![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ipod jullie jullie ?
Niet zo veralgemenen he. Ik heb graag dat als de mensen over mij spreken ze in het enkelvoud praten. Want waar verspreid ik persoonlijke laster Ipod ? Waar gooi ik het prive leven van mensen te grabbel ? Geef daar eens een voorbeeld van waar ik dat doe ? Piano haalde hier het voorbeeld aan van Di Rupo en zijn pedofilie beschuldiging. Ik zwijg daarover. Ik walg van Di Rupo en van zijn maffia PS vanwege hun beleid. Ik heb waardering voor de PS waar ze opkomen voor de belangen van hun land (Wallonie). Echt waar dat vind ik knap. Moest Di Rupo pedofiel zijn (wat ik niet kan beoordelen dus zwijg ik erover) dan vind ik dat hij inderdaad niet mijn eerste minister kan zijn. een pedofiel als eerste minister staat niet zo netjes he. Maar de beschuldigingen zijn niet hard gemaakt en IK zou er nooit over gepraat hebben. Maar Piano heeft het aangehaald. En in eerste instantie heb ik gezegd dat ik er niet over wou praten en gevraagd of Piano het snampte, maar hij snapte het niet. Das niet mijn schuld he. Maar nu zal ik nooit Di Rupo weigeren omdat hij eventueel pedofiel zou zijn (prive zaak). Ik moet gewoon Di Rupo weigeren omdat hij de leider is van een partij die maffiapraktijken tot de zijne heeft gemaakt die aaneenhangt van mensen die de belastingsbetaler opgelicht hebben.(= politiek) En as ge dat verschil niet wilt of kunt snappen dan is het weeral spijtig voor U.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#62 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als morgen het Vlaams blok weer begint te zagen over jahjah en over zijn prive leven begint, ga je dan een streepje aftrekken of zo? Als morgen de winter begint te mekkeren over het huis van chantal pauwels ga je dan een streepje aftrekken ? ... |
|||
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De pers demoniseert geen moslims. De pers heeft het gewoon over extremisten, maar blijkbaar lezen jullie enkel moslims. Jullie lezen blijkbaar enkel wat jullie goed uitkomt dus.
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#66 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() 'We leven al jaren in een multiculturele maatschappij. Antwerpen is één van die steden met de meeste multiculturele invloeden. Anders had je nooit zo'n grote groeiende economie, haven en nieuwe trendzettende stad gehad' -Jurgen Verstrepen- |
||
![]() |
![]() |
#67 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik schaar mij volledig achter de verklaring van Tegendradigaard. En nu komen natuurlijk de verontwaardigden schreeuwen dat deze poster al lang Blokker is. Alsof er geen kiezers voor deze partij meer kunnen bijkomen. Alsof de paar extra procenten op 13 juni niet door extra kiezers veroorzaakt worden. |
||
![]() |
![]() |
#68 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#69 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#70 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Kort samengevat: Als iedereen die niet akkoord is met Knuppel en het ZB niet zwijgt, stem ik op het ZB Vreemd misschien, maar die redenering doet me aan een precedent denken.. Toen klonk dat "Maul halten!" |
||
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We leven nu eenmaal in de glorietijd waarin jullie lichtende voorbeelden het moeten hebben van muilkorfwetten en andere vrijheden van de democratie.
![]() |
#72 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De enige échte kwaliteitskrant die naam waardig is 'De Tijd'.
#74 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#75 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik De Morgen toch de minst kwaliteitsvolle van de drie kwaliteitskranten.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
||
![]() |
![]() |
#77 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Het valt me op dat de meeste op-blok-kappers precies het programma van VB nog nooit gelezen hebben en denken alle wijsheid in pacht te hebben. Daarbij schijnen ze het leuk te vinden delen van de bevolking constant te beledigen voor het vuil van het straat en rascisten.
Deze mensen mogen de bijbel nog eens nalezen, begin eerst met jezelf!! |
![]() |
![]() |
#80 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |