![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() Ik sluit me helemaal aan bij je twee vorige comments, Weyland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf vind ik het liedje niet bepaald baanbrekend en die setting is inderdaad nogal ridicuul, maar ja, het was dan ook een inzending voor Eurovisie. En dat is vooral véél Euro, maar weinig visie, als je 't mij vraagt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 27 mei 2011 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn smaak is het verre van, maar mijn motto probeer ik ook steeds “leef en laat leven” te laten blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er dan zo goed aan?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij u is het echter dagelijks, vanaf het moment dat je uw ogen open doet tot ge 's avonds weer sluit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grouwels heeft de discussie weer eens niet begrepen en haalt NLtalige, FRtalige, buitenlandse en binnenlandse ('Belgische' noemt ze dat) muziek door elkaar.
Of hoe iemand van een taal discussie toch weer een eigen volk standpunt naar voren brengt. En dan boos zijn dat je als Vlaamse racist wordt weggezet. Minister Grouwels breekt een lans voor Belgische muzikanten in de metro. "Als voogdijminister begrijp ik de bekommernis van de MIVB om communautair neutraal te zijn en te blijven, maar de huidige regeling leidt er toe dat muzikanten van eigen bodem minder kansen krijgen dan buitenlandse artiesten. Daarom zal ik aan de MIVB vragen om een regeling uit te werken, waardoor ook liedjes in de twee officiële talen van het Gewest voldoende aan bod komen in onze metrostations." Geen Nederlandstalige liedjes dus in de Brussels metro maar Engelstalige eigenvolkers bij de MIVB als het aan Brigitte ligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom niet Jasmine, Raymond van het Groenewoud of Verminnen (ne brusseleir trouwens)?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik snap trouwens niet waarom iedereen direct aan Jo Vally of Willy Sommers denkt als men over Vlaamse muziek spreekt.
die zijn nauwelijks populair, en zeker niet tov degenen die ik hier juist noemde.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch lief van hen hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nee, serieus, herinneringen aan de "Tien Om Te Zien-periode" zeker. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |