![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Splitsen ? Wie spreekt erover splitsen ?
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er een goeie duvel op drinken mijn beste...
Eindelijk verlost worden van die hautaine omhooggevallen francofone bourgeoikes... Ik dacht het niet,de grootste verantwoordelijken in die staatsschuld zullen nétjes hun deel ervan krijgen.... Als het moet beschikt worden naar verantwoordelijkheid wat betreft die schuld zal het voor 80% naar la francofonia worden afgewenteld... Maar aangezien ik in mijn goeie ben neem ik genoegen met een verdeling gebaseert op bevolkingsverhouding... Brussel doet maar,het moet maar beseffen waar het juist is gelegen ,en wie brussel kan onderhouden... Ze mogen kiezen tussen welvaart of armoede... ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Het zal in elk geval géén franstalige nicht worden wiens eerste en enige belang erin bestaat om zijn franstalig kiespubliek verder te laten sponsoren door de meerderheid der anderstalige burgers die hij slechts als tweede keuze beschouwd... Eentje voor de fluppe,eentje voor de lorre én uiteraard eentje voor stridje... Dan mogen die met papa spelevaren,en dit uiteraard enkel en alléén op jullie kosten... Laatst gewijzigd door Svennies : 15 augustus 2011 om 22:27. |
|
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plan "b" hé....
Alleen kunnen ze het niet betalen... Wat wil je, één keer failliet met twee keer failliet.... Laatst gewijzigd door Svennies : 15 augustus 2011 om 22:28. |
![]() |