![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ThePiano in basis doet is zelfgekozen woorden aan iemand anders toeschrijven en er dan op 'reageren'.
Makkelijk zo om iets of iemand zwart te maken hé? Het heeft een naam: laster, en ThePiano heeft in 't echte leven al een gerechtelijke klacht aan z'n been gekregen van Jurgen Verstrepen... ...wegens laster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand 'rechts' noemen is geen laster, als het niet klopt is het een leugen. Iemand een 'rechtse zak' noemen is wèl laster. Hoe dan ook: U 'zoekt' zaken om het Vlaams Blok te demoniseren, en als U er geen vindt dan neemt U eigen woorden/stellingen en schrijft ze toe aan 't Vlaams Blok. Daaruit kan ik simpelweg besluiten dat er met de Vlaams Blok stellingen niks fout zit. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
En als het uitlekt? Simpel: ontslaan en doen of er niks gebeurd is. ![]()
![]() |
![]() |
#65 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is ook nooit goed hé. "En als he uitlekt? Simpel : ontslaan en doen of er niets gebeurd is." Wees toch blij Piano, uw eigen normmodel wordt gevolgd. Van morgen liep de Marokkaanse bende van de dikke, die Antwerpen wekenlang terroriseerde, de rechtbank ongestraft buiten. En nu zeuren omdat een enkeling van het VB de stichtelijke voorbeelden van uw fanclub volgt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
dan hoef je nu voor ne keer eens niet de jaren '30 erbij te halen bedoel je zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#70 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() fdw gebruikt wel degelijk in vele debatten het woord assimileren. als je hem dat vraagt zal hij het volgens mij ook nier ontkennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The Piano heeft weer zijn speeltje,
Citaat:
Eentje van die corruptelingen van jouw voorkeurspartij krijgt als beloning een cursus economie in Oxford, en later een ministerpostje.Terwijl die misdaad bestraft zou moeten worden met 25 jaar dwangarbeid. En andere partijmandataris ,nu een kindermoordenaar-welswaar onwillend, maar niettemin, doordat hij de wapenwet overtrad werd hij een kindermoordenaar- kreeg een symbolische klap op de handen, en mag nog steeds doen en laten wat willen binnen de de desbetreffende partij. Corruptie en misdaad is toegelaten voor jou Piano, zolang het maar niet VB gerelateerd is. dat is niet echt objectief he. Op dit vlak is het VB nog een beetje consequent, dit tegenover de andere corrupte klojo's wvan zakkenvullers. Wiens k**t ben jij aan het likken voor de kruimeltjes?P.J zelve? Kwestie van je VZW winstgevend te krijgen zeker.
![]() |
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ThePiano heeft een VZW? Aangaande wat?
nevermind, gevonden via Google: "mijn vzw amarcord die vreemdelingenbelangen behartigt en volkomen legaal en binnen de wet opereert" |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() "Ik hoef helemaal niks te zoeken dat het Blok kan discrediteren"; mag ik je daar ook aan laten herinneren als je het blok weer eens linkt aan de jaren '30?
![]() |
![]() |
#76 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mevrouw Onckelinckx geassimileerd is? Of bedoelen ze nu dat zowel Van Cauwenberghe, als Onckelinkx het waals als tweede taal hebben? De hoeveelste generatie "allochtonen" in Wallonië zijn zij????? Het ATLAShuis (zoals in ATLASgebergte? vermoed ik?) staat open voor WELKE migranten die Nederlands als 2de taal hebben? Degenen die hier al veertig jaar wonen, hier geboren zijn? hier kleinkinderen hebben? of is het voor de achterkleinkinderen zelf die nog steeds een importmoeder krijgen vers vanuit het Atlasgebergte? http://members.lycos.nl/JanMounira/mounira/atlas.htm Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |