![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Laat ons ons geluk zoeken in koffie en chocolade, Guy,
en, Xenofoon, ze zijn in deze draad tot roesmiddelen uitgeroepen, beroes je dus aan koffie en chocolade ![]() Ik doe dat niet, ik ben immers niet-hypocriet drugvrij ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 juni 2011 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laat dat nu net twee zaken zijn die ik in meer of mindere mate tracht te vermijden. Ik ga het houden op alcohhol en wiet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 juni 2011 om 10:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeefse forum-predikant Eno2 ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 juni 2011 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Terwijl anderen thuis gelukkig zijn? Waarschuwing! dIT IS EEN METAFORISCHE opmerking van grote diepte! ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 29 juni 2011 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En we weten allemaal wat een tevreden man nodig heeft: niets.
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, het zijn voedingsmiddelen. Voor een klein kind is een stripverhaal of een spannend boek ook misschien een roesmiddel, maar dat wordt duidelijk niet bedoeld met de betekenis van een roesmiddel in deze thread. Laat je voedingsartikelen dus maar achterwege.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() nie te schatten.. Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 29 juni 2011 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Waarom proberen ze het niet met roestmiddelen?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer is dit een "harddrugs debat"? Ik vind daar in de OP, noch in de titel van dit topic enig teken van. Zoals hierboven reeds aangetoond is de term "roesmiddelen" een vlag die vele ladingen dekt.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Sinds wanneer bepaalt u de betekenis van een omschrijving, zoals bv. roesmiddelen ?..* KNIP *
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 30 juni 2011 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De persoonlijke aanval heb ik uit het citaat weggelaten. Zoals u allicht weet, zijn persoonlijke aanvallen en beledigingen niet toegelaten op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De graad van mentale toestand waarbij mensen zich gelukkig voelen verschilt van mens tot mens.
Wat is het probleem?
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() roesmiddelen
Bewustzijnsverlagende middelen Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaa...L/roesmiddelen roesmiddelen Dronkenmakende middelen Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaa...L/roesmiddelen Zie chocolade en koffie toch niet goed zitten r zijn er die zelfs van suiker een roesmiddel willen maken: Drug-overleg op wikipedia: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Persoonlijke aanvallen,beledigingen, en zelfs leugen en laster van Eigenzinnig tegen Eno2 is wèl toegelaten op dit forum, en dat niet éen keer, maar zonder beperking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() error
Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juli 2011 om 10:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de forumdefinitie van een roesmiddel als argument...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |