Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 4 juni 2011, 12:48   #61
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Gelijk heb je. Ik daarentegen supporter ook voor wie het beste voetbal speelt, gelijk voor wie dat dat is. Sport heeft niets met politiek te maken: sport is sport en je suportert voor een ploeg, een sportman/vrouw niet voor een land.
Ahzo, meneer is een successupporter. Flauw. Ik ken mensen die elke week trouw gaan kijken naar den Antwerp, al krijgen ze keer op keer op hun doos. Gewoon omdat dat hun club is. Idem trouwens voor Turkije, ook niet meteen een wereldploeg. Als Nyn daarvoor supportert (en dat kan moeilijk om het mooie voetbal zijn, want dan supporterde ze wel voor Spanje), dan supportert ze daar toch voor.
Steve_M is offline  
Oud 4 juni 2011, 12:48   #62
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gelijk heb je. Ik daarentegen supporter ook voor wie het beste voetbal speelt, gelijk voor wie dat dat is. Sport heeft niets met politiek te maken: sport is sport en je suportert voor een ploeg, een sportman/vrouw niet voor een land.
ik slaag er meestal in om te supporteren voor de uiteindelijke verliezer . 'k had beter voor de belgen gesupporterd dus

Ochja. Voetbal is een spelleke van 11 tegen 11 en aan 't eind winnen de duitsers
Oud 4 juni 2011, 12:51   #63
MaGNiFiCaT

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik ben al jaren supporter van het turkse elftal, en dat stopt niet omdat ze nu toevallig eens tegen dat land speelden waarin ik geboren ben.
Maar waarom juist voor het Turkse elftal?
Oud 4 juni 2011, 12:52   #64
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Shadenfreude...iemand met een trikolore vod rond zijn bebloed bakkens...ik weet het...het is ni schoon van mij...maar ik kan er niets aan doen...proest...
weinig verwonderlijke opmerking van U... wie nog steeds twijfelt welk soort crapuul zich hier achter nicks verbergen op het forum... bovenstaande quote spreekt boekdelen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Maar franskiljons zijn alle Vlamingen die Frans praten om op te klimmen op de ladder of uit snobisme.
largo_w is offline  
Oud 4 juni 2011, 12:52   #65
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Maar waarom juist voor het Turkse elftal?
Kweetnie. Te lang in Gent rondgehangen tussen de turken zeker? Gewoon, waarom vindt ne mens de ene ploeg sympathieker dan de andere? Da's nie rationeel eh, da's buikgevoel.
Oud 4 juni 2011, 12:53   #66
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ahzo, meneer is een successupporter. Flauw. Ik ken mensen die elke week trouw gaan kijken naar den Antwerp, al krijgen ze keer op keer op hun doos. Gewoon omdat dat hun club is. Idem trouwens voor Turkije, ook niet meteen een wereldploeg. Als Nyn daarvoor supportert (en dat kan moeilijk om het mooie voetbal zijn, want dan supporterde ze wel voor Spanje), dan supportert ze daar toch voor.
Lezen, Stevieke, ik supporter voor die het beste voetbal speelt en dat zijn lang niet altijd degenen die winnen. Te beperkt om dat te begrijpen ? Of is het onwil?
Nyn heeft gesupporterd voor Turkije en die speelden zeker zo goed als de Belgen: meer nog de best speler op het veld was Arda Turan, die was overal en zaaide overal paniek: hij was er zelfs om de penalty te veroorzaken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 4 juni 2011 om 12:54.
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 juni 2011, 12:54   #67
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lezen, Stevieke, ik supporter voor die het beste voetbal speelt en dat zijn lang niet altijd degenen die winnen. Te beperkt om dat te begrijpen ? Of is het onwil?
Nyn heeft gesuporterd voorTurkije en die speelden zeker zo goed als de Belgen: meer nog de best speler op het veld was Arda Turan, die was overal en zaaide overal paniek: hij was er zelfs om de penalty te veroorzaken.
Echte supporters supporteren ook voor hun ploeg als ze baggervoetbal brengen. Achteraf klagen ze dan wel en breken ze het kot af, maar ze blijven wel achter hun flutploeg staan. Maar voetbal is nu ook weer niet zo mijn ding.
Steve_M is offline  
Oud 4 juni 2011, 12:56   #68
SDG
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Echte supporters supporteren ook voor hun ploeg als ze baggervoetbal brengen. Achteraf klagen ze dan wel en breken ze het kot af, maar ze blijven wel achter hun flutploeg staan. Maar voetbal is nu ook weer niet zo mijn ding.
Die mannen die elkaar zo uitgebreid staan te bepotelen na een doelpunt, geef toe, het is toch echt geen zicht he?
SDG is offline  
Oud 4 juni 2011, 12:58   #69
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Je begrijp het niet. Ik supporter voor het voetbalspel. Dat sluit me niet op in een club of een land.

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 juni 2011, 12:59   #70
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

kweetnie, doorheen de jaren zijn er toch ook al mooie dingen Galatasaray gepasseerd zenne
Oud 4 juni 2011, 13:00   #71
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDG Bekijk bericht
Die mannen die elkaar zo uitgebreid staan te bepotelen na een doelpunt, geef toe, het is toch echt geen zicht he?
Nee, ik zie dat liever gebeuren door wulpse deernes in donkere discotheken.
Oeps, ik zal weer een seksist zijn, zeker?

Citaat:
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 juni 2011, 13:00   #72
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nyn heeft gesupporterd voor Turkije en die speelden zeker zo goed als de Belgen: meer nog de best speler op het veld was Arda Turan, die was overal en zaaide overal paniek: hij was er zelfs om de penalty te veroorzaken.
Ik weet nie zenne. Mijnen facepalm was nooit nie veraf
Oud 4 juni 2011, 13:03   #73
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, want vierdegeneratie-Italianen supporteren niet voor Italië tijdens het WK.
In dat geval kan men stellen dat Turkse voetbal-relschoppers, Italiaanse en noem maar op van waar ze komen belgië mee begraven...
Als ze zelfs na zoveel generaties nog steeds niet belg genoeg zijn om voor 't belgisch caféploegje te supporteren...
manta is offline  
Oud 4 juni 2011, 13:04   #74
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht

Shadenfreude...iemand met een trikolore vod rond zijn bebloed bakkens...ik weet het...het is ni schoon van mij...maar ik kan er niets aan doen...proest...
Zwakke reactie, ik ben helemaal niet Belgicistisch gezind, maar begin toch niet te lachen als ik een bebloede supporter zie gewoon omdat hij een Belgische vlag rond zich heeft.
Savatage is offline  
Oud 4 juni 2011, 13:05   #75
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Ah neen hé, alleen Turken rellen. Begin over rellende zatte Belgen en ge hebt het aan uw rekker en word ge uitgescholden voor vies ventje.
Bekijk de video's nog eens over het voorval, dan kan je duidelijk zien uit welke hoek het geweld komt.

En dat soort onderontwikkelden willen dan ook nog eens bij Europa zich aansluiten. Dat ze eerst maar eens wat beschaafder worden.
Savatage is offline  
Oud 4 juni 2011, 13:10   #76
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
In dat geval kan men stellen dat Turkse voetbal-relschoppers, Italiaanse en noem maar op van waar ze komen belgië mee begraven...
Als ze zelfs na zoveel generaties nog steeds niet belg genoeg zijn om voor 't belgisch caféploegje te supporteren...
't valt nen belg al moeilijk om daarvoor te supporteren, laat staan een buitenlander.
Die Nederlanders die in B. wonen, die supporteren ook voor NL hoor. En de B. die in NL. wonen supporteren ook voor B. (ook al leidt dat steevast tot een intrieste afgang).

Steek mij 20 jaar in 't buitenland en ik blijf Vlaming. Gij ook trouwens, ben ik vrij zeker van. En als er ne Vlaming de koers wint ga je, gesteld dat je geïnteresseerd bent in de koers, toch iets voelen van "'t is enen van ons die gewonnen heeft".

Je kan niet verwachten van mensen dat ze heel hun familiale geschiedenis opzij schuiven.
Oud 4 juni 2011, 13:19   #77
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
't valt nen belg al moeilijk om daarvoor te supporteren, laat staan een buitenlander.
Die Nederlanders die in B. wonen, die supporteren ook voor NL hoor. En de B. die in NL. wonen supporteren ook voor B. (ook al leidt dat steevast tot een intrieste afgang).

Steek mij 20 jaar in 't buitenland en ik blijf Vlaming. Gij ook trouwens, ben ik vrij zeker van. En als er ne Vlaming de koers wint ga je, gesteld dat je geïnteresseerd bent in de koers, toch iets voelen van "'t is enen van ons die gewonnen heeft".

Je kan niet verwachten van mensen dat ze heel hun familiale geschiedenis opzij schuiven.
Ik ken Vlamingen (Belgen vooralsnog dus) die constant voor de Hollanders supporteren. Voetbalsupporter zijn heeft niks met een land of een streek te maken. Het heeft alles met het spelleke te maken. Hoeveel supporters hebben bv. Barcelona, Chelsea en Bayern, niet in het buitenland. Dus als belgicisten de match van gisteren willen recupereren, rol ik over de grond van het lachen.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 4 juni 2011 om 13:21.
Bokkenreyder is offline  
Oud 4 juni 2011, 13:21   #78
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Voetbal gaat nu eenmaal altijd gepaard met boel.
Voil�*.
filosoof is offline  
Oud 4 juni 2011, 13:21   #79
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Zwakke reactie, ik ben helemaal niet Belgicistisch gezind, maar begin toch niet te lachen als ik een bebloede supporter zie gewoon omdat hij een Belgische vlag rond zich heeft.
U heeft gelijk...ik wil mij dan ook forumbreed verontschuldigen voor deze niet al te fraaie edoch spontane uiting van hilariteit....
Ik vraag mij af: is dit nu het gevolg van de generatielange diabolisering, uitsluiting, vernedering, broodroof en onrechtvaardigheid tav van mijn volk door hetgeen waar die tricolore vod voor staat?
Ik weet het niet.

Toch...sorry aan die bloedende kadee...maar toch even ter zake...hij heeft wel op zijn bakkes gehad
A/ niet door diegenen die door die trikolore vodderij zijn gediscrimineerd
B/ maar wel omdat hij een trikolore vod rond zijn nek heeft gehangen

en dat maakt het nu net zo cynisch...woehaaa...sorry...

Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 juni 2011 om 13:32.
Fieseler is offline  
Oud 4 juni 2011, 13:21   #80
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Voil�*.
Verbieden dus...
manta is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be