Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juli 2011, 22:44   #61
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moslim! Bekijk bericht
Ik weet dat het geen allochtonen waren maar autochtone Hollanders, anders is de beeldvorming helemaal anders.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven..._buurtfee.html

Citaat:
Tot er opeens een groep van zo'n tien marokkaanse jongens met een paar Nederlanders (schatting tussen de 18 en 22) aan komt lopen.
Citaat:
Wat er daarna gebeurd is met geen pen te beschrijven. De heren beginnen een partij te meppen, daar wordt je bang van. Drie buurmannen gewond waarvan twee zo ernstig dat ze afgevoerd moeten worden naar het ziekenhuis. Deze liggen er nog steeds in het ziekenhuis waarvan er één zondag geopereerd moest worden aan zijn schedel, jukbeenderen, oogkassen, et cetera. Alles gebroken en beschadigd. De andere buurman heeft glas in zijn oog gekregen omdat zijn bril kapot is geslagen. Echt goed zicht zal waarschijnlijk voor in ieder geval één oog nooit meer lukken
.

We hebben dus beide gelijk, het waren Marrokkanen én Nederlanders.
Maar ik heb méér gelijk dan jij, want het waren een tiental Marrokkanen, en " een paar " Nederlanders. Een paar van die meelopers, renegaten, die het wangedrag van deze schoften best leuk vinden en het na-apen.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 23:18   #62
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Er wordt geklaagd dat er hier teveel racisme zou zijn

Gisteren liep een straatfeestje in het zo rustige Amstelveen helemaal uit de hand.
Jongeren mengden zich in het feest en dat liep uit op een waar bloedbad.
Zestigers werden loeihard tegen hun hoofden getrapt, voetafdrukken stonden erin. Dit "incidentje" wou men eerst nog onder het tapijt schuiven.
Ik noem deze groep Marokkanen pure racisten, want bij hun mede-Marokkanen hadden ze dit zeker nooit gedaan.
Luister naar het relaas van een echtgenote:
http://www.at5.nl/artikelen/64956/re...bij-buurtfeest

Wat mij betreft: een zware gevangenisstraf en een enkelte Rif-Gebergte.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Kicken op geweld.
We hebben het hier over een matpartij tussen tieners en twens met zestigers.
Ik kan me niet voorstellen dat die jongere bejaarden zelf ruzie zochten.
Maar alles is mogelijk, want een van de daders deed aangifte van mishandeling.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
Zoals de "eigen volk eerst"-Noord-Afrikanen uit de openingspost, die een besloten feestje verstoorden, er ruzie maakten, begonnen te slaan en te schoppen en er toen binnen een paar minuten nog meer "eigen volk eerst"-Noord-Afrikanen te vinden waren. Niet om hun eigen volk tot de orde te roepen, integendeel, maar juist om mee te helpen de boel kort en klein te slaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede
straatfeestje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli
besloten feestje
Vreemde historie: "besloten straatfeest" (contradictio in terminis) van 60-jarigen dat zonder enige reden aangevallen werd door tieners en twens, waarbij ook één van de tieners en twens aangifte doet .
Indien 't zo verliep is 't een verachtelijke daad. Ik vraag me wél af of er niet meer over te vertellen valt: één van die tieners en twens deed schijnbaar ook aangifte. Waarom?

De Maria die 't verhaal doet rept geen woord over 'Marokkanen", allochtonen of welke afkomst dan ook. D�*t komt dan weer van een notoir racistische pulpsite.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juli 2011, 23:22   #63
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Vreemde historie: "besloten straatfeest" (contradictio in terminis) van 60-jarigen dat zonder enige reden aangevallen werd door tieners en twens, waarbij ook één van de tieners en twens aangifte doet .
Indien 't zo verliep is 't een verachtelijke daad. Ik vraag me wél af of er niet meer over te vertellen valt: één van die tieners en twens deed schijnbaar ook aangifte. Waarom?

De Maria die 't verhaal doet rept geen woord over 'Marokkanen", allochtonen of welke afkomst dan ook. D�*t komt dan weer van een notoir racistische pulpsite.
Citaat:
Vreemd genoeg nu wel ja. Maar eerder vandaag had die mevrouw het heel duidelijk over "Noord-Afrikanen". Er is intussen in het interview geknipt; tussen het stukje waar die mevrouw nu zegt "meteen een hele grote groep" en "waaronder een aantal professionele kickboksers" was eerder vandaag duidelijk te horen dat die mevrouw het over "Noord-Afrikanen" had. Als je goed kijkt en luistert, zie en hoor je ook dat er geknipt is.
Oud 5 juli 2011, 00:09   #64
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Als het niet waar is, mag je ze gerust vervolgen voor laster, nietwaar ?
Oud 5 juli 2011, 00:50   #65
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Het was een mix van Marokkanen en autochtone Nederlanders. Nooit gedacht dat ik geenstijl voor dit soort zaken ooit als objectieve bron zou gebruiken.

Hoewel ik het er natuurlijk mee eens ben dat dit eikels zijn die het verdienen om het zeepje te laten vallen betwijfel ik aan de hand van deze gegevens of het motief racisme was.
Tot er opeens een groep van zo'n tien marokkaanse jongens met een paar Nederlanders (schatting tussen de 18 en 22) aan komt lopen.

Een van de Nederlandse jongens woont een stuk verderop in de straat dwars op die van ons. Hij staat bekend als een 'aso'. De groep is zeer opgefokt en duidelijk uit op problemen. "Geef ons ook eens bier", wordt er geroepen. Een buurman antwoordt, letterlijk: "jongens dit is een besloten straatfeest dus we kunnen jullie geen bier geven. Loop alsjeblieft even verder."

Ze wilden gewoon gratis zuipen op kosten van de buurtbewoners en kregen het niet.

Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 juli 2011 om 00:53.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 02:28   #66
louis49
Banneling

louis49's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje Bekijk bericht
Eigen volk eerst ja. Dat is hoe een Antwerpenaar het onlangs aan mij uitlegde.
jongen stop toch eens met die zever ,eigen volk eerst is toch niet meer dan normaal, als uw huis brand en er zijn twee kinderen in de brand ,een van jou en een van een vriend ,dan haal jij ntl eerst het kind van je vriend uit de brand,*KNIP*

Laatst gewijzigd door chinaski : 5 juli 2011 om 05:29.
louis49 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 02:32   #67
louis49
Banneling

louis49's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom komen ze naar hier? Om Oorlog, corruptie, onderdrukking, armoede en honger te ontvluchten?
is het oorlog in de maroc?sinds wanneer?
louis49 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 06:26   #68
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat was de reden van die wansmakelijke daad?
Ha!? Zij mogen daar een rèden voor hebben?
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 06:32   #69
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Waarom zijn het Marokkanen?
Tja waarom zijn het steeds marokkanen?
Leg jij het ons eens uit.
Voor zo lang het ons nog interesseert. Nog een paar jaar en ook dat moeten we niet meer weten.

Oud 5 juli 2011, 06:34   #70
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Man ik denk dat u dat gewoon gefantaseerd hebt wow ga naar de dokter vriend.
Ik dacht al zoiets, als dat Marokkanen waren geweest dan was er wel meer heisa rond gemaakt. En voor dat de islam het weer moet vergelden ze vroeger bier, dus twaren al vast geen moskee gangers

Ik wil de marokkanen die hier in 't weekend met een stuk in hun botten rondlopen maar wel ramadammen -want dan kunnen ze vanalles eisen- niet te eten geven zenne.

Oud 5 juli 2011, 07:57   #71
Marxmannetje
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lavox Bekijk bericht
Ze moeten zicht hebben op vergeving, maar de vraag is; zullen ze beseffen wat ze gedaan hebben, zullen ze wel ooit verbeteren, verdienen ze dus die vergeving? Of is dat naïef.
Dat is te zien. Maar als er eentje maar een aangifte doet, dan zal de rest volgens mij niet met een schuldgevoel of zo gezeten hebben.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis49
jongen stop toch eens met die zever ,eigen volk eerst is toch niet meer dan normaal, als uw huis brand en er zijn twee kinderen in de brand ,een van jou en een van een vriend ,dan haal jij ntl eerst het kind van je vriend uit de brand,*KNIP*
Zeg heethoofd, dat is ook wat ik hier heb gezegd, dat je eigen volk op de eerste plaats zetten vrij normaal is, daar het ook in de natuur voorkomt. En wat jij dan daaronder typ heeft daar geen zak mee te maken.

En als je iets zever noemt, beargumenteer of onderbouw dat dan tenminste. en liefst in het Algemeen Nederlands, dus zonder dialectische of fout getypte woorden.

Citaat:
is het oorlog in de maroc?sinds wanneer?
We hebben het hier over allochtonen, niet de inwoners van Marokko.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore
Ha!? Zij mogen daar een rèden voor hebben?
Een normaal mens doet een daad met een reden of met een doel. Nu vraag ik wat de reden of het doel was van die daad. Was er geen doel of reden, dan mogen die gasten voor mijn part naar een verbeteringsgesticht of eigen land.

Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 5 juli 2011 om 08:05.
Marxmannetje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 08:50   #72
Carnivore
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Dat is te zien. Maar als er eentje maar een aangifte doet, dan zal de rest volgens mij niet met een schuldgevoel of zo gezeten hebben.

Zeg heethoofd, dat is ook wat ik hier heb gezegd, dat je eigen volk op de eerste plaats zetten vrij normaal is, daar het ook in de natuur voorkomt. En wat jij dan daaronder typ heeft daar geen zak mee te maken.

En als je iets zever noemt, beargumenteer of onderbouw dat dan tenminste. en liefst in het Algemeen Nederlands, dus zonder dialectische of fout getypte woorden.

Een normaal mens doet een daad met een reden of met een doel. Nu vraag ik wat de reden of het doel was van die daad. Was er geen doel of reden, dan mogen die gasten voor mijn part naar een verbeteringsgesticht of eigen land.
Sorry hoor, maar met en reden of doel mogen ze ook de bak in.
In onze maatschappij wordt dit gedrag niet getollereerd, met of zonder doel of reden.

Laatst gewijzigd door Carnivore : 5 juli 2011 om 08:50.
Oud 5 juli 2011, 10:40   #73
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd genoeg nu wel ja. Maar eerder vandaag had die mevrouw het heel duidelijk over "Noord-Afrikanen". Er is intussen in het interview geknipt; tussen het stukje waar die mevrouw nu zegt "meteen een hele grote groep" en "waaronder een aantal professionele kickboksers" was eerder vandaag duidelijk te horen dat die mevrouw het over "Noord-Afrikanen" had. Als je goed kijkt en luistert, zie en hoor je ook dat er geknipt is.
Inderdaad, ik heb hier gisteren niet op gereageerd maar ik had het filmpje bekeken en duidelijk "Noord-Afrikanen" gehoord.
Wat een lafheid om dat uit het interview te knippen!
Oud 5 juli 2011, 10:43   #74
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Man ik denk dat u dat gewoon gefantaseerd hebt wow ga naar de dokter vriend.
Ik dacht al zoiets, als dat Marokkanen waren geweest dan was er wel meer heisa rond gemaakt. En voor dat de islam het weer moet vergelden ze vroeger bier, dus twaren al vast geen moskee gangers
Excuseer, er is in België (misschien ook Nederland) door bepaalde groepen stilzwijgend besloten dat er gèèn heisa gemaakt mag worden over Marokkanen en islam.
Alles stilletjes laten gebeuren, de slachtoffers indien mogelijk zwart maken of tot onnozelaars verklaren die het zelf hebben uitgelokt en vooral geen woord over de identiteit van daders die tot een bepaalde bevolkingsgroep horen.
Oud 5 juli 2011, 11:30   #75
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht

Een van de Nederlandse jongens woont een stuk verderop in de straat dwars op die van ons. Hij staat bekend als een 'aso'. De groep is zeer opgefokt en duidelijk uit op problemen. "Geef ons ook eens bier", wordt er geroepen. Een buurman antwoordt, letterlijk: "jongens dit is een besloten straatfeest dus we kunnen jullie geen bier geven. Loop alsjeblieft even verder."

Ze wilden gewoon gratis zuipen op kosten van de buurtbewoners en kregen het niet.
Ja, precies.

"Gewoon" zin om te zuipen en/of ouderen in elkaar te trimmen kennelijk. Waar je je mee kan vermaken zeg...

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 5 juli 2011 om 11:32.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2011, 11:33   #76
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enfin, je kan zeggen dat zij een tweede kans verdienen, maar wat met die gepensioneerden?
O, ze verdienen zeker een tweede kans, maar ze verdienen het eerst om eens een paar jaar het zeepje van Bubba te laten vallen. Laat ze maar eens echt goed nadenken.
Oud 5 juli 2011, 16:13   #77
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht

Ik wil de marokkanen die hier in 't weekend met een stuk in hun botten rondlopen maar wel ramadammen -want dan kunnen ze vanalles eisen- niet te eten geven zenne.
En te drinken ook niet! Ze zuipen dat de stukken eraf vliegen, sommigen van die vrome moslims. Ze zuipen zoals echte varkens eens dat ze bezig zijn !

Laatst gewijzigd door den dinges : 5 juli 2011 om 16:17.
Oud 5 juli 2011, 16:15   #78
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:

De reden voor hun brute geweld was dat ze hun zinnetje niet kregen ( gratis bier ).
Oud 5 juli 2011, 16:16   #79
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Inderdaad, ik heb hier gisteren niet op gereageerd maar ik had het filmpje bekeken en duidelijk "Noord-Afrikanen" gehoord.
Wat een lafheid om dat uit het interview te knippen!
De waarheid zeggen zal racistisch zijn zeker ?
Oud 5 juli 2011, 16:18   #80
Simple_Mind
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
De waarheid zeggen zal racistisch zijn zeker ?
Ze wouden volgens mij vermijden dat men weer eens een bevolking over een kam scheert.
Simple_Mind is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be