Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juni 2004, 14:14   #61
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Wat ThePiano in basis doet is zelfgekozen woorden aan iemand anders toeschrijven en er dan op 'reageren'.
Makkelijk zo om iets of iemand zwart te maken hé?
Het heeft een naam: laster, en ThePiano heeft in 't echte leven al een gerechtelijke klacht aan z'n been gekregen van Jurgen Verstrepen...
...wegens laster.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 14:21   #62
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Wat ThePiano in basis doet is zelfgekozen woorden aan iemand anders toeschrijven en er dan op 'reageren'.
Het heeft een naam: laster, en ThePiano heeft in 't echte leven al een gerechtelijke klacht aan z'n been gekregen van Jurgen Verstrepen...
...wegens laster.
Klopt, omdat ik Jurgen V. in november verleden jaar een rechtse zak heb genoemd en hem beschuldigde zijn product politicinfo.net te misbruiken om het Vlaams Blok een forum te geven. Dat was natuurlijk nog voor hij tot het VB toetrad enkele maanden later. Ik had gelijk toen maar ik moest mijn kop houden.
Oud 8 juni 2004, 14:50   #63
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
...wegens laster.
Klopt, omdat ik Jurgen V. in november verleden jaar een rechtse zak heb genoemd en hem beschuldigde zijn product politicinfo.net te misbruiken om het Vlaams Blok een forum te geven. Dat was natuurlijk nog voor hij tot het VB toetrad enkele maanden later. Ik had gelijk toen maar ik moest mijn kop houden.
Van wat ik al gezien heb (Zwart/Wit programma) is dat Verstrepen iedereen (partij/kijker/internetter) aan bod laat komen. Dat sluit aan bij z'n principe vrije meningsuiting. Waartegen was U precies? Dat 't Vlaams Blok een forum krijgt? Wat is daar mis mee? Je moest toch geen Vlaams Blok lidkaartcode of zoiets hebben om erop te raken zeker?
Iemand 'rechts' noemen is geen laster, als het niet klopt is het een leugen. Iemand een 'rechtse zak' noemen is wèl laster.

Hoe dan ook: U 'zoekt' zaken om het Vlaams Blok te demoniseren, en als U er geen vindt dan neemt U eigen woorden/stellingen en schrijft ze toe aan 't Vlaams Blok. Daaruit kan ik simpelweg besluiten dat er met de Vlaams Blok stellingen niks fout zit.
Oud 8 juni 2004, 14:59   #64
thePiano

Standaard

Citaat:
Hoe dan ook: U 'zoekt' zaken om het Vlaams Blok te demoniseren, en als U er geen vindt dan neemt U eigen woorden/stellingen en schrijft ze toe aan 't Vlaams Blok. Daaruit kan ik simpelweg besluiten dat er met de Vlaams Blok stellingen niks fout zit.
Ik hoef helemaal niks te zoeken dat het Blok kan discrediteren. Tegenwoordig gebeurt er vanalles en worden de stichtelijke voorbeelden mij door het VB eigenhandig aangereikt: moorden, vrouwen afranselen, het hondje van de vriendin doodknijpen, drugsdealers, enfin... noem maar op het is allemaal schering en inslag bij het VB.

En als het uitlekt? Simpel: ontslaan en doen of er niks gebeurd is.
Oud 8 juni 2004, 15:14   #65
Spolpoel
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik hoef helemaal niks te zoeken dat het Blok kan discrediteren. Tegenwoordig gebeurt er vanalles en worden de stichtelijke voorbeelden mij door het VB eigenhandig aangereikt: moorden, vrouwen afranselen, het hondje van de vriendin doodknijpen, drugsdealers, enfin... noem maar op het is allemaal schering en inslag bij het VB.

Altijd maar zagen en klagen die multcullie verzuurden.
T'is ook nooit goed hé.
"En als he uitlekt? Simpel : ontslaan en doen of er niets gebeurd is."
Wees toch blij Piano, uw eigen normmodel wordt gevolgd. Van morgen liep de Marokkaanse bende van de dikke, die Antwerpen wekenlang terroriseerde, de rechtbank ongestraft buiten.
En nu zeuren omdat een enkeling van het VB de stichtelijke voorbeelden van uw fanclub volgt?
Spolpoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 15:29   #66
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spolpoel
Citaat:

Altijd maar zagen en klagen die multcullie verzuurden.
T'is ook nooit goed hé.
"En als he uitlekt? Simpel : ontslaan en doen of er niets gebeurd is."
Wees toch blij Piano, uw eigen normmodel wordt gevolgd. Van morgen liep de Marokkaanse bende van de dikke, die Antwerpen wekenlang terroriseerde, de rechtbank ongestraft buiten.
En nu zeuren omdat een enkeling van het VB de stichtelijke voorbeelden van uw fanclub volgt?
Jij kan wel over de zonden van een ander zeuren maar dat wast jouw Blok niet witter, integendeel: dat wordt elke dag een beetje zwarter.
Oud 8 juni 2004, 15:32   #67
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij kan wel over de zonden van een ander zeuren maar dat wast jouw Blok niet witter, integendeel: dat wordt elke dag een beetje zwarter.
het enigste wat elke dag een beetje zwarter word zijn de gezichten in de straat waar ik woon
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 15:49   #68
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie
Citaat:
het enigste wat elke dag een beetje zwarter word zijn de gezichten in de straat waar ik woon
De Oost-Europeanen zijn sinds eind jaren negentig de grootste groep nieuwkomers. Ik heb daar nog geen zwarten tussen gezien.
Oud 8 juni 2004, 15:57   #69
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoef helemaal niks te zoeken dat het Blok kan discrediteren. Tegenwoordig gebeurt er vanalles en worden de stichtelijke voorbeelden mij door het VB eigenhandig aangereikt
Dat eerste zinnetje wat je zegt in de quote klopt van geen kanten;
dan hoef je nu voor ne keer eens niet de jaren '30 erbij te halen bedoel je zeker?
Oud 8 juni 2004, 16:24   #70
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Citaat:
Ik hoef helemaal niks te zoeken dat het Blok kan discrediteren. Tegenwoordig gebeurt er vanalles en worden de stichtelijke voorbeelden mij door het VB eigenhandig aangereikt
dan hoef je nu voor ne keer eens niet de jaren '30 erbij te halen bedoel je zeker?
Heb je er al eens over nagedacht om een andere avatar te kiezen? Geef toe, een avatar van de SS uit de jaren '30, wie doet dat anno 2004 nog?
Oud 8 juni 2004, 16:50   #71
ingenious

Standaard

fdw gebruikt wel degelijk in vele debatten het woord assimileren. als je hem dat vraagt zal hij het volgens mij ook nier ontkennen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 juni 2004, 17:04   #72
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

U zoekt het wel. Dit topic is daar een recent voorbeeld van, als U zoals ik zei zelf woorden/stellingen uitvindt, die in een discussie 'terloops' toeschrijft aan 't Vlaams Blok, èn dan nog eens zelf reageert op uw eigen uitvindsels hoe schokkend en erg ze zijn, dan kan ik alleen maar besluiten: Laster!
Oud 8 juni 2004, 18:03   #73
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

The Piano heeft weer zijn speeltje,

Citaat:

Bij andere partijen mogen hun partijleden wel misdaden plegen, voorbeeld.
Eentje van die corruptelingen van jouw voorkeurspartij krijgt als beloning een cursus economie in Oxford, en later een ministerpostje.Terwijl die misdaad bestraft zou moeten worden met 25 jaar dwangarbeid.
En andere partijmandataris ,nu een kindermoordenaar-welswaar onwillend, maar niettemin, doordat hij de wapenwet overtrad werd hij een kindermoordenaar- kreeg een symbolische klap op de handen, en mag nog steeds doen en laten wat willen binnen de de desbetreffende partij.

Corruptie en misdaad is toegelaten voor jou Piano, zolang het maar niet VB gerelateerd is. dat is niet echt objectief he.
Op dit vlak is het VB nog een beetje consequent, dit tegenover de andere corrupte klojo's wvan zakkenvullers.
Wiens k**t ben jij aan het likken voor de kruimeltjes?P.J zelve?
Kwestie van je VZW winstgevend te krijgen zeker.
Oud 8 juni 2004, 18:15   #74
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

ThePiano heeft een VZW? Aangaande wat?
nevermind, gevonden via Google:
"mijn vzw amarcord die vreemdelingenbelangen behartigt en volkomen legaal en binnen de wet opereert"
Oud 8 juni 2004, 18:27   #75
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gorefest
Heb je er al eens over nagedacht om een andere avatar te kiezen? Geef toe, een avatar van de SS uit de jaren '30, wie doet dat anno 2004 nog?
Voila, das nu eens een serieus inhoudelijk antwoord sé

"Ik hoef helemaal niks te zoeken dat het Blok kan discrediteren"; mag ik je daar ook aan laten herinneren als je het blok weer eens linkt aan de jaren '30?
Oud 8 juni 2004, 19:34   #76
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pope
Citaat:
Dat het Vlaams Blok eist dat allochtonen onvoorwaardelijk assimileren. Dus niet enkel aanpassen maar hun origine loochenen en voor eeuwig vergeten.
Volgens Van Dale:

ASSIMILEREN (sociologie):
het opgaan in een nieuw milieu van individuen en groepen
synoniem: aanpassing

Case closed!
Ik mag veronderstellen dat de heer Van Cauwenberghe (Minister President van Wallonie) totaal geassimileerd is?
Dat mevrouw Onckelinckx geassimileerd is?

Of bedoelen ze nu dat zowel Van Cauwenberghe, als Onckelinkx het waals als tweede taal hebben? De hoeveelste generatie "allochtonen" in Wallonië zijn zij?????

Het ATLAShuis (zoals in ATLASgebergte? vermoed ik?) staat open voor WELKE migranten die Nederlands als 2de taal hebben? Degenen die hier al veertig jaar wonen, hier geboren zijn? hier kleinkinderen hebben? of is het voor de achterkleinkinderen zelf die nog steeds een importmoeder krijgen vers vanuit het Atlasgebergte?

http://members.lycos.nl/JanMounira/mounira/atlas.htm
Citaat:
Het hele Atlasgebergte wordt bewoond door Berbers. Zij zijn de oorspronkelijke bevolking van Marokko. Ze wonen in honderden dorpen verspreid over het gebergte. De huizen zijn gebouwd van steen en leem dat vermengd is met gehakt stro. De huizen hebben platte daken die wat oversteken om het water zonder schade af te kunnen voeren. In zo'n dorp wonen een stuk of tien grootfamilies. Behalve vader, moeder en de kinderen wonen ook de grootouders, ongetrouwde broers of zusters en eventueel al getrouwde zoons samen in één huis.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be