), een SSD van 120 giga, 2 TB harde schijf nog geen 1000€. Dat heb je bij Apple toch niet.
“Every generation needs a new revolution.” Laatst gewijzigd door Frost : 24 mei 2011 om 12:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister
|
![]() Grappig, ik heb hier nog mijn eerste (kapotte) Amiga 500 staan en een werkende Amiga 4000
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb nog een Attari staan en een Commodore 128, en nog wat ouden bazaar, ... Een jaar of 10 geleden nog in werkende conditie, maar sinds dan niet meer geprobeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() Ik heb hier nog ergens een MSX liggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Europees Commissaris
|
![]() Apple bouwt computers, geen gameconsoles.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |