![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Types die geschikt zijn voor het beroepsleger, zijn anders gebouwd dan de meeste mensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is immers een Franse naam. Die eind 'e' wordt daar niet uitgesproken. Ziedaar weer een brok kennis die u andermaal een streepje uit de marginaliteit omhoogtilt. Mischien Trixie laten veranderen in Trix? Dat zou pas een kwantumsprong betekenen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met zo'n mooi perkje, een tuinkabouter en een vijvertje met watervalletje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En ja, Trixie kan best Trix worden. Maakt mij ni echt uit. Als mij dat naar een hoger intellectueel niveau kan tillen: prima. Kan ik mij ook eens lekker in de hogere kringen begeven en neerkijken op al die marginale randgevallen. ![]() Krijg ik ms de kans om in Laken binnen te geraken...(liever niet). Ik hou niet van al dat fake, opgeklopt gedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi zo.
Eens testen. Zeg eens in je beste Frans: 'Bedankt, baas!' 'Verder nog iets tot uw dienst?' Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een goed begin. Suggestie, maak er BEAtrix van. Dan is het van de eerste keer superdeluxe. Citaat:
Citaat:
Niet beven als ge onze vorst een glas moet presenteren hee!
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ok; dat zal best wel zo zijn. Maar: maakt dat een gelukkiger mens van jou? Naar ik weet ben jij een jonge gast, een gezond en jeugdig persoon. Maar ik vraag mij af of je wel gelukkig bent, of je wel geniet van 't leven. Volgens mij- "een ouwe bomma" ![]() Ga jij dan nooit eens uit de bol? Plezier maken, 't zotteke uithangen? Zou spijtig zijn indien niet want we leven maar 1 keer. Allee, denk ik toch. ![]() Voor de rest: even goede vrienden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op mijn werk lossen ze dat op door €6000 te spenderen aan persoonlijke begeleiding, maar eigenlijk draagt dat niet bij tot mijn geluk vermits het niet die dingen zijn die me gelukkig maken. Werk wel, en studie, en mijn relatie. Niet sociale interactie, vrienden (buiten een tweetal), of familie. Citaat:
Citaat:
![]() Jij hebt een man - een langdurige relatie; dus je weet hoogstwaarschijnlijk hoe het voelt om soms niet te begrijpen waarom hij iets leuk vindt, of net niet. "Hoe kun je dat nu geen mooie film vinden?" "Waarom wil je daar nu naartoe?" "Zo deed je vroeger nooit?" ... Omdat je geen grip hebt op andere mensen. Citaat:
Het advies dat mijn lerares Grieks aan me meegaf toen het middelbaar me uiteindelijk alle levensvreugde had ontnomen, was: "Mijden agan," "van niets te veel." Dat blijft mijn levensvisie.
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt gewoon Een meid met karakter!
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nee serieus, ik reageer meestal zonder nadenken, als een kip zonder kop. Achteraf schaam ik mij wel een beetje. Ik heb een veel te klein hartje voor dit forum vrees ik. Ik vergelijk mensen dikwijls met mijn kinderen- toch die jonge gasten- en dat zou ik moeten afleren. Komt wss omdat ik hier toch één van de ouderen ben en mijn "mama-oma"-rol niet zomaar kan afleggen. ![]() Anderzijds heb ik soms 't gevoel dat ik niet volwassen geraak. Ik ben echt de zotte doos van de familie. Die zeggen ook: Trixie, gij wordt nooit volwassen! Mijn leeftijd klopt helemaal niet met mijn gedrag en omgekeerd. Ge moest mij eens bezigzien met de kleinkindjes: ![]() |
|
![]() |
![]() |