![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister
|
![]() De frustratie heerst onder de mensen, de fiere Vlaamse leeuw schiet wakker... Die krijgt ge niet getemd.... Een Vlaming kan veel verdragen, maar als de stoppen doorslaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Ik spreek niet van uit of ten voordele van een bepaald politiek standpunt, maar ik betwijfel dit ten zeerste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister
|
![]() Ik hoor andere dingen, ... al lachend maakt men al zieke plannetjes...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Banneling
|
![]() Wat belangrijk is, is dat die overlast berokkenende jongeren ( en minder jongeren ) verdwijnen. Welk middel daarvoor gebruikt word is eigenlijk bijzaak. Als ze maar wég zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Het probleem met de paras, net als met de politie, is dat ze niet komen. Jij woont daar, hebt grote last met die " jongeren " , en niemand helpt u. Dus moet je het zelf doen, de gemeenschap moet het zelf doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zal voorzien zijn, maakt U geen zorgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De overheid molt een van hun stam, en ze gaan uit protest tekeer. Jammer genoeg zijn onschuldigen en hun bezittingen het mikpunt. We zouden op eenzelfde wijze moeten tekeer gaan wanneer onze overheid onze wil niet involgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
geen reden om gewone huizen en handelaars in de fik te steken, en nog minder om gewone mensen te vermoorden.
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Toch in den Belziek. Hier durven ze nix te doen omdat ze dan weten dat het gaat escaleren. En als het dan escaleert, moeten ze dingen doen die hun stemmers tegen de borst stoot. Laatst gewijzigd door Alienation : 11 augustus 2011 om 00:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wapens in huis en de eerste die bij mij binnen zit maak ik enkele grammetjes zwaarder.
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.vandaag.be/binnenland/753...antwerpen.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn werkplaatsje staat ter uwer beschikking.
![]() |
#74 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Exact mijn punt. Straks nog een paar dozen M6*20 verzonken inbusbouten bestellen. Gefosfateerd, geen RVS of verzinkt.
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() * KNIP *
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 16 augustus 2011 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zit misschien maar één ding op: wachten tot onze machthebbers de euro om zeep hebben geholpen, dan zullen er wel rellen zijn, en de opstandelingen zullen wél honger lijden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De volgende? ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 16 augustus 2011 om 08:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Ik mag dan hopen dat de volgende zich niet richt op onschuldige kinderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() Die man is ondertussen gestorven...Een oud peekke van in de zestig...Gewoon ter plekke doodgeslagen omdat hij een brandende vuilbak wou blussen die een huis in brand dreigde te steken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |