![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Dan zal het giga-leger Vlaamse gepensioneerden het moeten hebben van de inkomsten van het mini-leger Vlaamse jeugd (demografisch waterhoofd), wat in Wallonië net omgekeerd is. Met dank aan Martens en Dehaene die de reserves opsoupeerden en kozen voor het overslag-systeem. In Wallonië alleen gaat dat werken. In Vlaanderen dreigt de burgeroorlog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Ik kan er geen compassie voor opbrengen, sorry. Er zijn kinderen die veel meer kunnen dan geboren worden en het een heel pak moeilijker hebben. De meisjes in China die de 1 jaar niet eens halen bijvoorbeeld, deze kinderen krijgen wel degelijk mijn compassie en steun. Het blijft een kind, oké, het enige verschil is dat dit kind bakken geld krijgt omdat ze de juiste ouders heeft. Akkoord, dat is geen reden om ze af te breken want ze beseft het zelf waarschijnlijk nog niet eens, maar om ze daarvoor te prijzen vind ik al helemaal belachelijk.
![]() |
#64 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat meisje is ook nog zeer jong. Binnen een aantal jaren zal ze net zoals haar vader zijn... ![]() Laatst gewijzigd door Aversie : 10 september 2011 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Spiegels en geslachtsgemeenschap zijn verfoeilijk omdat ze het tal der mensen vermenigvuldigen. Laatst gewijzigd door Zapatista : 10 september 2011 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb haar niet geprezen. Nergens. Ik heb alleen gereageerd op als zou ze erbarmelijk slecht Nederlands spreken en een monsterlijk, vervormd gezicht hebben. Allee da kind zeg. Natuurlijk zijn er veel kinderen in staat om in 2 talen te spreken: meer en meer. Mijn oudste kleinkindje is ook 2-talig. Hij spreekt nu behoorlijk goed Frans maar idd is er een klein accentje. So what? Moet hij daarvoor ook beledigd worden ofzo? Hij spreekt verdorie beter Frans dan de gemiddelde forummer hier. Ben ik zeker van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Ik herhaal het nogmaals : ik ben géén adept van een koningshuis, maar als we vandaag moeten kiezen tussen een bekwame en ernstige kroonopvolgster of een gekoehndelde président, dan gaat mijn voorkeur naar het eerste. EN LEES OOK EENS DE KOSTENVERSCHILLEN : EEN PRESIDENT IS VOOR BELGIE VEEL TE DUUR !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De Belgische propagandamachine draait weer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe het voor 1 miljoen euro per jaar en een ambtswoning mét 'proviand', OK?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 10 september 2011 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je dan nooit die persconferentie gezien waarop ons aller kroonprins dit zei?
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zullen we buitenlandse steun moeten vragen --- een beetje zoals Congo dus.
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Minister-President
|
![]() maar blijkbaar wel een reden genoeg om haar af te breken
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 10 september 2011 om 20:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heel dat spektakel toont voor mij des te meer aan hoe ziek zo'n koningshuis is. Blijkbaar als je iets afkeurt (zoals 9-jarigen laten opdraven voor dergelijke toestanden) is dat een teken van 'jaloezie' in jouw ogen? Wel, er zijn veel dingen die met kinderen gebeuren die ik afkeur, maar dat heeft niks met jaloezie te maken. Citaat:
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 10 september 2011 om 20:41. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() over die misvorming.... het lijkt me niet haar gezicht dat misvormd is, maar eerder iets anders
![]()