![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat als die buren pedofielen blijken?
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() Dat is toch wel kort door de bocht, wat ze min of meer zeiden is dat een staatshervorming noodzakelijk is. Maar dan kun je evengoed zeggen dat Fitch de uitvoering van alle Vlaamse programma's wilt omdat alle Vlaamse partijen een staatshervorming wensen.
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Bart De Wever geen premier wil worden is zijn "I am not running for president" gehalte. Uiteindelijk is het feit of hij dat al dan niet wil ondergeschikt aan het algemeen belang. Het probleem van al de Maddens doctrine is dat Vlaanderen meer haar toekomst in gevaar brengt dan Wallonië, zeker bij een heropleving van de economie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, wat dan ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga mezelf direct niet direct als links bestempelen. Als je iets of wat realistisch bent en langs de rechtse kant van het spectrum bevind dan kan je niet anders dan concluderen dat Wallonië op haar eentje niet voldoet om lid te blijven van de EU. http://forum.politics.be/showthread.php?t=155219
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 24 mei 2011 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan is het aan hen om iets instemmender te zijn tov de vlaamse eisen. Het is immers beter dat enkel Wallonie niet meer voldoet dan dat volledig Belgie uit de Eurozone moet stappen. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 24 mei 2011 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.deredactie.be/permalink/1.1031329
"Vlaanderen op kop natuurlijk". In die kleine dingetjes vermoedt ik dat die Tim Pauwels stiekem een N-VA'er is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, heeft dan ook totaal niets te maken met de mogelijke rating verlaging, mocht je het gevolgd hebben. Ik leef voorlopig nog altijd op planeet Aarde, alhoewel de aandacht de laatste tijd vooral gelegd werd op Wallo-Brux, een utopie en zwak blufpoker spel van de Walen, zoals ik reeds meerdere malen beweerd heb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Hou toch eens op met u blind te staren op Maddens. Het is een voor mij logische conclusie van de Vlaamse Ministerpresident Peeters, zoals u wellicht zelf wel weet. Hebben we het daar trouwens niet al eens over gehad?
Laatst gewijzigd door Jakko : 24 mei 2011 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is inderdaad bij monde van Kris Peeters dat Vlaamse Regering zijn protest uit om mee te werken aan de sanering van ons land. Voor mij is wat je hier een logische conclusie acht helemaal niet logisch als men het afmeet aan de logica van het rentmeesterschap. Als je wil weten wat het rentmeesterschap juist is, vraag het eens aan een overtuigde CD&V'er, aan Bart De Wever of aan een overtuigde CDU'er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ?????
Juist niet. Fitch ziet als één mogelijk oplossing dat het Vlaamse gewest overschotten boekt. Dat staat haaks tegen wat Vlaams Nationalisten zoals Kris Peeters & co als visie hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() En waarom verwijzen ze uitdrukkelijk naar het uitblijven van een staatshervorming? Dat de federale overheid op overschot van Vlaanderen rekent, is inderdaad niet nieuw, maar voor wat hoort wat. En wat zou dat kunnen zijn volgens de Vlaamse logica?
Laatst gewijzigd door Jakko : 24 mei 2011 om 23:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik baseer me op wat Brinkman heeft geschreven. Waar is de link naar uw quote met begeleidend rapport? Lees de interpretatie van uw quote eens in trends. "De negatieve outlook weerspiegelt de bezorgdheid van Fitch over het tempo van de structurele hervormingen en over het vermogen om de begrotingsinspanningen te versnellen, zo lang er geen oplossing is voor de institutionele crisis", aldus de kredietbeoordelaar." Lijkt me de logica zelve, niet? Laatst gewijzigd door Jakko : 25 mei 2011 om 12:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Dit lijkt me dan eerder een reden om N-VA te wantrouwen, dat dus dezelfde agenda heeft als ondemocratische en corrupte private financiële instellingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Hoe kan men nu met suikerbollige koekendozen uit de crisis geraken?
|
![]() |
![]() |