![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Belgische politici bijvoorbeeld volgden Frankrijk maar, dat klopt. En Frankrijk noch België hadden geen morele overwegingen ertegen. Vandaag vallen ze met plezier Libië aan omdat ze daar wel belangen hebben.
Laatst gewijzigd door Weyland : 11 september 2011 om 01:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 11 september 2011 om 01:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oh ja, de media berichtten er initieel minder over. Hoe kon ik er over kijken ? Laatst gewijzigd door Weyland : 11 september 2011 om 02:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Las je die openingspost wel voor je "reaguurde" of las je enkel de titel?
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 11 september 2011 om 02:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je lag dus niet wakker van de OP, of van 't mishandelen van die kristen door de mohamedaan? Kwestie van zeker te zijn.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een lederwinkel in Sagarnaga La Paz. Ik had juist een stuk leer gekocht. De verkopers waren meer geïnteresseerd in de TV echter. Ik vroeg wat er aan de hand was. "Een aanslag in de VS. Duizenden doden." Ik dacht dat ie aan het overdrijven was. Live heb ik slechts op dat moment een glimp opgevangen van de aanslagen. Ik heb gelukkig niet die beelden ingestampt gekregen maanden aan een stuk.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 september 2011 om 02:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Daar heb je toch wel een cartoon van gemaakt zeker? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 september 2011 om 02:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(Daarom steun ik een internationale rechtsorde trouwens hoe misbruikt en primitief die ook is.) Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 september 2011 om 02:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Vanaf mijn eerste ademteug, Johan. Ik kwam ter wereld in het kasteel van Leut op een steenworp van de Maas. In die eerste levensmomenten snoof ik de Maaslandse valleilucht op. En ich wusch it drek. Ich ben in maaslenger!
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() op 't werk, met nen Indiër naast mij voor wie ik simultaan het nieuws van de radio vertaalde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik was op dat moment een espressomachine aan het reviseren en hoorde het nieuws op de radio. Kon het bijna niet geloven. En eerlijk gezegd, momenteel nog steeds niet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kwam terug van school en zag het toen gebeuren op tv. Ik herinner me nog dat plots het gebouw het ineens begaf en de (hollandse) commentator zei "dit is onvoorstelbaar ..".
Ik was wel blij dat Bush toen aan de macht was en geen lame-ass democraat. Je zag toen al aan zijn reactie op tv dat ze terug gingen slaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() In Wenduine
Ik hoorde het van François Knudde. (geen TV) Laatst gewijzigd door eno2 : 11 september 2011 om 10:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 september 2011 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() In de bergen van Kirgizie, niet al te ver van Afghanistan.
Ik geloofde eerst de russen niet die met het nieuws afkwamen, pas een week later in Bishkek kreeg ik door hoe erg het was... |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |