![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is me even relevant als dat Egmond Codfried het uiterlijk zou hebben van een gebleekte eekhoorn.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is misschien te overwegen de negeerlijst door te sturen naar de nationale coordinator terrorisme bestrijding. De lijst is alfabetisch, de ergsten zijn ergens in het midden. de allerergste is natuurlijk dat ding wat zichzelf seffie noemt. Hebben jullie de avatar gezien. Het is mij eerder opgevallen dat personen die mij hinderen, die campagne tegen mij voeren vroeg of laat aan een of andere vreselijke vorm van kanker ten onder gaan. Ik zie ze dan rondlopen met hun door prednison en chemo opgezwollen en kale koppen. Ik denk dat ik gods missie uitvoer met mijn onderzoek naar de zwarte adel, en dat ik zo de ruimte krijg nog verder door te gaan, door goddelijke interventie. De daad van breivik past in mijn stelling dat racistische tirades gericht zijn op andere witten, om ze ter herinneren wat wit zijn betekent en hen te dwingen in de racistische pas te blijven lopen. Straks zal men ook rechtstreeks moslims en zwarten vermoorden voor de holocaust van 2012/2014. Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 21 augustus 2011 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Burger
|
![]() De zwarte pieten zijn niet meer die van vroeger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) ik ben zo gezond als een bliek 2) ik geloof niet in sprookjes zoals goddelijke interventie. (Quote door niet genegeerde forummers wordt geapprecieerd.) ![]()
![]() |
![]() |
#65 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Of dit forum een kweekvijver is weet ik niet. Wie hier een beetje rondsurft merkt wel dat een groot deel van de posters er extreme politieke ideeën op nahouden. Anti-democraten die dromen van een revolutie zij het links of rechts, religieus, enz...en die daarvoor bereid zijn geweld te gebruiken.
Van 2 posters weet ik dat ze in het verleden geweld gebruikt hebben omdat ze dat in de media openbaar hebben gemaakt. Een die verklaardt heeft dat hij ooit van plan was om een politiek tegenstander om te brengen en nog meer van dat fraais. Een ander die in de gevangenis heeft gezeten i.v.m. terreurdaden in de anarcho-linkse sfeer. De meeste mensen kunnen wel door propaganda heen kijken. Die enkele labiele persoonlijkheden daarentegen... Laatst gewijzigd door Tema : 21 augustus 2011 om 22:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Het kwaad is niet dat ik geschokt ben door de inhoud van deze fora's, het kwaad is dat wij met deze site het kwaad, zoals dat van Andreis Bleivik, helpen bevorderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom kom je dan ondere een dubbele nick steeds terug?!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is algemeen geweten dat P.BE een vuilbak is, een uitlaatklep voor rechts. Bepaalde subforums kan je dus best negeren.doet op zijn minst vermoeden dat je 160 posts niet representatief zijn voor je aanwezigheid op het forum hier. Ook je Geregistreerd: 22 July 2011lijkt weinig ruimte open te laten over je mogelijkheid al zaken als 'algemeen geweten' te besluiten over dit forum.
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken dit forum al veel langer, ik heb nog maar pas een PC thuis. Voordien las ik nu en dan eens op mijn werk op dit forum. Daar is mijn interesse dus uit voortgekomen en heeft me ertoe aangezet een acount aan te maken. Waarom iedereen hier zo vijandig en achterdochtig is kan ik nu dus zelf gaan ondervinden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een recent voorbeeld: http://forum.politics.be/showthread.php?t=158797 Citaat:
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan me best wel voorstellen dat er steeds meer mensen afdruipen of het beu zijn, ikzelf post ook niet dagelijks en heb er ook dikwijls mijn buik van vol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Lokaal Raadslid
|
![]() niets aan de hand dus. ondertussen heb ik ook al namen gekregen als: system, suqa, het oosten en bruno. blijkbaar betichten ze iedereen die zich aanmeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Er is hier veel achterdocht, best wel geestig. Ik denk dat bepaalde mensen zo een forum veel te ernstig nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() U maakt uzelf wel erg impopulair door mensen te verwensen met kanker (iets dat ik zlefs mn ergste vijanden niet wens), en u danst op het graf van recent overledenen. Het lijkt mij erop dat u weer geband zal worden... Zo spreke de duivel himself (in uw ogen) PS: Zoals Alboreto al zei: Kan iemand die nog niet in zijn lijst van verlichte zielen staat ons even quoten?
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 24 augustus 2011 om 14:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gevoel ken ik. En toch blijft het boeiend. Mijn ervaring is dat wie een onderwerp ernstig neemt ook best een deftig antwoord verdient. Voor de rest volstaat het te negeren, of hoogstens eens vlijmscherp de grond in te boren. Als er echt niet meer te praten valt dan druip ik af, zeker weten. Een forum is het niet waard, om de eenvoudige reden dat het van vandaag op morgen plots niet meer bestaat. Ondertussen maken we er het beste van. En je vindt er ook wel interessante gesprekspartners. Eenmaal je de profileringsdrang hebt doorzien is het een kleine moeite.
|
![]() |
![]() |