![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ahzo, meneer is een successupporter. Flauw. Ik ken mensen die elke week trouw gaan kijken naar den Antwerp, al krijgen ze keer op keer op hun doos. Gewoon omdat dat hun club is. Idem trouwens voor Turkije, ook niet meteen een wereldploeg. Als Nyn daarvoor supportert (en dat kan moeilijk om het mooie voetbal zijn, want dan supporterde ze wel voor Spanje), dan supportert ze daar toch voor.
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ochja. Voetbal is een spelleke van 11 tegen 11 en aan 't eind winnen de duitsers ![]()
![]() |
#63 |
|
![]() Maar waarom juist voor het Turkse elftal?
#64 | |
|
![]() weinig verwonderlijke opmerking van U... wie nog steeds twijfelt welk soort crapuul zich hier achter nicks verbergen op het forum... bovenstaande quote spreekt boekdelen.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kweetnie. Te lang in Gent rondgehangen tussen de turken zeker? Gewoon, waarom vindt ne mens de ene ploeg sympathieker dan de andere? Da's nie rationeel eh, da's buikgevoel.
#66 | |
|
![]() Citaat:
![]() Nyn heeft gesupporterd voor Turkije en die speelden zeker zo goed als de Belgen: meer nog de best speler op het veld was Arda Turan, die was overal en zaaide overal paniek: hij was er zelfs om de penalty te veroorzaken. ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 4 juni 2011 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Je begrijp het niet. Ik supporter voor het voetbalspel. Dat sluit me niet op in een club of een land.
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kweetnie, doorheen de jaren zijn er toch ook al mooie dingen Galatasaray gepasseerd zenne ![]()
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ze zelfs na zoveel generaties nog steeds niet belg genoeg zijn om voor 't belgisch caféploegje te supporteren... |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwakke reactie, ik ben helemaal niet Belgicistisch gezind, maar begin toch niet te lachen als ik een bebloede supporter zie gewoon omdat hij een Belgische vlag rond zich heeft.
|
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat soort onderontwikkelden willen dan ook nog eens bij Europa zich aansluiten. Dat ze eerst maar eens wat beschaafder worden. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die Nederlanders die in B. wonen, die supporteren ook voor NL hoor. En de B. die in NL. wonen supporteren ook voor B. (ook al leidt dat steevast tot een intrieste afgang). Steek mij 20 jaar in 't buitenland en ik blijf Vlaming. Gij ook trouwens, ben ik vrij zeker van. En als er ne Vlaming de koers wint ga je, gesteld dat je geïnteresseerd bent in de koers, toch iets voelen van "'t is enen van ons die gewonnen heeft". Je kan niet verwachten van mensen dat ze heel hun familiale geschiedenis opzij schuiven.
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 4 juni 2011 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af: is dit nu het gevolg van de generatielange diabolisering, uitsluiting, vernedering, broodroof en onrechtvaardigheid tav van mijn volk door hetgeen waar die tricolore vod voor staat? Ik weet het niet. Toch...sorry aan die bloedende kadee...maar toch even ter zake...hij heeft wel op zijn bakkes gehad A/ niet door diegenen die door die trikolore vodderij zijn gediscrimineerd B/ maar wel omdat hij een trikolore vod rond zijn nek heeft gehangen en dat maakt het nu net zo cynisch...woehaaa...sorry...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 4 juni 2011 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |