![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien deze stijgingen zich zo verderzetten haalt N-VA binnen 6 maanden 83% van de vlaamse stemmen.
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het zijn de partijvoorzitters van de partijen van de coalitie die het land leiden.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Van een uitslag van de N-VA tot een Godwinn-law tot een Nostradamus-discussie... And the circle goes round and round!
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het wraaksein is gegeven, hij is hun tergen moe; Met vuur in 't oog, met woede springt hij den vijand toe. Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
#68 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof niet veel van wat BDW zegt
|
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat had ik al begrepen, ja.
Dé vraag is: van wie neemt u wél iets voor waarheid aan? De eerste de beste die u op de trein ontmoet (en die uw mening bevestigt)?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat Groen! voor hun doen zo goed scoort begrijp ik eerlijk gezegd niet.
|
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah ja, 't is waar er zitten ook nog franstaligen in de Belgische regering. Wat een schande! Hitler vond het ook niet kunnen dat er nog Joden in de regering zaten, hij heeft er iets aan gedaan!
|
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() toch wel hoor. dat betekent dat de polarisatie in Vlaanderen compleet is. mensen die niets moeten weten van de N-VA, stemmen meer en meer op Groen!, die compleet daartegen over staat.
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bij nader inzien is je laatste zin van een zo laag allooi, dat ik je veracht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
LOL |
|
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik zeg gewoon dat de partijvoorzitters dit land leiden, dat is nu eenmaal zo in een particratie. ongeveer niemand bij de politieke partijen, spreekt dit tegen hoor. heb ik daarmee gezegd dat de Vlamingen worden onderdrukt door de Franstaligen? neen toch? of kan je me daarover quoten? neen, ik wil wel zeggen dat een premierschap niet noodzakelijk tot meer macht leidt. het is al meermaals gebleken dat je als premier vooral je eigen programma moet opzijschuiven om premier te kunnen worden. dat is toch niet zo'n foute vaststelling, toch? of heeft Hitler ook zijn eigen programma aan de kant moeten schuiven ofzo? of vind jij nog een andere link?
|
![]() |