![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Salvadorii is ALTIJD over zijn toeren.
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, dat is wat ik ook dacht. Terwijl Bruno en Bart een potje ruziën over België VS Vlaanderen, kiepert zuslief heel het buffet van de traiteur in haar rugzak om thuis te kunnen opeten.
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2007. Je kan niet zeggen dat dit een verrassing is. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() Is dat niet wat eigen aan een politicus? Ik vind het bij hem trouwens nog meevallen.
#71 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#73 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 22 augustus 2011 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
#74 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het kan me eigenlijk niet zoveel schelen dat mensen zich zowel Vlaming als Belg voelen, want dat is hun goed recht. Politiek gezien denk ik echter dat de belangen van de Belgische staat bijna altijd ingaan tegen de Vlaamse en dat een politiek bewuste Vlaming zich dus wel tegen de Belgische staat, zoals die van 1830 tot 2011 bestaat, moet keren. Ik kan me als zeer bewuste Vlaming echter wél een Belgische staat voorstellen waar ik niks op tegen heb, maar dat land zou radicaal zijn intolerant, discriminerend en ondemocratisch verleden achter zich moeten laten. |
|
![]() |
![]() |
#76 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat de gebeurtenis aan de Ijzertoren betreft het volgende : de Ijzerbedevaart heeft alleen nog een symbolische waarde. Politiek gesproken betekent de manifestatie niets meer. In de 60er en 70er jaren de graadmeter van de Vlaamse beweging, nu verworden tot een zielloos circus. Binnen een paar jaar wordt de bedevaart afgesloten met de Internationale voor een paar honderd deelnemers. Daarvoor is er één organisatie verantwoordelijk, nl. het Ijzerbedevaartcomité, waar o.m. verschillende N-VA'ers de dienst uitmaken. Ik zeg dit niet graag, maar de waarheid heeft haar rechten. |
|
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Maar nee - een zelfhatende Vlaming kan perfekt een Belg zijn. Volksverraders, huisnegers, mensen die aan het stokholm syndroom, die kunnen dat ook. Maar een echte Vlaming die ook een Belg zijn? Dat is even haalbaar als een beest dat half-kat, helf-muis is. De Belg is de natuurlijk vijand van de Vlaming, de uitbuiter, de bezetter. de twee zijn niet te verzoenen, punt. Dat gij dat bekrompen vindt verwonderd me niet. Het is de typische gedachtengang van een huisneger...
#79 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#80 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat is niet mijn ervaring... Ik ken zeer weinig studenten die ook maar iets van politiek afweten
De studenten zijn links omdat ze het moeten zijn... hun professoren zijn het immers.... niets dan totentrekkerij |
![]() |